Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 29.4.2009 Keskiviikko  (Luettu 958 kertaa)

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: 29.4.2009 Keskiviikko
« Vastaus #45 : 29.04.09 - klo:15:35 »

Kirjattu

Punarinta(Pettirosso)

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #46 : 29.04.09 - klo:15:43 »

Tosta vapun juomisesta,taitaapi jäädä suht kuivaksi.Kun ei oikein niin suurta innostusta kuitenkaan...Eiköhän noita kännisiä ole ihan tarpeeksi ilmankin  [:-I] [:-I]
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #47 : 29.04.09 - klo:15:56 »

Tosta vapun juomisesta,taitaapi jäädä suht kuivaksi.Kun ei oikein niin suurta innostusta kuitenkaan...Eiköhän noita kännisiä ole ihan tarpeeksi ilmankin  [:-I] [:-I]

Juu, eihän sitä kännäämään ruveta tietenkään, ihan vähän vaan otetaan kuohujuomaa hyvässä seurassa vapun kunniaksi [KIPPIS]. Liian känniset ihmiset on kyllä vappuna varmaan ikävä tosiasia monin paikoin, varsinkin kun lämmintä säätäkin on vielä luvassa. Ei kiva juttu ollenkaan.
Olen seurannut joskus POLIISIT nimistä telkkariohjelmaa ja voi kyllä todeta, että jos ihmiset ei joisi viinaa, niin eipä juuri poliisillakaan töitä olisi. Kyllä idioottimaisesti käyttäytyvät juopuneet on se joka eniten aiheuttaa poliisile töitä.
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #48 : 29.04.09 - klo:16:06 »

Meitsille pitäis tulla kohtapuoliin tänne kissatarhanrakentajamies katselemaan tuota paikkaa ja vuntsailemaan...

Miten ihmeessä maahan saa ne tukitolpat kiinni tukevasti, kun alla on heti kallio? [:´((] Mää oon keksiny jo tukun uusia ongelmia vanhojen ongelmien lisäksi täällä... oonhan lahjakas ongelmankeksijä... [:-I] Paikka ois nyt niinku päätetty... saas nähhä mitä se miäs sanoo...

Ja taas jännittää. Oonhan jännittäjämestari. [:-I] TOTT. :-))
Sä oot etukäteen surija ja murhehtija, niin kuin määääkii.
Tänään surin että kuinka saan tätini jäämään muistikeskukseen, mut hoitaja osasi oikeat sanat sanoa ja niin se mummelitäti jäi viikoksi täysihoitoon.

Kyllä rakennusmies keinot keksii. ...
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #49 : 29.04.09 - klo:16:09 »

Huomenta!  [:-)]
Ihan hyvä idea oli mennä vaunuun nukkumaan. Onneksi me eilen illalla päätettiin testata, että lämmitys varmasti toimii talven jälkeen. Eli mulla oli lämmin vaunu ja sänky valmiiksi pedattuna ja hyvin nukutti  :-))
Nyt pitäisi sitten alkaa miettiä, että mitä kaikkea vielä pitää pakata mukaan. Kauppaankin pitäisi mennä ja käydä ihan kunnolla suihkussa ja töissä pitää ilmoittautua 21.30. Huh, mä taidan tarvita toisen kupin pikakahvia!  [:-DD]

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #50 : 29.04.09 - klo:16:18 »

Ihan hyvä idea oli mennä vaunuun nukkumaan. Onneksi me eilen illalla päätettiin testata, että lämmitys varmasti toimii talven jälkeen. Eli mulla oli lämmin vaunu ja sänky valmiiksi pedattuna ja hyvin nukutti  :-))
Nyt pitäisi sitten alkaa miettiä, että mitä kaikkea vielä pitää pakata mukaan. Kauppaankin pitäisi mennä ja käydä ihan kunnolla suihkussa ja töissä pitää ilmoittautua 21.30. Huh, mä taidan tarvita toisen kupin pikakahvia!  [:-DD]
Meinasinkin aamulla vaunua ehdottaa, siellähän minäkin nukun kuin tukki. Minnees sitä vaunua vedetään?
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #51 : 29.04.09 - klo:16:24 »

Meinasinkin aamulla vaunua ehdottaa, siellähän minäkin nukun kuin tukki. Minnees sitä vaunua vedetään?

Yyteriin lähdetään huomenna. Pasi tulee kello 6 vaunun kanssa hakemaan mut töistä ja lähdetään saman tien reissuun.  :-))

kati

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ahmattitoukka Kymenlaakson perukoilta
« Vastaus #52 : 29.04.09 - klo:16:35 »

Sus, meille kun tehtiin tuota aitaa tontin ympärille ja yläpuolella on kalliota, niin tehtiin betivalusta semmoset jalustat ja niihin kiinni tolpat, joihin verkot sai kiinni. Jopa tuli ihan hyvä =)

Niin ja heippa vaan kaikille ja kepeää keksiviikkoa! Tänään on koko päivä mennyt liipanteella. Ensin piti käydä Tirpillä huollattamassa kynnet ja otatin samalla ruiskurusketuksen. Siiten käpäsin katsastuskonttorilla ja vielä käytettiin Viippa ja Popo eläinlääkärissä. Että huomenissa saapi varmaan olla toivottavasti ihan kotosalla vaan =)
Kirjattu
Syödä vai nukkua? Kas siinä pulma.

zeener

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vampula
« Vastaus #53 : 29.04.09 - klo:16:37 »

Vappu, omasta mielestä täysin turha juhla, ainoa hyöty on että on lyhentää työtuntilistaa. No töissä se menee vappu.

Tänään kävin työmatkalla pienen lenkin Tuusulassa, jossa oli paikallinen kiljukotka. Muuten päivä mennytkin murehtien kun uni karkasi mutta väsynyt olen... Työperäinen lintureissu illaksi sitten peruuntui joten aikaa olisi ollut nukkua. On se jännä miten väsymys saa mielen tosi matalaksi.
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #54 : 29.04.09 - klo:16:45 »

On se jännä miten väsymys saa mielen tosi matalaksi.

Mulla oli eilen illalla ihan  [:-//] -olo. Nyt, kun on valoisaa yövuoroon mennessä ja tullessa, pärjää näennäisesti vähemmällä unella, mutta elimistö taitaa olla toista mieltä. Lisäksi yöt ovat olleet fyysisesti rankkoja ja olo on kuin selkäänsä saaneella.  [:-I]

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #55 : 29.04.09 - klo:16:52 »

Ahkeria roskien kerääjiä on Pyriksen kuvissa.  Ovatpa hellyyttäviä.  [:-)] [:-)]

Kaupassa käyty. Vettä ripsi ja oli kovin synkkä, kylmä ilma.
 Ei ollut paljoa porukkaa, eikä vapun tunnelmaa.
 Pelasin munkkipussin kanssa otan, enpäs, otan..peliä.  Enpäs ota voitti!  [:-)]
Kaippa sitä vappuna jostain munkin saa.  Rosenttijuomia en myöskään ottanut.

[:56] ei edes  [:26] auttanut.

Kirjattu

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #56 : 29.04.09 - klo:17:14 »

Kotona taas  [:-)]
ja kaupassa poikettu ettei huomenna tarvi mennä töiden jälkeen ruuhkaan jonottamaan. Aurinkoista on ulkona ja nyt hiukka viileempää 12,5 plussaa.

Kotona tehtyä simaa tulee vappuna juotua ja munkkeja naposteltua, siinähän se vappu mun osalta sitten jo onkin ja töistä tietenkin vapaata  [:-)]

Kauniisti Minnin siniset kukat jo kukkii  [:-)] [:-)]

Ihana kuva Pyrikseltä pikkuisista roskien kerääjistä  [:-)] [:-)]
Kirjattu

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #57 : 29.04.09 - klo:17:40 »

ja nyt ulkoilmaan  [:-)]
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #58 : 29.04.09 - klo:18:36 »

Kotona
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #59 : 29.04.09 - klo:18:46 »

Niin ja heippa vaan kaikille ja kepeää keksiviikkoa! Tänään on koko päivä mennyt liipanteella. Ensin piti käydä Tirpillä huollattamassa kynnet ja otatin samalla ruiskurusketuksen. Siiten käpäsin katsastuskonttorilla ja vielä käytettiin Viippa ja Popo eläinlääkärissä. Että huomenissa saapi varmaan olla toivottavasti ihan kotosalla vaan =)

Katihan koristautui korreeksi huomiselle päivälle, kun saapi ollla kotosalla!  [:-DD] :-)) :-))
Kirjattu

Sivu luotiin 0.055 sekunnissa. 17 kyselyä tietokannasta.