Olin laittaa tuon Sinisorsan linkin edelliseen viestiini ja monia muitakin linkkejä, mutta ajattelin sitten, että olkoon. Kyllä sellaiset, jotka ihan tosissaan haluavat tietoa, osaavat kaikki linkit löytää. Ja muualtakin tietoa.
Olen huolissani parista läheisestäni, jotka kuuluvat noihin riskiryhmiin. He ottivat rokotteet. Nuorin on 16v. Hänestä eniten olen huolissani, sillä pelkään, että hän saa joskus myöhemmin komplikaatioita, joita ei ehkä osata edes yhdistää rokotteeseen. Nuori reipas kaveri, jonka sairaus ei mitenkään vaivaa häntä.
Lääkeyhtiöillä on valtavasti valtaa ja voimaa ihmisten manipuloinnissa. Luin eilen artikkelin nuoresta tutkijalääkäristä, jota lääkeyhtiö houkutteli keksimään jokin ominaisuus ihmisestä, jolle voitaisiin luoda diagnoosi. Sitten tälle keksitylle sairaudelle kehitettäisiin lääke. Ja lääkeytiö saisi taas lisää rahaa.
Tämä nuori tutkija ei suostunut. Moraalitonta ja eettisesti tosi arveluttavaa.
Meillä ei ole mitään muuta tapaa suojella itseämme kuin olla koko ajan hyvin tietoisia asioiden kulusta ja kyseenalaistaa kaikki hiemankin epäselvä.