Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Sunnuntai 3.5.2009  (Luettu 1120 kertaa)

inke

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Pohjanmaa
Vs: Sunnuntai 3.5.2009
« Vastaus #15 : 03.05.09 - klo:10:16 »

Huomenta   [:-)]
Pilvinen aamu,nyt voisi mennä ulos,jos jaksaisi. Oli tuskaisa yö.  [:-(]
Mulla paloi eilisellä pyöräreissulla kämmenselät.   :-O  Oli mulla hanskat,mutta liian lämpimät ja ajoin ilman hanskoja. Naama ei palanut,kun sivelin paljon rasvaa.
Hieno kuva Vilukolta   [:-)]
Rattoisaa sunnuntaita pönttöihin   [:-)]
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #16 : 03.05.09 - klo:10:17 »

Aurinkoista aamupäivää.Upean näköinen keli,että nyt on auton nokka suunnattava kohti
mökkimaisemia [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #17 : 03.05.09 - klo:10:33 »

Vettä sattaa...se siitä kesästä taas.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #18 : 03.05.09 - klo:10:47 »

Ulkovaatetta päälle ja [:42] liikkeelle jos tänäänkin muutama [:9]
Ihan niin lämpimältä ei vielä näytä mitä eilen
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #19 : 03.05.09 - klo:10:53 »

Ohut pilviverho ja ulkona 11,9....13,2 lämpöä. Nyt liikkeelle
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Sus

• Vieras
« Vastaus #20 : 03.05.09 - klo:11:01 »

Huomenta taloon.

Aurinkoista, hiukka ohutta pilveä jossakin ja lentokoneen savuvana taivahalla. Ei ehkä tule ihan niin lämmintä kuin eilen.

Väsäsin tuossa suuuuren kana-sulatejuusto-salaatin, josta riittänee vielä huomiseksikin. Tänään vissiin pihatyöt ne vaan jatkuu ja jatkuu. Kai ryhdyttävä tuon halkokasan kimppuun vihdoin... Kaivon päältäkin vois poistaa pakkaseristeet (lue=matot ja styroxit). Fillari-valokuvausretkeäkin vois harkita, ehkei tänään... saa nähhä mikä hurtsittaa. [:-)]

Aurinkoa päiväänne! [:45]
Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #21 : 03.05.09 - klo:11:02 »

Ei hurtsita mikään... nää pyhät alkaa jo kyrsiin. [:-I] Vettä tulee kuin esteristä.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Sus

• Vieras
« Vastaus #22 : 03.05.09 - klo:11:15 »

No näköjään Lapissa on sadetutkan mukaankin sateista, eikä ennustekaan vissiin oikein aurinkoa lupaa... [:-I] Puoli Suomea sateessa ja puoli Suomea auringossa, tai ainakin sateettomana. Nyt kyllä näyttää täälläkin, että Lännestä on saapumassa pilvee.
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #23 : 03.05.09 - klo:11:16 »

Päivää.

Vettä tulee kuin esteristä.

Lähetä sitä vähän tännekin, täällä on kuivuus.
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #24 : 03.05.09 - klo:11:20 »

Ihan totta sais sataa täälläkin. Niin ku kävis, niin sen jälkeen luultavasti vihreys suorastaan pamahtaisi esiin. Ainaskin nurmikko, joka ei ainakaan mulla paljoo vielä viherrä.

Ruoho on muutes vihreämpää aidan toisella puolella. [:-DD] Ihan totta, naapurilla on vihreempää ku mulla. [:-DD] Oon oikein ihmetelly, mut oon päätynyt semmoseen johtopäätökseen, että tuo nurmen pohja on sammalta, ikivihreää... On mullaki sammalta, mut naapurilla on enempi. Prhn* [:-DD]
Kirjattu

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #25 : 03.05.09 - klo:11:25 »

Ihan totta sais sataa täälläkin. Niin ku kävis, niin sen jälkeen luultavasti vihreys suorastaan pamahtaisi esiin. Ainaskin nurmikko, joka ei ainakaan mulla paljoo vielä viherrä.

Ruoho on muutes vihreämpää aidan toisella puolella. [:-DD] Ihan totta, naapurilla on vihreempää ku mulla. [:-DD] Oon oikein ihmetelly, mut oon päätynyt semmoseen johtopäätökseen, että tuo nurmen pohja on sammalta, ikivihreää... On mullaki sammalta, mut naapurilla on enempi. Prhn* [:-DD]
Mees Sus käymään naapurin puolella ja katso omaa pihaasi. Se näyttää sieltä paaaljon vihreämmälle tai naapurilla on paljon sammalta.
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #26 : 03.05.09 - klo:11:27 »

Mees Sus käymään naapurin puolella ja katso omaa pihaasi. Se näyttää sieltä paaaljon vihreämmälle tai naapurilla on paljon sammalta.

No mutta! Niin kai pitääkin tehdä. Koska silloinhan mun ruohon on PAKKO näyttää vihreemmältä, jos tuo sanonta pitää paikkansa, että ruoho on vihreämpää aidan toisella puolella. :-))
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #27 : 03.05.09 - klo:11:29 »

Niinpä, asiahan on paljolti kiinni siitä, kummalla puolella aitaa oleskelee.  [:-DD]

Kirjattu

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #28 : 03.05.09 - klo:11:35 »

Haikara soittaa trumpettia järvellä innolla. Millään ei malttaisi olla sisällä, mut kun sisäkkö ei taaskaan tee ruokaa.

Mistä hipskatista mä saan mustaa tukevaa muovia. Tässä käpykylässä ei oo.  [:-/]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #29 : 03.05.09 - klo:11:43 »

Siis mulla on HUUTAVA NÄLKÄ yhtäkkii. :-O Siis vaikka mitään töitä en oo tehny. En ees nokkaa vielä ulos pistäny.

No onneks on tota makaronimättöä. [:20] :-))

Mihins iipa mustaa muovii tarttee?
Kirjattu

Sivu luotiin 0.052 sekunnissa. 17 kyselyä tietokannasta.