Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Keskiviikko 6.5  (Luettu 1101 kertaa)

Tinttiina

• Vieras
Vs: Keskiviikko 6.5
« Vastaus #60 : 06.05.09 - klo:22:27 »

Olin Nakkilassa kuvaamassa meriharakoita, koitan huomenissa siirrellä kuvia.  [:-)]
Siskon mielestä ne näytti harakan ja sorsan risteyksiltä ja nimettiin ne harso sorakoiksi[:-DD]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #61 : 06.05.09 - klo:22:32 »

:-))
Kirjattu

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #62 : 06.05.09 - klo:22:38 »

Jospa pieniin ehtoopuuhiin ja jääkiekkoa kurkitaan ja kuunnellaan ...                       Hyvää yötä pönttökaverit  [:-)]
Kirjattu

Hirsjärvet

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #63 : 07.05.09 - klo:00:01 »

Taina on oikeassa tuossa, että vaikka takuuaika on 6 vuotta, ei autoa tarvitse huollattaa merkkikorjaamossa. Siitähän tuli joku päätöskin kuluttaja-asiamiheltä eduskunnasta. Huollon voi suorittaa joku muukin liike, mutta takuuhuolloksi ei käy itse tehdyt huollot. Kannattaa kysellä muilta huoltoliikkeiltä hintoja. Sillähän se Kia ottaa takaisin halvan hankintahinnan, vaikka ei ne enään nykyään niin halpoja ole kun on mainostettu.
Kirjattu

Onni on hiljainen vieras, usein sen huomaa vasta kun se jo tekee lähtöä.

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #64 : 07.05.09 - klo:09:15 »

Taina on oikeassa tuossa, että vaikka takuuaika on 6 vuotta, ei autoa tarvitse huollattaa merkkikorjaamossa. Siitähän tuli joku päätöskin kuluttaja-asiamiheltä eduskunnasta. Huollon voi suorittaa joku muukin liike, mutta takuuhuolloksi ei käy itse tehdyt huollot. Kannattaa kysellä muilta huoltoliikkeiltä hintoja. Sillähän se Kia ottaa takaisin halvan hankintahinnan, vaikka ei ne enään nykyään niin halpoja ole kun on mainostettu.

Mä olen edellisen huollon aikana pohtinut näitä samoja juttuja ja tavallaan odottanut jonkinlaista "ennakkopäätöstä".
Muistaakseni AD-huolto osaa nämä Kian huollot ja tuosta aika läheltä löytyykin sellainen  [:-)] eli syksyllä sitten sinne. Kian mittariin tulee 30 000 km vuodessa, mikä tarkoittaa kahta huoltoa  [:-/]
Marraskuussa, kun Sorentosta kärähti flekti, niin Deltassa katsoivat heti, että onko huollot suoritettu asianmukaisesti ja ajallaan. Kuitenkin hiukan pelottaa, että jos 6 vuoden aikana tulee jotain isompaa ja sanovat, että sorry vaan, ei kuulu meille, kun huollot suoritettu muualla.  [:-I]

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #65 : 07.05.09 - klo:13:38 »

Annulixille  [:30].  Tuollaisia kausia on ite kullakin.  Kun mulla on toi vaihe, niin oon vain.  Kaippa elimistö ja ajatukset kaipaavat lepoa. [:-)]

Kiitos Kaarin. [:-)]
Tänään on jo aurinkoisempi olo, en tiedä mikä eilen tökki. Ja juuri non minäkin silloin teen, oon vaan. Onneksi saa olla vaan, toista olisi kun pitäis pakosta jaksaa. [:-)]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.059 sekunnissa. 16 kyselyä tietokannasta.