Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Perjantai 8.5.  (Luettu 1438 kertaa)

Sus

• Vieras
Vs: Perjantai 8.5.
« Vastaus #30 : 08.05.09 - klo:10:24 »

Mä en mahdu mun liiteriin. [:-DD]

Huomenta.

Täysii paistaa aurinko, ne aamun vähätkin pilvet häippäsivät puis puis. Kivaa, kissatarhaprojekti nytkähti askeleen eteenpäin, kun kissatarharemppareiska kävi kattomassa ja arvioimassa tilanteen. Saatiin suunnitelmat jotakuinkin selväksi, nyt vaan oottelemaan, milloin tapahtuu seuraava nytkähdys. Mut se kyl tapahtuu vasta kuun vaihteen tienoilla, se harmittaapi, aina niin kiireisiä on nuo remppareiskat. No hyvä, että sentään sain jonkun käsiini. [:-)] Kauhia into päästä sisustamaan sitä! :-)) Mistä saa isoja puunkarahkoja?  :-)) Yks semmonen tarttee, semmonen paksuhko karahka, missä on oksantynkiä jäljellä, kiipeilypuuksi.

Mukavaa viikonlopunalkuu kaikillen! [:45]
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #31 : 08.05.09 - klo:10:31 »

Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #32 : 08.05.09 - klo:10:50 »

[:-DD] Miksi sinun pitäisi mahtua sun liiteriin? Sademittaria etsimään, muun muassa(ko?)

Ei huolta, muillakin pönttöläisillä näyttää olevan vastaavia ongelmia, tosin heillä se on autotalleissa. Oletko Sus ihan varma, ettei sulla ole autoa piilossa siinä liiterissäs? Kaiken tarpeellisen tavaran alla, tietenskin.  [:-DD]
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #33 : 08.05.09 - klo:10:51 »

Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #34 : 08.05.09 - klo:10:58 »

[:-DD] Miksi sinun pitäisi mahtua sun liiteriin? Sademittaria etsimään, muun muassa(ko?)

Ei huolta, muillakin pönttöläisillä näyttää olevan vastaavia ongelmia, tosin heillä se on autotalleissa. Oletko Sus ihan varma, ettei sulla ole autoa piilossa siinä liiterissäs? Kaiken tarpeellisen tavaran alla, tietenskin.  [:-DD]

Kyllä, muunmuassa sademittaria etsimään. [:-DD] Mun liiterin oli tarkoitus olla semmoinen kiva "kesähuone" ja samalla niinkuin saunatupa, sinne on suora pääsy saunaosastosta. Ja semmoinen se kerran olikin... :-)) vaa ei oo enää... [:-I] en mä edes ymmärrä mikä sen tuommoiseksi sekamelskaksi on saanut. Täytyykin heti ensitilassa tarkistaa tuo autoasia [:-DD] , jos siellä vaikka ois semmonen ja sadevesimittari sen alla... [:-DD]
Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #35 : 08.05.09 - klo:11:26 »

Huomenta Lapista! Tämä aamu ei olis tarvinnu alkaakaan...meni kaikki nurippäin heti. Aamukahvikuppi kaatui pöydälle...kun jotenkin siinä tönäisin, vai oliko se Airi.  [:-//]. Sitten yritin koneelle...pätkäs sähköt katki. Tai ehin mää siinä olla sen aikaa että tein tilauksen Interfloran kautta anopille kukkia meinaten... vahvistusta vaille pätkäs sähköt sitten poikki. Ja sitä katko kesti tasan tunti ja vartti. Meinas jo hermotkin katketa. Noo, pihalintuja kattellessa aika meni sitten ihan kivasti. Ihanan hiljaistakin oli, kun ei pauhannut radio eikä teevee, eikä konekaan ääntänyt. Kahvihammasta vain ehti jo pakottaa...No tulihan ne sitten sähköt...missä lie luuranneetkin.

Autotallia täälläkin etsitään, eli on hukkunut tuonne roinan sekaan. Kerran sinne mahtui kaksikin autoa, nyt ei ensimäistäkään. Hyvä että pyörät saa piiloon.

Harmaan sateisen näköistä...ei tosin sada.Mutta viittä vaille on.

Jaa, Mervi on taas huomannut, ettei Matista ole viikkoon puhuttu mitään, tekastaanpa musta silmä niin taas tulee juttua ja rahaa. Konstit on monet...  [:-DD]
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Sus

• Vieras
« Vastaus #36 : 08.05.09 - klo:11:34 »

Vai on Airi Lapissa... No sieltä on lyhyt matka Pohjoisnavalle, jospa hää suuntaisi sitten seuraavaksi sitä kohti.

Nyt on leipätaikina kohoamassa, se mikä piti olla jo eilen mut kappas ei ollukkaan. Leipojaan iski eilen flegukärpänen. Nyt onkin heti pirtsakampi olo, kun sai tuon kissatarha-asian alulle vihdoin. [:-)] Kivaa ootettavissa. Mitähän sitä muuta tänäänä... ehkä ensin tarkistettava postilaatikko ja sitten heti seuraavaksi se liiterin autoasia. :-))

Kirjattu

KLETTERMUS

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #37 : 08.05.09 - klo:12:41 »

Hyvää alkanutta päivää täältä syvästä etelästä, [:45] paistaa, linnut laulaa ja [:9] lentelee ja  [:10] naukuu ja  [:24] haukkuu ja mä istun täällä [:74] äärellä.
Ulkona +18,4. [:-)]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #38 : 08.05.09 - klo:15:29 »

Minä ihan ajattelin, että Susulla on liiteri niin täpösen täynnä puita, ettei itse sinne mahdu  [:-I]  :-)). Taisin olla hakoteillä.
Kiva että muillakin on samoja ongelmia kuin meillä.
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #39 : 08.05.09 - klo:16:12 »

Sahtia tässä odottelen saapuvaksi.... [KIPPIS] Kohta kauppaan ja sitten Pertunmaan suuntaan! [:-)]

Mukavaa viikonloppua pönttokaverit! Ja hyvää äitienpäivää kaikille pönttölän äideille!
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #40 : 08.05.09 - klo:16:17 »

Aurinkoista perjantai-iltapäivää..ja mukavaa viikonloppua toivottelen pönttöläisille..
Äsken kävin Tiilijärven kuikkapariskuntaa moikkaamassa..ovat taas tutulle järvelle
palanneet...Vera ui taas into piukeena [:-)] eli vaikea pitää vedestä typykkää pois.
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Henri

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Pirkanmaa
« Vastaus #41 : 08.05.09 - klo:16:17 »

Iltapäivää! [:-)] [:-)] [:-)]

Ulkona on aurinkoista, tyyntä ja +18 astetta. Lämmintä.

Kirjosieppo laulaa aamusta iltaan, mutta morsio on vielä tulematta. Tiaiset ja rastaat jo hautoo. Kohta on muuten tuomen kukinnan aika, sen tuoksu on huumaavan hieno.
Ensi viikko ei ole mulla koulua, vaan työelämään tutustumista. Se tuo vaihtelua koulunkäyntiin. Muuten koulua on 2 viikkoa ja viimeisellä viikolla on kaikkia erityisohjelmia. [:-)]
Hyvää perjantaita kaikille! [:45] [:45] [:45]
Kirjattu

Jaska

• Vieras
« Vastaus #42 : 08.05.09 - klo:16:47 »

Henrillä onkin mukava koulu !  [:-)]
Ja mun aamukammassa 15 piikkiä...
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #43 : 08.05.09 - klo:16:57 »

Kotona

Mukavia kulumisia Pärnustä [:-)]
Piikit vähissä mukavasti Jaskalla [:-)]

Kohta kauppaan
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #44 : 08.05.09 - klo:17:16 »

Ja mun aamukammassa 15 piikkiä...

Vähiin käy ennenkuin loppuu.  :-))
Kirjattu

Sivu luotiin 0.083 sekunnissa. 17 kyselyä tietokannasta.