Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Keskiviikko 13.5.2009 Hyvää Huomenta Pönttöväelle  (Luettu 1007 kertaa)

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: Keskiviikko 13.5.2009 Hyvää Huomenta Pönttöväelle
« Vastaus #30 : 13.05.09 - klo:11:27 »

Sus kertoi kissoistaan mukavasti.  Mulle tuli mieleeni, kun Pörrikissani kans kiehnäsi jalkojenijuuressa, kun tein jotain jääkaapin ja hellan välissä.
Jotenkin siihen kiehnäämiseen tottui, mut siihen en tottunut, kun Pörri tuli yöpaitani helmojen alle ja huiski pörröisellä hännällä reisiäni. [:-DD]
Se keino tepsi ja ruoka tuli nopeesti nenunsa alle.  :-)) [:10]
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #31 : 13.05.09 - klo:11:29 »

Täällähän on meneillään oikein varsinaisia herätysliikkeitä...  [:-DD]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #32 : 13.05.09 - klo:11:30 »

No aika aikasee sie mese nykyään heräilet. :-)) Siis keskellä yötä, miten sie keskellä yötä jaksat mettään mennä?? :-)) Siellä taitaa nykyään siihen aikaan olla valoisaa, onks siellä pienintäkään pimeää hetkeä nykyään, Lapissa?

Mie en meinaa tänä vuonna tähän valoisuuteen tottua ollenkaan. Viime yön nukuin jo hyvin, mut pari kolme yötä ennen sitä meni tosi huonosti, ja kun klo 5 aamulla herää muutaman tunnin unien jälkeen, niin ei tuu uni, kun aurinko paistaa ja linnut laulaa, ihan ku ois täys päivä jo käynnissä... Silleen meni muutama yö, neljän tunnin unilla.
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #33 : 13.05.09 - klo:11:43 »

Juu nuitten kisujen kanssa. Oli kellonaika mikä tahansa, aamu, päivä tai yö, niin kissojen mielessä se kun meikä nousee sängystä/tuolista, ylipäänsä mistä vaan ja suuntaa kohti keittiötä, se on = ruokalautanen. ja kisut on keittiössä jo ennen mua. Vaikka oisvat itte nukkumassa, niin silti ne on keittiössä jo ennen mua. Enkä meinaa onnistua ruokia niille antaan, kun ovat niin jaloissa, että mä en saa jalansijaa enkä meinaa pystyä etenemään. Ja sitä naukumista! Kuin oisvat nälkäkuoleman partaalla! Eivätkä takuulla ole, kyllä ne niin paljon ruokaa saavat kuin vaan syövät, kasvavat pennut. :-)) Miten niillä muka voi AINA olla hirmuinen nälkä, jos mä vaan suuntaan kohti keittiötä??

Kyl tää semmost on noittenkaa. [:10]
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #34 : 13.05.09 - klo:11:51 »

Sus, antavatko kissat sun rauhassa lukea sanomalehdet?  :-))

Tuostapa muistui mieleeni, etten ole tään päivän lehteä lukenut.
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #35 : 13.05.09 - klo:12:13 »

Huomentapäivää [:-)] Aurinkoa ilmassa.
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #36 : 13.05.09 - klo:12:23 »

Sus, antavatko kissat sun rauhassa lukea sanomalehdet?  :-))

Ei mulle tuu sanomalehtiä... netistä halutessani lueskelen, siellä löytyy paikallisen lehden juttujakin. Paikallista ilmaisjakelulehteä lukiessani oon saanut olla rauhassa. :-)) No se on semmonen pieni, että ei tarttee levittää koko pöydän/lattian kokoiseksi.

Mut kyl yks mun kissanpentu aikoinaan kovasti "auttoi" lehdenluvussa. Hää hyppi lehden päällä ja pyydysteli isoja kirjaimia. Ihan oikeesti koitti saalistaa isot kirjaimet. [:-DD] Ja kyllä nämä kisut kans auttoi mua kevättalvella kylvöpuuhissa, kun olin keittiön lattian päällystänyt sanomalehdillä, siinä puuhailin ruukkujen ja multasäkkien kanssa, niin ai että oli kisuista hauskaa leikkiä niiden sanomalehtien kanssa. Niin oli miun kylvösuojaukset sekaisin ristiin rastiin ja rustiin pitkin keittiötä, ettei meinannu hommasta tulla mittää. [NUT] Pääasia, että kisuilla oli hauskaa. [:-DD]

Jaa-a, mua kun huolettaa, kun musta tuntuu, että noilla kisuilla on tylsää... [:-(] vaikka lattiat on leluja täynnä, mut jotain uutta virikettä pitäis aina olla, ja kun eivät uloskaan pääse... jos levittäis vaihteeks keittiön lattian täyteen sanomalehtiä... :-)) Ulkotarhan rakennussuunnitelmat on alustavasti tehty, mut joudun remonttireiskaa ootteleen kuun vaihteeseen, sit vasta käynnistyy työt. Hitsi tää ootteleminen on mulle vaikeaa, kaikki pitäis tapahtua kaikki mulle tänne heti nyt -periaattella eikä "odottele rauhallisesti tyttö pieni, kyllä se siitä sitten kunhan nyt kerkee...". Grhmps! [:7] [:3] [HOT] Kärsivällisyys ei ole hyveeni... [:-DD]
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #37 : 13.05.09 - klo:13:13 »

On sulla ihania aarteita, Sus!  :-))

Pesukone pyörii ja masussa kurnii.  Tarttis taas kehitellä jotain syötävää, mut mitä?

Jospahan nyt vihdoin  seikeiton pyöräytän, jep!!  Laitankin keittoaineet kiehumaan.  [:-)]
Kirjattu

Titti

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Jyväskylä
« Vastaus #38 : 13.05.09 - klo:13:18 »

Keli on leuto +12 ja hiki tulee kun ahkeroi tuolla risusavotassa  [:-)]
Tänään tiedossa mahtavaa toimintaa. Issikkavaellus kutsuu ja taivas näyttää pilvistyvän yhä enenevissä määrin... Toivottavasti ei koko ajan sada.
Kirjattu
-Hyvät kuolevat nuorena, ihan hävettää olla hengissä -

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #39 : 13.05.09 - klo:16:56 »

Kotona taas  [:-)]
ja yli puolet viikon aherruksista takanapäin  [:-)]  Melko aurinkoista on ulkona 13,2 lämpöä ja tuulee puuskittaisesti.

Kivoja kuvia ja juttuja päivänketjussa  [:-)]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #40 : 13.05.09 - klo:18:08 »

Kivoja kuveja ja mukavaa jutustelua tässä ketjussa.
Nyt en keksikään muuta sanottavaa  :-)), joten paras mennä tekemään jotain tähdellistä, vaikka eväät valmiiksi huomiselle päivälle.  [:-)]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #41 : 13.05.09 - klo:18:25 »

Tässä oli taas minun "tähdellinen" tekemiseni. Päätin pelata tätä peliä.  [:-I] :-))
http://pelikone.fi/pelit/arcade-pelit/Inca-Ball/3753
Tykkään tästä tällä hetkellä kamalasti, ja tää on siitä hyvä, että se jatkuu seuraavalla pelikerralla siitä, mihin edellisellä kerralla jäi. Kokeilkaa. [:-)]
Kirjattu

zeener

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vampula
« Vastaus #42 : 13.05.09 - klo:18:41 »

Tässä oli taas minun "tähdellinen" tekemiseni. Päätin pelata tätä peliä.  [:-I] :-))
Tykkään tästä tällä hetkellä kamalasti, ja tää on siitä hyvä, että se jatkuu seuraavalla pelikerralla siitä, mihin edellisellä kerralla jäi. Kokeilkaa. [:-)]

Voi hitsi minkä laitoit, tähän sit meneekin loppuilta  [:-DD]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #43 : 13.05.09 - klo:18:42 »

Illansuuta.

Oonpas ollut tänään kummallisen ahkera. Sen se tekee, kun pitkästä aikaa nukuin hyvin. On huseerattu niin pihamalla, liiterissä ja saunassakin, kaikkee mahollista ja mahotonta. Sain pestyksi nuo Tirppis-ruokinta-automaatitkin, ne ne on hankalia puhistettavia! Ensin astiaharjalla vesisaavissa ja sitte vielä astianpesukoneessa, no nyt ovat puhtoiset.

Sit oon kaivannu syylää jalkapohjasta. [:-/] Että hyvää ruokahalua vaan. Liotusta ja kaivuuta ja taas uudelleen. Semmonen SISÄÄNpäin kasvava juttu päkiässä. Joka kipeytyy aina ja ikuisesti uudestaan ja uudestaan, ellen saa sitä poijes! Jäädytyshoito vielä päälle apteekista ostettavalla jutulla. Vaan ei oo nää toimenpiteet aiemmin vielä tehonneet, olikohan tää jo yritys numero kymmenen tai jotain...

Meillä on aurinko paistellu koko päivän, ulkona tarennu ihan T-paidassa. +17 oli mittarissa yhdessä vaiheessa. [:-)]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #44 : 13.05.09 - klo:18:43 »

Voi hitsi minkä laitoit, tähän sit meneekin loppuilta  [:-DD]

[:-DD] [:-DD]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.062 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.