Toinen oli semmoinen, tää kommellus sattuikin toiselle henkilölle, mut kohdistui minuun. Yksi mukava henkilö yhdeltä kirjeenvaihtolistalta oli jostain syystä laittanut mun kännykkänumeron muistiin kännykkäänsä. Ikinä ei kuiteskaan oltu nähty toisiamme eikä edes puhuttu puhelimessa.
Yks päivä mun kännykkä soi. Vastasin - ei kuulu mitään - huhuilin ja huhuilin... ei mitään... Sit rupesin kuulemaan kahden ihmisen puhetta "ne on tossa pellillä" "laita vaan ne uuniin" "missäs se ja se on?" "tuolla"... Siellä leivottiin sämpylöitä!
Loppujenlopuksi mua melkein jo suututti ja päätin HUUTAA TÄYSILLÄ puhelimeen, että henkilöt kuulisi kännykästään edes jonkun "piipityksen" (arvasin, että kännykkä oli kaukana jotenkin), ja JUST kun mä HUUSIN siihen puhelimeen vastattiin. Ja se oli se tyyppi sieltä kirjeenvaihtolistalta. Mua NOLOTTI! Kun hän tulee puhelimeen meikä kiljuu siellä täysiä.
Kiva "ensipuhelu".
Heh, no sit vaan ihmeteltiin. Puhelin oli soittanut mulle ihan ittekseen, jossain vaiheessa hän havahtui, että kännystä kuuluu jotakin... Kai kun mä kiljuin.