Voi jesta, kun sai nauraa taas kerran!
Päivällä jo ennätin vilkaista pikaisesti osan näistä, ja jo silloin nauroin täällä yksin ääneen!
Sattuu niitä onneksi näköjään muillekin... Mulla vuosia sitten kännykkä oli usein isse issekseen soitellu autossa, kassista jalkojeni juuressa, puheluita Englantiin... Mulla kun on nuoresta likasta lähtien ollu kirjeenvaihtokaveri siellä ja sittemmin ollaan puhelimessakin monet kerrat juteltu. No, hänen kotinumeronsa sattuu olemaan listallani ekana, ja jostakin syystä juuri sinne känny sitten soitteli... Mahtoi siellä likka ihmetellä, kuka soittelee - varsinkaan, jos ei puhetta auton hurinan keskeltä kuullut. Tuskin kuuli, koska olisihan hän sitten edes joskus asiasta maininnut, mutta eipä ole puhunut - enkä kyllä minäkään...
Luulin nääs aikoinaan, että näppäimistön lukitus olisi isompikin homma... No, nykyisin lukitsen sen AINA ihan vaistomaisesti ennen kuin kännyn kassiini heitän. Vaan... Kas, kun tuo AAAAAA-juttu ei ole minulla välähtänyt! Hyvä idea! Mutta ainakaan AA:ta ei varmaan kannata sinne laittaa... Ainakaan oikean numeron kera.
Pian hälyttävät paikalle ambulanssin, kun luulevat, että nyt on jollain asiat jo pahasti solmussa...