Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kännykkäkommelluksia  (Luettu 1227 kertaa)

zirni

• Vieras
Vs: Kännykkäkommelluksia
« Vastaus #45 : 29.09.06 - klo:19:52 »

Non niin. Tietenkin. Tuosta Jaskan viestistä tuli mieleeni yksi juttu, joka sattui eräälle lähisukulaismiehelleni. Sanottakoon tässäkin naista vaikka Anitaksi...

Tämän miehen lankapuhelimeen tuli joskus vuosia sitten aamuyöstä puhelinsoitto, ja kun miehellä oli tapana vastata aina vain "Haloo" siihen puhelimeensa, miehen ääni toisessa päässä oli heti ruvennut ärjymään: "Jaahas, ja siellä se Anita sitten nyt siis on!" Mies: "Anita...?" Soittaja: "No tiijjänhän minä...! Siellä sinun luonasihan se on! Käske puhelimeen!" Mies saikin heti idean, ja sanoi puhelimeen: "Voi kuule... Anita... Kun just ennätti pukeutumaan ja lähtemäänkin jo kotiin päin..."
Kirjattu

talitintti

• Vieras
« Vastaus #46 : 30.09.06 - klo:08:50 »

Mulle tuli lankapuhelimeen vuosia sitten myöhään illalla puhelu jossa vanhempi nainen kovasti kyseli että Onko se meijän Pete teillä? Minä siihen että ei ole ketään Peteä täällä, että ootte nyt soittanu väärään numeroon. Mummu inttämään että Ai, ettei oo Pete siellä, no koskas se sitten lähti? Minä taas että ei täällä ole ollu, ei tule eikä mene yksikään Pete, tämä on väärä numero! Mummu siihen että Ei kyllä tämä oikea numero on kun perille tuli ja että jos meijän Pete sinne tulee niin sanokko että tullee kottiin tai ainaki soittaa.
Puhelusta on varmaan 15 vuotta aikaa, kun ei Peteä ruvennu näkymään niin annoin tälle nykyiselle ajokoiralle Peten nimeksi. Nyt meiltä vois Peten tavoittaa vaan ei ole kukaan kyselly. [:-DD]
Kirjattu

Kassu

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Miuku-kisun eno ;-)
« Vastaus #47 : 30.09.06 - klo:14:08 »

Turun kaupungin suosituin henkilö kautta aikojen on nimeltään:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
- Mulkukka! [PUH] [:-DD]

No mistä mää muka sen tiärän?  [:-I]  [;-)]

- Jo ammoisina lankapuhelinaikoina kyseli yks jos toinenkin turkkulaine kotiväeltään/työkavereiltaan kotiin/työpaikalle saapuessaaan: "Onk Mulkukka soittanu?"  [PUH]  :-))  :-))  :-))

[:-DDD]   [:-DDD]   [:-DDD]   [:-DDD]   [:-DDD]   [:-DDD]   [:-DDD]
Kirjattu
Sei nett zu Tieren - Du könntest selbst eins sein... [:10] 

kati

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ahmattitoukka Kymenlaakson perukoilta
« Vastaus #48 : 30.09.06 - klo:14:44 »

[:-DDD]
Kirjattu
Syödä vai nukkua? Kas siinä pulma.

Motteri

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #49 : 02.10.06 - klo:11:12 »

Lankanumeroni oli liki sama kuin paikallisen pub/pizzerian, no arvaatte varmaan, että usein tuli yöllä soittoja "onkse pate siä" Aluksi sanoin, että soitit väärään, mutta kun aikansa tuli, niin sanoin ettei ole täällä. Enhän edes valehdellut, kun nimi oli outo  [:-DD]
Ja kuinkahan monta pizzatilausta otin vastaan, kun en saanut suunvuoroa.
"Otan kinkkuananas pitsan, tuplajuusto ja herkkusienillä onko valmis vartin päästä"
Juuu'uuu  [NUT]

Niin ja korostaisin, että vastasin aina puhelimeen selvästi sukunimellä, että oma moka jos eivät tiedä eivätkä kuuntele minne soittavat  [:-DD]
« Viimeksi muokattu: 02.10.06 - klo:11:41 kirjoittanut Varpunen »
Kirjattu

käenpiika

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • -Jynx torquilla-
« Vastaus #50 : 02.10.06 - klo:11:30 »

Joo,ja taas muistin minäkin yhden puhelinjutun joka on tapahtunut vuosia sitten eräälle ystävälleni.Hänenkin lankapuhelinnumeronsa oli aika lähellä erään ravintolan numeroa.Ja kun niitä soittoja alkoi tulla tiuhaan tahtiin,hän hermostui viimein niin paljon,että kun puhelin soi ja soittaja varasi pöydän niin ystäväni otti pöytävarauksen vastaan.Ja tämä  tapahtui monen monta kertaa.
No,arvaatkaas mitä tapahtui sitten,kun soittajat menivät kyseiseen ravintolaan ja ei löytynytkään varausta kyseisille ihmisille ravintolasta?  [:-DDD] [:-DDD]
Ystäväni vaihtoi viimein oman puhelinnumeronsa toiseksi,koska ei enää kestänyt niitä ainaisia puhelinpöytävarauksia.
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #51 : 02.10.06 - klo:11:42 »

Minulta on lankapuhelimessa joskus varattu aikaa hiusten leikkuuseen, värjäykseen tai permanenttiin. Puhelinnumeroni on yhden numeron erolla sama kuin paikallisen kampaamon.  Pitäisiköhän joskus sanoa, että tule tänne vaan, tehdäänkö millin vai kolmen millin terällä siilikampaus.  :-))
Kirjattu

Motteri

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #52 : 02.10.06 - klo:11:46 »

Pyryharakka, tulisiko yllätys kampaajan tasosta  :-))
Toisaalta jos olet taiteellinen tyyppi, niin saattasi olla parempi lopputulos kuin ammattilaisilla  [:-DD]
Kirjattu

Tuula

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Karvakorvien matkassa
« Vastaus #53 : 02.10.06 - klo:12:13 »

Onpa hauskoja puheluita!  [:-DD]
Tässä mun mieleentulevat:
Meidän lankapuhelimen numero oli lähes sama kuin yhden bussifirman. Aikataulutiedusteluja tuli usein, mulle ikuiselle myöhästelijälle!
Mun siskon puhelin soi kerran yöllä ja sieltä kuului huohotusta. Systeri luuli, että nyt naapurissa asuva mummu on saanut sydiksen. Käski äkkiä miestään mummua auttamaan ja sanoi luuriin, että rauhallisesti nyt, Pentti on tulossa apuun! Onneksi mummu ei saanut sydänhalvausta, kun Pentti rynnisti taloon keskellä yötä.  [:-DD]
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Paikalla Paikalla
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #54 : 09.09.07 - klo:21:16 »

Aika mukavia sattumuksia tässäkin ketjussa  [:-)] [:-)]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Risto

• Vieras
« Vastaus #55 : 10.09.07 - klo:02:27 »

Silloin ennen vanhaan, kun nämä kännykätkin olivat vielä niitä matkalaukkukokoisia, niin ostin itselleni käytetyn sellaisen. Puhelinkone oli sellainen ison näkkileipä paketin kokoinen ja siitä lähti sellainen kierrejohto tähän luuriin. Ja puhelinnumerokin tuli siinä samalla mukana.
Ja arvatkaapa, että kenen se puhelin numero oli?
No, se oli Helsinki-Vantaan invataksin numero!

Tähän numeroon tuli taksisoittoja vielä monta vuotta ja teki kyllä mieli joskus vastata, että kohta taksi tulee, mutta kun oli entisestä invataksin numerosta kyse, niin en kehdannut ruveta leikkimään.

Nyt minulta ei ole ainakaan kolmeen vuoteen tilattu Helsinki-Vantaalle invataksia.  :-)) :-)) :-))
Kirjattu

Arskaidae

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Espoo
« Vastaus #56 : 10.09.07 - klo:08:21 »

Eräänä viikonloppuna joitakin vuosia sitten minulle alkoi tulla tekstiviestejä joltain hemmolta joka kovasti kertoili tekemisiään ja menemisiään. Siitä tuli jotenkin sellainen vaikutelma, että naiselle yritti viestitellä ja esitellä itseään oikein menevänä miehenä. Viimein maanantaina kun taas tuli viesti, laitoin viestin takaisin ja ilmoitin että numero taitaa olla väärä. Näinköhän kaveri oli tavannut naisen, joka oli sitten yhden illanvieton jälkeen antanut hänelle väärän numeron, ja tahallaan. Poikaparka...  [;-)]

Kauan sitten olin töissä eräässä puhelinlaitteita valmistavassa firmassa. Kerran testailin jonovastaajia (joka on se laite joka kertoo sinulle tilanteen kun soitat johonkin ja joudut jonoon; "valitettavasti kaikki asiakaspalvelijamme ovat varattuja..."). Vastaajaan piti nauhoittaa viesti, ja sitten tarkistaa että viesti kuuluu vastaajaan soitettaessa. Se kun oli hieman yksitoikkoista hommaa, keksin kanssatyöntekijöiden riemastukseksi alkaa nauhoittelemaan niihin oikein perverssin kuuloista läähätystä. (Eihän tuo sinällään mitenkään hirmu hassua ole, mutta siinä on hassua se ajatus, että kun yleensä läähättäjä soittelee ihmisille, niin tässä tapauksessa olisikin läähättäjä kiltisti odottelemassa että ihmiset soittavat hänelle.) Siinä kävi loppujen lopuksi sitten niin, että unohdin pyyhkiä joitakin läähätystä sisältäviä vastaajia tyhjäksi, ja ne lähtivät sellaisenaan asiakkaille. Ei siitä yksikään asiakas valitellut, tai ainakaan minun tietooni ei sellaista tullut, mutta onhan se firmalle hiukan huonoa mainosta (tosin jossain tapauksessa saattaa olla osittain hyvääkin mainosta, riippuu vastaanottajan suhtautumisesta asiaan).  [:-)]
Kirjattu
Maailmassa on kolmenlaisia ihmisiä; niitä jotka osaavat laskea, ja niitä jotka eivät osaa laskea.

inke

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Pohjanmaa
« Vastaus #57 : 10.09.07 - klo:21:43 »

Meillä oli kans lankapuhelimen kanssa ongelmia,kun soittivat kylän kauppaan,että saisko "sisänkautta" kaljaa ja puhelu tuli meille aika usein.Oli melkein samanlainen numero.Yleensä aamuyöstä soitettiin,eihän sitä voinut olla vastaamatta ,jos vaikka jollain oli oikea hätä.En koskaan jaksanut vastata mitään nasevaa,ärsytti niin örisevä ääni kesken unien.
Nykyään mun kännykkään tulee runsaasti vääriä numeroita.Kun vastaan nimelläni,niin sanovat,että anteeks väärä numero. Pari kertaa on tullut teksiviestejä.Ilmoitettiin Arskalle jostain kokeeseen ilmottautumisesta.Lähetin vastauksen,että nyt tais mennä väärään osoitteeseen,sieltä tuli kiitos viesti takaisin.
Kirjattu

Parus Major

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Pori
« Vastaus #58 : 10.09.07 - klo:23:00 »

Hauskoja juttuja [:-DD]

Kerronpa omani: Olin pyörällä tulossa kotiin, pitkällä suoralla, kovassa vastatuulessa. Kädessä jäätelötötterö, jota siinä vastatuuleen hengästyneenä nautiskelin.
Mun kännykkä remppas siihen aikaan ja puhelut katkesi koko ajan. Driver soitteli ja puhelu katkeili koko ajan...Yritin toimittaa hänelle tärkeää asiaa, kun meidän kaukoputki oli jäänyt puolihuolimattomasti auton takaluukkuun ja yritin esittää hänelle, että jättäisi sen kotiin, ennenkuin lähtee asioilleen tällä autolla.
No puhelu katkesi aina kun pääsin sanomaan vasta sanan tai toisen. Syö siinä nyt jäätelöä, aja pyörää vastatuuleen ja ylämäkeen ja puhu kännykkään.
Ja taas puhelin soi ja minä päätin ottaa hetkestä kaikki irti: Kimitin (läähätin) mahdollisimman nopeaan, taisin haukata jäätelöäkin samalla ja olin äreä. Epämääräisiä ääniä tuli varmasti..Sanoin jotain siihen tapaan, että ota se putki sieltä heti, ettei se siellä hursku ja pursku koko päivän!!!!
..............puhelimessa äärettömän hiljaista. Soittaja olikin henkilö, joka halusi ostaa poikani muskarikanteleen. Minulla oli ollut ilmoitus muskarin seinällä. Ja puhelu katkesi mun huohotukseen....

Oli kiva sitten soitella kotoa lankapuhelimesta tälle henkilölle ja selitellä... No kaupat tuli kyllä, mutta oli kaveri ollut vähän ihmeissään puhelusta [:-DD]

Kauheita ovat väärään paikkaan tulleet tekstiviestit. Onneksi ei kovin pahoja ole lähtenyt. Tullut on kyllä muutama mojova [:-I]

Sitten yksi hauska puhelu Intian Suurlähetystöstä. Juuri kun avasin kotiovea. Luulin pilaripuheluksi, mutta kyllä ne ne jotain henkilöä tavoittelivat passiasioissa..

Ja sitten pari muuta juttua, mutta niitä en kerro [;-)] :-))
Kirjattu
- tartu hetkeen -

Jarmo

• Konkari
  • Paikalla Paikalla
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #59 : 12.11.11 - klo:22:03 »

:-O
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Sivu luotiin 0.345 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.