Hauskoja juttuja
Kerronpa omani: Olin pyörällä tulossa kotiin, pitkällä suoralla, kovassa vastatuulessa. Kädessä jäätelötötterö, jota siinä vastatuuleen hengästyneenä nautiskelin.
Mun kännykkä remppas siihen aikaan ja puhelut katkesi koko ajan. Driver soitteli ja puhelu katkeili koko ajan...Yritin toimittaa hänelle tärkeää asiaa, kun meidän kaukoputki oli jäänyt puolihuolimattomasti auton takaluukkuun ja yritin esittää hänelle, että jättäisi sen kotiin, ennenkuin lähtee asioilleen tällä autolla.
No puhelu katkesi aina kun pääsin sanomaan vasta sanan tai toisen. Syö siinä nyt jäätelöä, aja pyörää vastatuuleen ja ylämäkeen ja puhu kännykkään.
Ja taas puhelin soi ja minä päätin ottaa hetkestä kaikki irti: Kimitin (läähätin) mahdollisimman nopeaan, taisin haukata jäätelöäkin samalla ja olin äreä. Epämääräisiä ääniä tuli varmasti..Sanoin jotain siihen tapaan, että ota se putki sieltä heti, ettei se siellä hursku ja pursku koko päivän!!!!
..............puhelimessa äärettömän hiljaista. Soittaja olikin henkilö, joka halusi ostaa poikani muskarikanteleen. Minulla oli ollut ilmoitus muskarin seinällä. Ja puhelu katkesi mun huohotukseen....
Oli kiva sitten soitella kotoa lankapuhelimesta tälle henkilölle ja selitellä... No kaupat tuli kyllä, mutta oli kaveri ollut vähän ihmeissään puhelusta
Kauheita ovat väärään paikkaan tulleet tekstiviestit. Onneksi ei kovin pahoja ole lähtenyt. Tullut on kyllä muutama mojova
Sitten yksi hauska puhelu Intian Suurlähetystöstä. Juuri kun avasin kotiovea. Luulin pilaripuheluksi, mutta kyllä ne ne jotain henkilöä tavoittelivat passiasioissa..
Ja sitten pari muuta juttua, mutta niitä en kerro