Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kännykkäkommelluksia  (Luettu 1231 kertaa)

Sus

• Vieras
Kännykkäkommelluksia
« : 28.09.06 - klo:11:18 »

Onks muilla kuin mulla ja Kaarinilla?  [:-DD]

Älä Kaarin välitä. Mä sain kesällä uuden kännykän ja opettelin laittaa tekstiviestiä. Siellä oli niitä numeroita muistissa, ja kun viesti oli valmis, yritin sieltä muistista liittää sen numeron mukaan ja silloin se tapahtui. Selailin listaa ja painoin yhtäkkiä jostakin väärästä paikasta ja viesti lähti, vaikkei pitänyt. Enkä tiennyt MINNE! Lopulta mulle selvisi että viesti oli mennyt Elisan Asiakaspalveluun. Siinä luki: "Onko siellä Haapasaaressa yhtä kuuma kuin täällä mantereella? Hyvää keikkaa teillen!"

[NUT]

Ne ei ees vastanneet. Kumma asiakaspalvelu.  [:-DD]
« Viimeksi muokattu: 28.09.06 - klo:11:20 kirjoittanut Sus »
Kirjattu

Ansku

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tält pualt jokke
Vs: Kännykkäkommelluksia
« Vastaus #1 : 28.09.06 - klo:11:24 »

No ohhoijaa vaan... Yksi asia tosin mitä mä olen aina ihmetellyt, on se että miksei myydä "mummokännyköitä" missä olis iso näyttö ja isot näppäimet ja mahdollisimman yksinkertaiset toiminnot? Kelpais kyllä nuoremmillekin...niinku minulle.  :-))

No, ainoa mihin saattaisin sortua on kamerakännykkä. Saas nähdä josko joulupukki tois... niitäkin kun rupeaa saamaan kohta käytettynä.  :-))
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #2 : 28.09.06 - klo:11:25 »

[:-DDD] [:-DDD] Huisan hyvä juttu! :-))
Kirjattu

käenpiika

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • -Jynx torquilla-
« Vastaus #3 : 28.09.06 - klo:11:25 »

Susille tapahtuu näemmä kaikenlaista  [:-DDD] [:-DDD] Esimerkiksi saunan viemärin jäätymisen ja sen sulattamisen lisäksi  [:33] [:33]
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #4 : 28.09.06 - klo:11:25 »

No, ainoa mihin saattaisin sortua on kamerakännykkä. Saas nähdä josko joulupukki tois... niitäkin kun rupeaa saamaan kohta käytettynä.  :-))

Ai joulupukkeja, vai... [:-DD]
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #5 : 28.09.06 - klo:11:26 »

[:-DD]
Kirjattu

Ansku

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tält pualt jokke
« Vastaus #6 : 28.09.06 - klo:11:27 »

Nimenomaan joulupukkeja...  [:-DD]
Kirjattu

käenpiika

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • -Jynx torquilla-
« Vastaus #7 : 28.09.06 - klo:11:28 »

Ai joulupukkeja, vai... [:-DD]

Tuota joulupukkien saatavuutta minäkin täällä pohdin  [:-DDD] [:22] [:-DDD]
Kirjattu

Töyhtis

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Hämeen hidas
« Vastaus #8 : 28.09.06 - klo:11:28 »

On niitä tullut muutaman kerran läheteltyä viestiä minne sattuu ja joskus soiteltuakin ihan minne sattuu  [NUT]

Olipas ne tylyjä siellä asiakaspalvelussa, kun eivät vastanneet sulle, Sus  [:-DD]

Käytettyjä joulupukkeja  [:-DDD]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #9 : 28.09.06 - klo:11:30 »

Toinen oli semmoinen, tää kommellus sattuikin toiselle henkilölle, mut kohdistui minuun. Yksi mukava henkilö yhdeltä kirjeenvaihtolistalta oli jostain syystä laittanut mun kännykkänumeron muistiin kännykkäänsä. Ikinä ei kuiteskaan oltu nähty toisiamme eikä edes puhuttu puhelimessa.

Yks päivä mun kännykkä soi. Vastasin - ei kuulu mitään - huhuilin ja huhuilin... ei mitään... Sit rupesin kuulemaan kahden ihmisen puhetta "ne on tossa pellillä" "laita vaan ne uuniin" "missäs se ja se on?" "tuolla"... Siellä leivottiin sämpylöitä!

Loppujenlopuksi mua melkein jo suututti ja päätin HUUTAA TÄYSILLÄ puhelimeen, että henkilöt kuulisi kännykästään edes jonkun "piipityksen" (arvasin, että kännykkä oli kaukana jotenkin), ja JUST kun mä HUUSIN siihen puhelimeen vastattiin. Ja se oli se tyyppi sieltä kirjeenvaihtolistalta. Mua NOLOTTI! Kun hän tulee puhelimeen meikä kiljuu siellä täysiä. [:15] Kiva "ensipuhelu".

Heh, no sit vaan ihmeteltiin. Puhelin oli soittanut mulle ihan ittekseen, jossain vaiheessa hän havahtui, että kännystä kuuluu jotakin... Kai kun mä kiljuin.  :-))
Kirjattu

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #10 : 28.09.06 - klo:11:38 »

Minä puolestani olen toivotellu Hyvät Joulut tekstarilla kännykkääni tallennettuihin numeroihi kuten; likakaivontuhjennys, hinauspalvelu, kampaaja, posteljooni jne. Tokihan heille olin monille toivotellut jouluja jo muutenkin, tämä viesti oli kyllä tarkoitettu aivan oman perheen ja lähiystävien aattopiristykseksi. Tuli vain tehtyä hiukan laajempien ryhmien valinta. :-))
Kirjattu

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #11 : 28.09.06 - klo:11:40 »

Painovirheet tunkevat mukaan. Siis likakaivontyhjennys.
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #12 : 28.09.06 - klo:11:40 »

:-))
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #13 : 28.09.06 - klo:12:15 »

Painovirheet tunkevat mukaan. Siis likakaivontyhjennys.

Annulix, omaa viestiään voi muokata, jos siinä on pianovihre. Tietenkin vain silloin, kun on rekisteröitynyt ja kirjautunut sisälle.
Kirjattu

emo

• Vieras
« Vastaus #14 : 28.09.06 - klo:12:24 »

Mun kännykässä oli numerot jo aika lailla kuluneet pois ja soittelinpa labraan koetuloksia.
Selittelin sitten luurin toisessa päässä ihmettelevälle henkilölle asiani ja vieläpä moneen kertaan että mitä tuloksia halusin.
Ei millään tuntunut ymmärtävän,siinä aikani jankkasin ja selittelin,turhautti,mutta ei hänkään sanonut että ehkä olin soittanut väärään paikkaan.

Kunnes sitten  jotenkin selvisi että olin soittanut ihan väärän alan labraan.
Olin valinnut vaan yhden numeron väärin [:-I]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.315 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.