Kelloni oli 9 55, mutta kun tarkastin kännykän kellon, joka on automaattinen, olikin vain 9 50.
Olin aamulla bongannut Tyrannus forficatuksen, koko perhe sellaisia. Koko homma meni tunnissa, vaikka bongasin pari muuta paluumatkalla. Join yhden kahvin. Olihan se sieppo elis.
Ostin kolmet tavarat ruokakaupasta. Hyvin syöneet jenkkimuijat työnsivät kärryjä. Olin ostanut pakkauksen jätksiä, pakkasin sen kahteen kangaskassin autoon, kuumuuteen.
Kävelin kirjakaupan luo. Se aukesi kello 10 ja vertasin siinä niitä kellojani. Olen lukenut yhtä dekkarisarjaa järjestyksessä, ja jakso 4 puuttui saman kaupan toisesta osoitteesta.
Ei muuta kuin Walgreensille 10 minuutiksi. National Enquirer selosti että Lisa Marien velipuoli (ei sukua Elvikselle, joka erikoistui vain pillereihin) oli kasvattanut kananbista ruukuissa Kalifornian kämpässään ja suku sai hävetä. Komeita värikuvia ruukuista kämpässä.
Ostin kaksi kynää ja suurimman taskuun mahtuvan lehtiön.
Takaisin kirjakauppaan. Jätskit sulivat edelleen autossa.
Muiden ottamia kuvia sieposta
http://www.photosbyat.com/gallery/5515193_nhL3m#337567019_dH7Hpkuvia on 5 sivua eri arkkeja, klikkaa Page 1, Page 2 ym