Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Perjantai 29. syyskuuta  (Luettu 1123 kertaa)

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
Vs: Perjantai 29. syyskuuta
« Vastaus #15 : 29.09.06 - klo:08:15 »

Harmaaseen aamuun saimme herätä. Mutta ulkona on lämmin, +10,9 astetta. Tai ainakin minun mielestäni lämmin, sopiva.

Kuuma tee lämmittää, kohta täytyy lähteä hakemaan Pihakissalle ruoka-annos viikonlopuksi. Ikävää on kyllä olla erossa perheestään kaksi yötä, mutta jospa tämä elämä tämän jälkeen rauhoittuisi - ainakin pimeän talven ajaksi.
Ja onhan Säkylässä minulla parasta mökkiseuraa, mitä toivoa saattaa!!! [:-)]
Kirjattu

talitintti

• Vieras
« Vastaus #16 : 29.09.06 - klo:08:46 »

Harjavallassa sataa. Noh, sadetakki ja sydvesti esille niin ei mene koko päivä sisällä lojumiseen. Tuskin se kuitenkaan koko päivää jaksaa pisarrella.
Tuli aamulla äkkiherätys kun ajokoira näki ikkunasta isäni jolla oli maastopuvun takki päällä.  [NUT]Ajohan sekoaa joka kerta maastotakin nähtyään. Luuli rassu pääsevänsä tänään metsälle. Karvas oli pettymys kun mentiinkin vaan remmikävelylle ja sitten päiväksi tarhaan.
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #17 : 29.09.06 - klo:08:48 »

Sain juuri puhelun Kuusamosta. Siellä on kirkas ja kaunis sää, pakkasta 7 astetta.  :-O :-)) Lehdet puissa saaneet kyytiä. Järvi ei sentään vielä ole jäätynyt.  [:-I]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #18 : 29.09.06 - klo:08:49 »

Talitintti, vieläkö siellä Harjavallassa se kuningaskalastaja pyörii? Meitä oli 8 pönttöläistä (ja pieni pönttövauva yhdeksäntenä) muutama viikko sitten sitä etsimässä... tuloksetta! Mutta oli mukavaa viettää päivä jokirannassa kahvitermos käden ulottuvilla hyvässä seurassa!  :-)) [:27] [:49]

Töyhtis

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Hämeen hidas
« Vastaus #19 : 29.09.06 - klo:08:55 »

Huomenet Hämeestä  :-))
Harmaata ja pilvistä, mutta ei sada. Lämpötila +8 joten viileempään päin ollaan menossa.
Nyt tarttis sit alkaa vihdoin pakkamaan ettei jää viime tippaan  [:-DD] ja sitten odottelemaan pönttökavereita, joiden kanssa jatketaan tästä meiltä jonnekin tonne lännen suuntaan siis Säkylään :-))

Pirteää Perjantaita  [:57]

Kirjattu

Punarinta(Pettirosso)

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #20 : 29.09.06 - klo:08:57 »

Ai jaa,Töyhtis.Ettei jää viime tinkaan.En oo minäkään vielä pakannut mutta jospa kohta.... [NUT] [NUT]
Ja näillä merkeillä tarkoitan ihan itteeni.....
Kirjattu

talitintti

• Vieras
« Vastaus #21 : 29.09.06 - klo:09:16 »

Kaksi kertaa näin kesän aikana kunkun kun olin kävelyllä Paratiisissa. Juu siellä kelpaa vaikka ihan vaan kahvitella, vaikka ei kuninkaallista väkeä oliskaan paikalla.  :-)) Paratiisi on meirän ylpeys.
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #22 : 29.09.06 - klo:09:19 »

Ai jaa,Töyhtis.Ettei jää viime tinkaan.En oo minäkään vielä pakannut mutta jospa kohta.... [NUT] [NUT]
Ja näillä merkeillä tarkoitan ihan itteeni.....

Pakattu on, ainakin suurimmaksi osaksi. Kamera ensimmäisenä, tietty.  :-)) Jotain unohtuu kuitenkin...  [:-I] :-)) Toivottavasti ei mitään olennaista kuitenkaan.
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #23 : 29.09.06 - klo:09:26 »

Niin, pitäis varmaan alkaa miettiä, miten mä saan kaiken pakattua ja vielä sovitettua autoon, kun pitää reiluksi viikoksi varata kamaa mukaan!  [NUT] Ja tässä mä istun pöntöllä... muka vahdin pesukonetta!  [:-DD] Olin muuten suunnattoman hämmästynyt eilen, kun Pasi IHAN ITSE ja oma-alotteisesti keräsi vaatteensa kasaan... onkohan multa luotto mennyt, kun viimeksi Poriin lähtiessä unohdin ottaa saappaat matkaan?  [?]

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #24 : 29.09.06 - klo:09:30 »

...onkohan multa luotto mennyt, kun viimeksi Poriin lähtiessä unohdin ottaa saappaat matkaan?  [?]

Saappaat... :-O Voi kauhistus, mihinkäs minä ne saan sopimaan. Lenkkarit ovat kyllä vesitiiviit, jos ei nyt ihan suolle ole tarkoitus mennä tallaamaan.  :-))
Kirjattu

zeener

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vampula
« Vastaus #25 : 29.09.06 - klo:09:36 »

Saappaat on pakattu tai siis ainakin tarkoitus ottaa mukaan. Auto on vielä tyhjentämättä joten jos sinne joku aikoo mahtua, pitäisi mun alkaa touhuamaan...
Kirjattu

Pihalintu

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Väliaikaista kaikki
« Vastaus #26 : 29.09.06 - klo:09:36 »

Sumunsekaista huomenta. Vähän jäykistelee, se on tuo kosteus, jospa puoleen päivään mennessä norjistuisin.

Illalla sain kaksi suurta muovikassillista omenoita, jätin ne pihalle yöksi peittelemättä ja  nyt kassit taitaa olla puolillaan  vettä. Vanha kansa sanoi  "sen eestään löytää minkä taakseen jättää"  tarttee asennoitua  [:-)]
Tänään taas valmistuu pellillinen sitä hyvää Käenpiian Omenapiirakkaa.

Päiväksi on puuhaa tiedossa, kun Jälkipolvet ilmestyy huomenaamulla. Se tietää sitä, että ompelukset, kutimet ym. terä-aseet on selviteltävä pois näkösältä, torpan pikasiivous ja ruokakauppareissu.

Saunan lämmitys tuntuu vallan sopivalta tähän harmauteen.

Säkylänmatkalaisille mieleenpainuvaa reissua ja meille kaikille omanoloista viikonlopun alkua  [:59]

ps. Onneksi en ole lähdössä matkalle, silloin pitäis kaikki panna paikoilleen, nyt voin vain pikaisesti järjestellä, eikä tartte pakata.. [:-)]

Kirjattu
koe, loiki, elä ja leiki Ole´

Motteri

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #27 : 29.09.06 - klo:09:40 »

Huomenta  [:-)]

Mukavaa reissua lähtijöille, toivottavasti siellä ei sada.

Saiskos reseptin Käenpiian omenapiirakkaan?
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #28 : 29.09.06 - klo:09:53 »

Sumuisen tihkuvaa aamupäivää...Onpas taasen lintusia liikenteessä.Kait se on tämä sumu joka niitä pakottaa ilmasta alemmaksi.
Minäkin toivottelen antoisaa yhdessä oloa porukoille jotka sinne Säkylään matkaavat.
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Veke

• Vieras
« Vastaus #29 : 29.09.06 - klo:09:55 »

Huomenta.
Hei moi, joks te ootte kaikki Säkyläs.
Hitsi, miä vast heräsin.   [:-DD]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.288 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.