Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Tiistai se on! 2.6.2009  (Luettu 770 kertaa)

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
Vs: Tiistai se on! 2.6.2009
« Vastaus #30 : 02.06.09 - klo:14:24 »

Täällä on selviydytty kauppareissulta kotiin. Tulikin poikettua useammassa myymälässä kun ei enää helle vaivannut. Oli oikein sopiva sää ostosten tekoon. Vielä kerran piti puutahamyymälässäkin piipahtaa, nyt pääsin kyllä vähällä kun vain haudalle vietävät verenpisarat ja hopealehdet oli hankittava. Sain onneksi sitä iki-ihanaa vanhanaikaista valkokeskustaista palleroa. Se on miun maun mukaan juuri hautakukkana.
Niin ja sitten äänestys on hoidettu, kyllä nyt asiat on kunnossa.  :-))
Loppupäivä meneekin vaan laiskotellen.

Mukava kun Sus on alkanut "palailla pätkittäin pöntölle".  [:-DD]
Olenkin jo ootellut kissatarhan kuulumisia, onkohan kuitenkin vielä vaiheessa......  [:-I]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #31 : 02.06.09 - klo:14:33 »

Olenkin jo ootellut kissatarhan kuulumisia, onkohan kuitenkin vielä vaiheessa......  [:-I]

On vielä "vaiheessa". [:7] Siinä vaiheessa, että remonttireiska lupasi tulla aloittelemaan tämän viikon lopulla "ehkä". [:-I] Jotta että silleen, semmosia nuo remonttireiskat on.... kokemusta on. Saunan savupiipun korjaajan piti tulla viime syksynä, mut ei oo vielä "kerennyt"..... [:-I]

Ihan mun sieluun sattuu, kun pikkukissat ei pääse ulos. [:-(]
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #32 : 02.06.09 - klo:14:40 »

Iltapäivällä pitäs lähteä puukukkia istuttamaan... huoh! No ei niitä tarvi ainakaan kastella! Kirjoitti mesis.  Oon pihalla, kertoisitko puukukista tarkemmin.  :-))

Sus, ihan on ollu ikävä sinnuu.  Kiva, että tulit pönttöilemään.  Kyllä se "hurtsitus" tulee pikkuhiljaa ajan kanssa.  [:-)]

Kunnonkohennuksessa on käyty.  Jestas, kun oli komee laitos. [:-)]
Vehkeet testattu ja hyviks havaitut.  [:5]

Sieltä sit menin äänestämään.  Johan kävi kömmähdys.  Mun suosikkiimmeinen ei ollutkaan ehdokkaana.  [:-(]  Jouduin antamaan ääneni varasuosikille, jonka numeroa en meinannut löytää millään.
Miksikähän nuissa vaalikopeissa olevat luettelot täytyy olla niin pieni pränttisiä, et meinaa koppi kaatua, kun nokkansa melkein kiinni joutuu laittamaan kopin seinään, nähdäkseen ehdokkaiden nimet ja numerot?  [:-I]

Jo oli kerrassaan mahtava ulkoilusää.  Nyt olen poikki, mut tyytyväinen olooni.  [:-)] 
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #33 : 02.06.09 - klo:15:13 »

Mulle tuli äsken joku ihme tarmonpuuska :-)) Tiskasin tiskit ja hajotin pahvilaatikoita litteäksi jotta ne voi viedä pahvipaavoon, lisäksi pakkasin muoviset pakkaustäytteet yhteen laatikkoon energiajäteastiaan vietäväksi.

Kiva kun Suskin on "herännyt", koitas ny piristyä kun on ihana kesäkin meneillään [:30].

Mä ajattelin että Kaarinilla oli ollut joku komistus ohjaamassa siellä kunnonkohotuslaitoksessa mutta se olikin komee se ite laitos [:-DD].

Minäkin äänestin eilen ja aika lailla samoin voin sanoa että pienellä präntillä oli ehdokkaiden nimet listoissa. Enkä kyllä oikein ollut varma että ketä edes äänestäisin, mutta kun kerta on äänioikeus annettu niin periaatteesta sitä käytän. Kunnallisvaaleissa ja eduskuntavaleissa on mun mielestä helpompi äänestää. Näissä eurovaaleissa on ihan liikaa ns. "julkkiksia" ehdokkaina, mun mielestä euroopassa tarvitaan osaamista ja kielitaitoa.
Oho, eihän täällä pöntöllä saanutkaan puhua politiikkaa [:17].
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

zeener

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vampula
« Vastaus #34 : 02.06.09 - klo:15:17 »

Minäkin kävin juuri äänestämässä Prismassa  [:-)]

Nyt voikin ottaa loppupäivän rennosti, olo on hiukan nuutunut ja blaah...
Kirjattu

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #35 : 02.06.09 - klo:15:21 »

On vielä "vaiheessa". [:7] Siinä vaiheessa, että remonttireiska lupasi tulla aloittelemaan tämän viikon lopulla "ehkä". [:-I] Jotta että silleen, semmosia nuo remonttireiskat on.... kokemusta on. Saunan savupiipun korjaajan piti tulla viime syksynä, mut ei oo vielä "kerennyt"..... [:-I]

Ihan mun sieluun sattuu, kun pikkukissat ei pääse ulos. [:-(]
Voi harmi sentään.   [:-(]
Olis se vaan kisujenkin mukava päästä kesälaitumelle. No toivotaan että tämä reiska olis hiukan vikkeläliikkeisempi kun piipunkorjaaja.   [:72]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #36 : 02.06.09 - klo:15:58 »

Tänään onkin mukava sää kun ei ole liian kuuma vaan mulle just sopiva, ja varmaan Hömiksellekin [:-)].

..ja mulle.  [:-)]

...ja mulle  [:-)].  Töissä on niin tuskallista kun on kuuma.

Kiva Sus kun olet palannut. Olenkin ihan ikävöinyt Sinun jutusteluasi.  [:-)]
Pistä pieni painostus sille kissatarhan tekijälle. Muuten saattaa käydä niin, että kesä menee, eikä tarhaa kuulu eikä näy.

Kirjattu

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #37 : 02.06.09 - klo:16:06 »

Hautuumaakukkien istutusta täytyy tänään suorittaa. Samettikukkaa ostin sinne.
Vähän mieli maassa tuon hoidokkini kanssa.
On muuten sen oloista että voisi sataakin, ootellaan.
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #38 : 02.06.09 - klo:16:24 »

Vähän mieli maassa tuon hoidokkini kanssa.

Tuttu tunne, yritetään jaksaa. [:30]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #39 : 02.06.09 - klo:16:29 »

Iipalla on suloinen avatar, mutta pitää oikein tarkkaan katsoa, onko viesti Iipalta vai Telkkiseltä, mutta älkää vaan tämän tähden niitä vaihtako, ovat niin suloisia.
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #40 : 02.06.09 - klo:16:51 »

Jännää aina odottaa että mistäpäin Kaija seuraavaa viestiä laittaa, veikkaanpa että Kylmäluomasta saattaa seuraava viesti tulla :-)).

Arvasit väärin!  [:-DD]

Jestas, että väsyttää! Ollaan retkeilty matkallakin muuttohaukan ja vesipääskyn verran. Tultiin "tänne" kolmen jälkeen ja kun tajuttiin, että ravintola menee kiinni viideltä ja huoltorakennuksessa ei ole kunnon keittiötä, niin mehän mentiin ekaksi syömään. Sitten ajettiin tänne vaunupaikoille ja soiteltiin vielä, että missä meidän sähkö viipyy. Nyt on vihdoin leiri pystyssä.

Vaunussa sisällä +16. Ollaan kahden vaiheilla, että pitäiskö ottaa päikkärit vai yrittää sinnitellä iltaan. Kohta pääsisi saunaan!

[:-)]

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #41 : 02.06.09 - klo:16:55 »

No kerro jo missä "täällä" te olette, mun tarttee lähteä kohta kotiin enkä voi lähteä ennenkuin tiedän missä olette! [:-DD]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #42 : 02.06.09 - klo:17:00 »

No kerro jo missä "täällä" te olette, mun tarttee lähteä kohta kotiin enkä voi lähteä ennenkuin tiedän missä olette! [:-DD]

Etkö sä jo katsonut karttaa ja arvuutellut?  [:-DD]

Muuten, pistä ylös: noin 8km Karigasniemeltä Inarin suuntaan. Tienviitta EROTUSAITA. Siitä hiekkatietä päähän asti vasemmalle, noin 4 km. Sieltä pitäisi löytyä sinirintoja. Koita jostain hankkia sinirinta kännykän soittoääneksi, että voit maastossa vertailla ääniä!  [;-)]

Okei... Pyhätunturilla ollaan!  [:-)]

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #43 : 02.06.09 - klo:17:06 »

Hautuumaakukkien istutusta täytyy tänään suorittaa.

Sitä hommaa on tänään tullut tehtyä, nyt on hauta taas nätti pelargonioineen ja hopealehtineen. Sitten ohjelmassa oli vähän kävelyä ja lintujen laulun kuuntelua hautausmaalla, jolla kulkeminen on aina äärettömän rauhoittavaa.  [:-)]
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #44 : 02.06.09 - klo:17:08 »

Moikka Sus, kiva kun palasit. Onkin jo ollut ikävä.  [:30]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.258 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.