Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Tiistai, 9.6.2009  (Luettu 1618 kertaa)

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Tiistai, 9.6.2009
« Vastaus #15 : 09.06.09 - klo:08:57 »

Ulkovaatetta vähäsen päälle ja hetken kuluttua liikkeelle, ainakin lehtien lukukierros [:-)]
Hiusten katkomiseenkin pitäisi aika tilata ennen kuin jäävät pyörän ketjujen väliin
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Motteri

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #16 : 09.06.09 - klo:09:00 »

Huomenta täältäkin, sataako tänään  [:-I]
Väsyttää taaaaas  [:56]

Pirteämpää päivää pöntöläisille  [:-)]

Mese, pikkukoiria kohdellaan paljon huonosti, ne kun otetaan lähinnä leluksi  [:-(]
Eilen oli lehdissä paljon eläinuutisia, onneksi hyviäkin.
Kuten se ojaan kaatunut heppa joka ei loukkaantunut vaikka makasi selällään pitkän aikaa ojassa.
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #17 : 09.06.09 - klo:09:03 »

Kirjattu

Motteri

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #18 : 09.06.09 - klo:09:08 »

Pyris, koska olet käynyt kuvaamassa mun keittiön ikkunan  [:-)]
Samantapainen ikkuna ja tuoksupelakuukin on  :-))
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #19 : 09.06.09 - klo:09:09 »

No nyt tiedän, missä asut. Asut Espoon Glimsin kotiseutumuseossa.  [:-DD] Kuva on otettu siellä viime kesänä.
Kirjattu

Motteri

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #20 : 09.06.09 - klo:09:13 »

HÖH!!! Ei sitä nyt olisi kaikille tarvinnut kertoa, että olen museokamaa  [:-DD]
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #21 : 09.06.09 - klo:09:14 »

[:-DD]
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #22 : 09.06.09 - klo:09:58 »

Huomenta Lahdesta! [:-)]

Ostin aamulla kaupasta mustat farkkucaprit joissa oli hinta 16:95, mutta kassalla hinnaksi tulikin vain 10€, kiva ylläri kun en yhtään ollut huomannut mitään ilmoitusta alennetuista hinnoista. :-))

Eilen aamulla taas katselin kenkäosastolla kenkiä, ja alahyllyltä, ihan takaa, löytyi jonkun vanhat ja kuluneet kengät [:-DD]. Olikohan joku laittanut uudet jalkoihinsa ja kävellyt niissä muina miehinä ulos, tai sitten oli lähtenyt kotiin paljain jaloin tai sukkasillaan [:-I]. Kaikenlaista! :-))

Ja aina mä näistä vanhusten asioista jaksan, mutta kun ne liippaa niin läheltä. Nytkin semmosta mietin että liekö kotihoidossa liian vähän henkilökuntaa, vai onko ne ammattitaidottomia, kun kaksi viimeistä kertaa kun äiti on ollut meidän kanssa Pertunmaalla ja lääkkeet ovat dosetissa mukana, niin molemmilla kerroilla dosetista on puuttunut lääkkeitä. Onneksi ei mitään ihan elintärkeitä mutta kuitenkin [:-/]. Ja nämä ei ole ainoita tapauksia vaan niitä sattuu tämän tästä ja vaikka annan palutetta kotihoitoon niin asia ei tunnu korjaantuvan.

Ihana kertakaikkian on tuo Pyriksen ikkunakuva. Onkos meillä kukaan ehdottanut Ikkuna-aihetta kuvakisaan? [:-I]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #23 : 09.06.09 - klo:10:11 »

No nyt tiedän, missä asut. Asut Espoon Glimsin kotiseutumuseossa.  [:-DD] Kuva on otettu siellä viime kesänä.
HÖH!!! Ei sitä nyt olisi kaikille tarvinnut kertoa, että olen museokamaa  [:-DD]

[:-DDD]

Päivää Pönttöön  [:-)]

Pihalla olisi niin paljon tehtävää, ettei oo tosikaan  [:-I] Mutta mun kroppa ei nyt
mistään tekemisistä välittäis. Pitää vissiin vetää verhot ikkunoitten eteen, ja olla menemättä
pihalle, niin sitten ei noi tekemättömät työt, niin  harmittais, kun ei niitä näkis.  [:-I] :-))

Rattoisaa päivää kumminnii, kaikille Pöntöille  [:44]

Huomenta Lahdesta! [:-)]

Eilen aamulla taas katselin kenkäosastolla kenkiä, ja alahyllyltä, ihan takaa, löytyi jonkun vanhat ja kuluneet kengät [:-DD]. Olikohan joku laittanut uudet jalkoihinsa ja kävellyt niissä muina miehinä ulos, tai sitten oli lähtenyt kotiin paljain jaloin tai sukkasillaan [:-I]. Kaikenlaista! :-))

Varmaankin on joku kävellyt uusissa kengissä kaupasta ulos  :-O :-)) Aika hyvin keksitty, vaikken missään nimessä
varastamista hyväksykkään.
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Evis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #24 : 09.06.09 - klo:10:26 »

Pihalla olisi niin paljon tehtävää, ettei oo tosikaan  [:-I] Mutta mun kroppa ei nyt
mistään tekemisistä välittäis. Pitää vissiin vetää verhot ikkunoitten eteen, ja olla menemättä
pihalle, niin sitten ei noi tekemättömät työt, niin  harmittais, kun ei niitä näkis.  [:-I] :-))
Ihan on sama olo täälläkin, mut mä en laita verhoja ikkunaan vaan kävelen pihalla ja oon niinkuin en huomaiskaan mitään tekemätöntä  :-)) :-)) :-)) Kokeileppa sinäkin  :-)) :-))

Kirjattu
Elä elämääsi suhtautuen ystävällisesti ja lempeästi kaikkiin ihmisiin ympärilläsi, ja hämmästyt, miten onnelliseksi elämäsi muuttuu.<br />- Charles M. Schwab

Evis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #25 : 09.06.09 - klo:10:31 »

Ja aina mä näistä vanhusten asioista jaksan, mutta kun ne liippaa niin läheltä. Nytkin semmosta mietin että liekö kotihoidossa liian vähän henkilökuntaa, vai onko ne ammattitaidottomia, kun kaksi viimeistä kertaa kun äiti on ollut meidän kanssa Pertunmaalla ja lääkkeet ovat dosetissa mukana, niin molemmilla kerroilla dosetista on puuttunut lääkkeitä. Onneksi ei mitään ihan elintärkeitä mutta kuitenkin [:-/]. Ja nämä ei ole ainoita tapauksia vaan niitä sattuu tämän tästä ja vaikka annan palutetta kotihoitoon niin asia ei tunnu korjaantuvan.
Tutulta kuulostaa kotihoidon ongelmat. Meillä anopilla käy kodinhoitaja 3X/vrk:ssa ja joka käynnillä on eri ihminen. Reissuvihkoa käyttävät, mutta aika ei aina riitä sen lukemiseen ja kirjaamiseen, kun pitäisi se perustyökin hoitaa. Ei käy kateeksi heidänkään työ vaikka haluaisivat hoitaa työn kunnolla, niin se on varmaankin aika mahdotonta kun aikaa on asiakkaalle keskimäärin 20 minuuttia.  [:-I]
Kirjattu
Elä elämääsi suhtautuen ystävällisesti ja lempeästi kaikkiin ihmisiin ympärilläsi, ja hämmästyt, miten onnelliseksi elämäsi muuttuu.<br />- Charles M. Schwab

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #26 : 09.06.09 - klo:10:32 »

Huomenta.  Plussaa 12 ja kirkasta auringonpaistetta on mun kotpuolella.  [:45]

Tänään on taas toimintapäivä.  Meen kuntosalille.  Saas nähdä , mitä myö fysion kanssa mulle keksitään. [:-)]

Lainaus käyttäjältä: Tiina - tänään kello 09:58
Huomenta Lahdesta!

Eilen aamulla taas katselin kenkäosastolla kenkiä, ja alahyllyltä, ihan takaa, löytyi jonkun vanhat ja kuluneet kengät Nauraa. Olikohan joku laittanut uudet jalkoihinsa ja kävellyt niissä muina miehinä ulos, tai sitten oli lähtenyt kotiin paljain jaloin tai sukkasillaan Hmmm... Kaikenlaista! "

Taidankin ottaa oppia tuosta Tiinan kertomuksesta.
Ois kenkien osto, mut manit meni eilen mun päähän.  .!  :-))

Rattoisaa torstaita kaikille.  [KIPPIS] [:45] [:44] [:30]

Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #27 : 09.06.09 - klo:10:36 »

Nyt on tiistai. Olet vähän etuajassa.  :-))
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #28 : 09.06.09 - klo:10:39 »

Nyt on tiistai. Olet vähän etuajassa.  :-))
Jostakin luin, et on torstai, enkä sen paremmin asiaa aatellut.  [:-DD]
Kiitti kuitenkin ojennuksesta, Pyris.  [:-)] [KIPPIS]
Kirjattu

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #29 : 09.06.09 - klo:10:40 »

Ihan on sama olo täälläkin, mut mä en laita verhoja ikkunaan vaan kävelen pihalla ja oon niinkuin en huomaiskaan mitään tekemätöntä  :-)) :-)) :-)) Kokeileppa sinäkin  :-)) :-))

En mää uskallla  :-O  Sitä joutuis kävelemään ympäriinsä, nokka kohti taivasta, ettei
pääsisi mitään näkemään. Siinä vois sitten kompastua, ja lyödä vaikka nenunsa mättääseen, ja
sitten olisi kauhia parku ja nenukin kipiä  [:-DD]
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Sivu luotiin 0.172 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.