Lainaus käyttäjältä: Kaarin - 11.06.09 - klo:22:31Lainaus käyttäjältä: hippiäinen - 11.06.09 - klo:22:09Kaarinilla aivan ihana kuva avattarena Oletkos sinä siinä pikkutyttönä? Juu, olen siinä 2-3 vuotias.Olen kolmas pönttölän rusettipää. Kukahan on neljäs?? -korjasin nelosen kolmoseksiOlet tosi suloisen näköinen kuvassa Itse olen ollut pienenä lettipäinen tytöntyllerö ... nyt on enää jäljellä "tyllerö"
Lainaus käyttäjältä: hippiäinen - 11.06.09 - klo:22:09Kaarinilla aivan ihana kuva avattarena Oletkos sinä siinä pikkutyttönä? Juu, olen siinä 2-3 vuotias.Olen kolmas pönttölän rusettipää. Kukahan on neljäs?? -korjasin nelosen kolmoseksi
Kaarinilla aivan ihana kuva avattarena Oletkos sinä siinä pikkutyttönä?
Lainaus käyttäjältä: hippiäinen - 12.06.09 - klo:23:31Lainaus käyttäjältä: Kaarin - 11.06.09 - klo:22:31Lainaus käyttäjältä: hippiäinen - 11.06.09 - klo:22:09Kaarinilla aivan ihana kuva avattarena Oletkos sinä siinä pikkutyttönä? Juu, olen siinä 2-3 vuotias.Olen kolmas pönttölän rusettipää. Kukahan on neljäs?? -korjasin nelosen kolmoseksiOlet tosi suloisen näköinen kuvassa Itse olen ollut pienenä lettipäinen tytöntyllerö ... nyt on enää jäljellä "tyllerö" Täällä se vasta oikee tyllerö on!!