Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 13.6 2009. Lauantai  (Luettu 1585 kertaa)

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
Vs: 13.6 2009. Lauantai
« Vastaus #15 : 13.06.09 - klo:09:17 »

Pilvistä ja heikko tuulista on ilma ulkona, lämpöä jo 16 astetta, saadankohan tänään sitä sadetta jota on jo montapäivää ennusteltu ...
Jospa aamukupposelle ja koirulin kanssa perinteiset konttaukset ja palloleikit :-))   ehkä tänään pitäisi tehdä hiukka juhannus siivoilua ....

Leppoisaa lauantaipäivää kaikille  [:-)] [:-)]            [:45] [:45] [:45] [:45]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #16 : 13.06.09 - klo:09:20 »

Minä olen monta kertaa miettinyt noita konttaus/palloleikkejä. Meneekö se niin, että koira heittää pallon ja Hippiäinen konttaa sen hakemaan?  [:-I]  :-)) :-))
Kirjattu

Motteri

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #17 : 13.06.09 - klo:09:24 »

Minä olen monta kertaa miettinyt noita konttaus/palloleikkejä. Meneekö se niin, että koira heittää pallon ja Hippiäinen konttaa sen hakemaan?  [:-I]  :-)) :-))

Meillä se meni jotenkin noin  :-))
Ja lelulaatikon koira tyhjensi ja minä täytin eli siivosin.  [KIPPIS]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #18 : 13.06.09 - klo:09:35 »

Siinä saa emäntä hyvää liikuntaa, -kunhan vaan polvet kestää.  :-))
Kirjattu

Jaska

• Vieras
« Vastaus #19 : 13.06.09 - klo:09:36 »

Meillä se meni jotenkin noin  :-))
Ja lelulaatikon koira tyhjensi ja minä täytin eli siivosin.  [KIPPIS]

Pilvin kanssa pallopelit ovat hyvin lyhyitä: minä heitän pallon, Pilvi kaapasee kerran tassulla, jos sitä huvittaa ja sitten pallo vierii sohvan tai telkkarihyllyn alle ja se on siinä ! Toinen vaihtoehto on se, ettei Pilviä ees huvita, katsoo vain välinpitämättömän näköisenä, kun pallo vierii ja pysähtyy. Sitten Pilvi vilkaisee minua kyllästyneenä ja jatkaa omia touhujaan. Mutta Pilvihän ei olekaan koira !  [:-)]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #20 : 13.06.09 - klo:09:39 »

Minulla oli joskus nuoruudessa kissa, joka haki aina paperipallon. En edes mitenkään opettanut sitä siihen, se vaan alkoi tuomaan sitä minulle aina kun heitin.
Kirjattu

Jaska

• Vieras
« Vastaus #21 : 13.06.09 - klo:09:42 »

Minulla oli joskus nuoruudessa kissa, joka haki aina paperipallon. En edes mitenkään opettanut sitä siihen, se vaan alkoi tuomaan sitä minulle aina kun heitin.

Identiteettikriisi: ollako kissa vai koira... [:-DD]
Kirjattu

Motteri

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #22 : 13.06.09 - klo:09:51 »

Toinen vaihtoehto on se, ettei Pilviä ees huvita, katsoo vain välinpitämättömän näköisenä, kun pallo vierii ja pysähtyy.

Meillä tuo päättyi yleensä niin että tuli käskevä haukahdus, "hae pallo kaapin alta"  [:-DD]
Mutta eiköhän se koiran tärkein juttu olekin se, että hän antaa emännälle liikuntaa  [:-I] :-))

Lisäys, olen leipomomassa piiiiiiiitkästä aikaa, mokkapaloja olisi tarkoitus tehdä.
Tervetuloa pönttöläiset kahville jos täälläpäin liikutte  [KIPPIS]
Kirjattu

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #23 : 13.06.09 - klo:09:52 »

Kyllähän se usein näinkin päin menee, että koiruli odottaa kun minä kottaan ja haen pallon   [:-DD]  no, onneks ei tarvi sentään suussa sitä palloa kantaa  [:-DD]
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #24 : 13.06.09 - klo:10:01 »

Huomenta! Vihdoinkin LOMALLA! Tai siis ensin vapaa viikonloppu, ja maanantaina alkaa loma.

Eilen käytin volvo-raukan huollossa, olikin jo huollon tarpeessa, kuulemma tulpat ihan lopussa
ja ilmansuodatin täynnä moskaa. Huoltosetä ihmetteli että onko tämä edes kulkenut mihinkään,
oli pakko tunnustaa että vähän se meno on ollut takkuista viime aikoina....  [:17]

Maanantaiaamuna lähdetään sitten reissuun, koko perhe! Hopolla on ensi viikolla kaksi starttia,
ensin maanantaina Seinäjoella ja sitten lauantaina Kalajoella. Täälläpäin on niin kovasti tunkua
ettei enää päässyt ekan startin jälkeen mukaan, niin päätin sitten lähteä vähän kauemmas sitä
kokemusta hakemaan. Ensisijaisesti ollaan siis lähdössä LOMAreissulle, ja toissijaisesti haetaan
starttikokemusta. Jos jostain tulee menestystä, niin se on extraa. Odotukset ei ole korkealla.  [:-DD]

Eiköhän Hopon ansiosta matka jää taloudellisestikin voiton puolelle [:5] [:5] [:5]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

pia58

• Konkari
  • Poissa Poissa
    • Pian päiväkirja
« Vastaus #25 : 13.06.09 - klo:10:06 »

Huomenta pitkästä aikaa  [:-)] Tänään taas kiire päivä. Veljen lapset kyytiin ja grafiikanpajalle taidetta tekemään. Tuntuu että kiireiset työpäivät estävät notkumasta täällä iltaisinkin.   [:-DD] [:-DD]
Kirjattu
Jos et elä tätä päivää, et voi elää huomistakaan.

Jani

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #26 : 13.06.09 - klo:10:09 »

Huomenta Oulusta!

aamulla viiden maissa oli ihan sininen taivas, 8 maissa ropsautti jo vettä, Lämmintä silti +16-+18

Leppoisaa Lauantaita Kaikille!
 [:9] [:43] [:44] [:45] [:9]
Kirjattu
#Jani#

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #27 : 13.06.09 - klo:10:13 »

Huomenta. Pilvistä on ja sadellut yöllä. Iltapäivällä ei saa sataa ku o pihapiknikki tiedossa [:-)]
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #28 : 13.06.09 - klo:10:20 »

Aamuteen aika [:-)]
Ulkona 15 lämpöä ja muutama kymmenys päälle, taivas vaalaen harmahtava, voi tulla lämmin päivä jos aurinko tulee esiin, tai sitten sadekuuroja...
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Pihalintu

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Väliaikaista kaikki
« Vastaus #29 : 13.06.09 - klo:10:33 »

Huomenta [:-)]                   Kostean harmaata 

Taas tintit eteisessä, pitkän neuvottelun jälkeen suostuivat poistumaan, kumma kun ne tuppaavat sisälle  :-))
- sama homma oravilla... muuten aika siivon saavat aikaseksi... mulla on huono tapa pitää ikkunoita ja ovia auki.
Voi ku pihalla on paljon niitettävää  [:-I]

Kohta tupaan astuu pieni neitokainen ja kas siinä viikonloppu sujahtaakin mullinmallin  [:50]

Heinikkoa täälläkin... viljapeltoahan tuo onkin Juha Vainio - Käyn ahon laitaa

Leppoisia kesäpäiviä  [:59]
Kirjattu
koe, loiki, elä ja leiki Ole´

Sivu luotiin 0.06 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.