Norman ilmoitti että löytyi troijan hevonen Mistä mä nyt sellasen hankin kun en enää edes lataa mitään Mese joskus haukkui Normannia, vaan millä muulla voi koneen tarkistaa?JAPUUVA!!!
Lainaus käyttäjältä: Varpunen - 15.06.09 - klo:20:21Norman ilmoitti että löytyi troijan hevonen Mistä mä nyt sellasen hankin kun en enää edes lataa mitään Mese joskus haukkui Normannia, vaan millä muulla voi koneen tarkistaa?JAPUUVA!!!Vai on troijalainen hevonen iskenyt sun koneelle Mullakin oli viimeviikolla kaks tietomurtoyritystä enkä myös lataile mitään, mut onneks F-Secure oli ne estänyt, että jäivät yritykseksi
Lainaus käyttäjältä: hippiäinen - 15.06.09 - klo:20:32Lainaus käyttäjältä: Varpunen - 15.06.09 - klo:20:21Norman ilmoitti että löytyi troijan hevonen Mistä mä nyt sellasen hankin kun en enää edes lataa mitään Mese joskus haukkui Normannia, vaan millä muulla voi koneen tarkistaa?JAPUUVA!!!Vai on troijalainen hevonen iskenyt sun koneelle Mullakin oli viimeviikolla kaks tietomurtoyritystä enkä myös lataile mitään, mut onneks F-Secure oli ne estänyt, että jäivät yritykseksi F-sökö ei estä kyllä mitään...