Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mysteeri?  (Luettu 336 kertaa)

mummeli

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 2 339
  • Vantaa/varisto
Mysteeri?
« : 17.06.09 - klo:21:52 »

...kuka osaa kertoa, mitä on tapahtunut?...mie eilen illalla laitoin etutelttaan valmiiksi miun puutarhatöppöset, jotta aamulla kun lähen nurmikkoja haravoimaan...nooh, aamulla kun piti lähteä ja laittaa kurpposet jalkaan olikin vain yksi kenkä...mie katoin teltan jääkaappii myöten.. [NUT]..ei ollunna, konttasin vaunun alle...ei...ei sit missään, mie aattelin, jot nyt se viimonnekkii järki on karannut...oon edelleenkii äimänkäkenä, mihin töppöne on itekseen juossu, vasemman jalan semmone...nooh, mie sit kerroin immeisille,,,semmosen jutun sit kuulin, jotta kettu saattaa tehä noin, täällähä liikkuu ketunpoikanen ja miul oli jäänny teltan vetoketju n. 30 senttii auki...nyt oon vaan kyselly, jos joku näkkee ketun kulkevan miun töppönen jalassa ni sanokaa nyt ihmees, jot vie takas, mist otti.. [:-DD]..oon muute kolunnu lähimetsät ja suon laidat...ei ollunna......täs hää orpona miettii, mis kaveri on... :-)) :-O
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 602
Vs: Mysteeri?
« Vastaus #1 : 17.06.09 - klo:21:55 »

Mummelille sattuu ja tapahtuu  :-)).
Olisi kiva tietää kuka on ollut asialla  [:-)]
Kirjattu

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: Mysteeri?
« Vastaus #2 : 17.06.09 - klo:22:00 »

Ettei vaan ois "kakslahkeisen ketun" jutskuja toi töppösen katoaminen?  [:-DD] :-))
Kirjattu

mummeli

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 2 339
  • Vantaa/varisto
Vs: Mysteeri?
« Vastaus #3 : 17.06.09 - klo:22:15 »

...eheiii...ei ole, koska papparainen on Helsingissä ja meijän alueella ei ole muita,,,jollei sit kummituksii tai aaveita...mie oon ihan iteksein ollu jo monta päivää...ai, onha tääl lintusii,parhaillaan lokki Joonatan (joka on pannaan julistettu täällä) tepastellee katolla.... [:4] [:67]...nooh, kait mie meen vapaaehtoisesti pehmustettuun koppiin.. [NUT]
Kyllähä mie nyt sentään yöllä kuulisin, jos joku vetää teltan vetoketjua enemmän auki, tuskin siel nyt kukkaa "kakslahkeinenkaan" kontallaan kulkisi,,,ja jos miun telttaan tulis, ampuisin kakspiippusella haulikolla... [:-DD]
« Viimeksi muokattu: 17.06.09 - klo:22:18 kirjoittanut mummeli »
Kirjattu

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: Mysteeri?
« Vastaus #4 : 17.06.09 - klo:22:21 »

 :-))
Kirjattu

anja

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 708
  • ciao, Firenze, Italy
Vs: Mysteeri?
« Vastaus #5 : 17.06.09 - klo:23:23 »

No se Tiituli on ollunna jotenkin asialla ja siirtänyt tavaroita.. [NUT] :-)) :-))
Kirjattu

mummeli

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 2 339
  • Vantaa/varisto
Vs: Mysteeri?
« Vastaus #6 : 18.06.09 - klo:13:11 »

Voi hitsiläine, ku ei voi Tiituliikaa syyttää, ku hää ei ole näis maisemis ollu monneen päivään, tännää kyl tulloopi papparaisen kans.. :-))...ei oo töppöne kävelly vastaan...heh, mis lieneekää!...koko vaunu oon tännää siivonnut, lähitienoot kolunnu,,,ei vaan näy...mut, nyt lähen hakemaan sireenei maljakkoon ja muutaman koivunoksan, ihan juhannus iloksi...Hauskaa Jussia kaikille.. [:45]
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 602
Vs: Mysteeri?
« Vastaus #7 : 18.06.09 - klo:13:18 »

Minä keksin  [:65]. Mummeli kävelee unissaan ja kätkee tavaroita  :-))
Tiedän yhden naisen, joka unissaan otti tauluja seinältä ja kääri mattoja rullalle  :-))
Kirjattu

Motteri

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 5 897
Vs: Mysteeri?
« Vastaus #8 : 18.06.09 - klo:16:02 »

Minä keksin  [:65]. Mummeli kävelee unissaan ja kätkee tavaroita  :-))
Tiedän yhden naisen, joka unissaan otti tauluja seinältä ja kääri mattoja rullalle  :-))

 :-)) :-)) :-))
Kirjattu

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: Mysteeri?
« Vastaus #9 : 18.06.09 - klo:21:17 »

Minä keksin  [:65]. Mummeli kävelee unissaan ja kätkee tavaroita  :-))
Tiedän yhden naisen, joka unissaan otti tauluja seinältä ja kääri mattoja rullalle  :-))
Mesis, ethän se yksi nainen ole sinä itse?  [:-DD] :-))
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 602
Vs: Mysteeri?
« Vastaus #10 : 18.06.09 - klo:21:25 »

 :-)) :-)) En oo. Yksi nuoruuden tuttu.
Kirjattu

KLETTERMUS

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 415
Vs: Mysteeri?
« Vastaus #11 : 18.06.09 - klo:23:51 »

Ketun poikanen tehnyt kepposia mummelille.
Kirjattu

mummeli

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 2 339
  • Vantaa/varisto
Vs: Mysteeri?
« Vastaus #12 : 20.06.09 - klo:17:22 »

Kadonneen kengän arvoitus ratkennut... :-))Mie tiesin, papparainen löytää vaikka kadonneen neulan...ja kuis ollakkaa, eilen hää kipitteli pihalla ja meijän komposti on noin 20metrin päässä, nooh, miun kurpponen olikii kompostin takana...ja....sit ketunpoikanen mennä huitas ohi.. [:-DD] :-O...jos joku teistä on lukenut eilisen Iltalehden, siinä onkii hauska juttu melko samanlaisesta tilanteesta..."Ahkera rosvo"...siel menikki satakunta kenkää ketun lapsosille leikkikaluiksi ja kaikki löytyivät ihan ehjinä... :-))...joten tämmönen tarin miun töppösestä.. [NUT]
Kirjattu

Risto

  • Vieras
Vs: Mysteeri?
« Vastaus #13 : 20.06.09 - klo:18:06 »

Hyvä, että töppönen löytyi.  [:-)] [:-)]
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 602
Vs: Mysteeri?
« Vastaus #14 : 20.06.09 - klo:18:09 »

Vai viekas kettu olikin syyllinen  [:-)], -ja minä jo epäilin mummelia unissakävelijäksi  :-))
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.33 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.