Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Lauantai 27.6.2009. Elviiran ja Elvin päivä  (Luettu 1021 kertaa)

Evis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 102
Vs: Lauantai 27.6.2009. Elviiran ja Elvin päivä
« Vastaus #30 : 27.06.09 - klo:16:43 »

Evis, onko toi kukka englanninruusu?
Minusta se on joku pioni, ollut täällä mäellä iät ja ajat  :-)) Tarkempaa nimeä ei tiedossa  [:-I]
Kirjattu
Elä elämääsi suhtautuen ystävällisesti ja lempeästi kaikkiin ihmisiin ympärilläsi, ja hämmästyt, miten onnelliseksi elämäsi muuttuu.<br />- Charles M. Schwab

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 610
Vs: Lauantai 27.6.2009. Elviiran ja Elvin päivä
« Vastaus #31 : 27.06.09 - klo:16:59 »

Joku lintu käy syömässä minun amppelimansikasta kaikki  (ne vähät) marjat. Multaa oli varistellut rapulle.
Kirjattu

iipa

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 9 706
  • Aina tonttuna
Vs: Lauantai 27.6.2009. Elviiran ja Elvin päivä
« Vastaus #32 : 27.06.09 - klo:17:17 »

Meillä Valkeakoskella sataa, sataaks teillä?
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 610
Vs: Lauantai 27.6.2009. Elviiran ja Elvin päivä
« Vastaus #33 : 27.06.09 - klo:17:18 »

Ei sada. Aurinko paistaa täydeltä terältä ja on kuuma. Ei jaksa ulkonakaan olla.
Kirjattu

Evis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 102
Vs: Lauantai 27.6.2009. Elviiran ja Elvin päivä
« Vastaus #34 : 27.06.09 - klo:17:19 »

Joku lintu käy syömässä minun amppelimansikasta kaikki  (ne vähät) marjat. Multaa oli varistellut rapulle.
No voi harmi, mulla amppelimansikka tuolla kasvihuoneessa niin mansikat pysyy siivekkäiltä ystäviltä turvassa  [:-)]

Lauantai iltapäivää  [:-)]
Uni katosi jo ennen yhtä. mutta jos huomenna sitten nukuttaisi pidempään. Pojan synttäreillä käväistiin heti alkiltapäivästä ja makoisaa mansikkakakkua tuli maisteltua hieman reilummin, kun oli niin hyvää  [:-P]
Voi itku, isäntä on vetänyt leikkurilla mun köynnöshortensian  [:-//] [:-//] [:-//] Monta oksaa poikki ja ehkä koko koko varsikin poikki.  [:´(]
  Tutulle kuulostaa Meillä katoaa aina parsa ensimmäisten leikkurilla-ajojen yhteydessä samoin kuunliljapuskat ovat saaneet useammankin typistyksen  [:-/] Mutta on se itseltäkin joskus lipsahtanut, istutin viime keväänä kauniit hyvin kasvavat tammen taimet ja jätin merkkamatta ja ihan itse ajoin ne matalaksi, hieman harmitti. [:-I]
Ja paras oli minusta se kun alkuvuosina istutettiin luumupuiden pikkutaimia, niin pikkukoivuja oli kasvanut samaan syssyyn ja arvaatkaahan kuka niistä sitten tekaisi saunavastan?  [?-/] [:17] [:17] Siitä on riemua riittänyt meidän sisaruksilla useampaankin otteeseen. Ihan mukava oli sitten vihtoa luumu-koivuvastalla  :-)) :-))
Kirjattu
Elä elämääsi suhtautuen ystävällisesti ja lempeästi kaikkiin ihmisiin ympärilläsi, ja hämmästyt, miten onnelliseksi elämäsi muuttuu.<br />- Charles M. Schwab

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Lauantai 27.6.2009. Elviiran ja Elvin päivä
« Vastaus #35 : 27.06.09 - klo:17:21 »

Pertunmaalla ei sittenkään aurinkoa, vaan sadetta, mutta seura on hyvää: Tiina, Repe, Tiinan sisko ja miehensä!  :-))

Repe kävi laittamassa tulen kiukaan alle ja ruokiakin jo valmistellaan... Taidan mennä ruokani eteen pesemään uusia perunoita!  :-))

zeener

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 736
  • Vampula
Vs: Lauantai 27.6.2009. Elviiran ja Elvin päivä
« Vastaus #36 : 27.06.09 - klo:17:27 »

Huhhhuh, olin äsken silminnäkijänä hurjannäköiselle auto-onnettomuudelle. Nuorehko mies lähti moottoritiellä ohittamaan minua erittäin suurella nopeudella ja yllättäen päästyään kohdalleni, ajoi suoraan kaistojen väliselle ruohoalueelle. Auto lensi ilmaan ja pyöri ilmassa katon kautta ympäri. Ihan kuin elokuvissa. Soitin heti asiasta hätäkeskuskeen. Paikalle meni niin monta auttajaa etten itse mennyt sinne, mutta nähdäkseni kuski nousi itse autosta ulos. Onneksi ei auto osunut muihin autoihin ja taisi kuskikin selvit säikähdyksellä. Pikkuisen hakkaa itselläkin sydän edelleen...
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 610
Vs: Lauantai 27.6.2009. Elviiran ja Elvin päivä
« Vastaus #37 : 27.06.09 - klo:17:32 »

Kamalaa!!! Kyllä oli varmaan kamalaa katseltavaa. Hienosti toimittu, kun soitit hätäkeskukseen. Luulenpa, että tuossa tilanteessa itseltä unohtuisi hätäkeskuksen numero, kun en meinaa sitä normaalioloissakaan muistaa.
Mietin vaan, että siinä oli ykköstä ja kakkosta, mutta missä järjestyksessä.
Kirjattu

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: Lauantai 27.6.2009. Elviiran ja Elvin päivä
« Vastaus #38 : 27.06.09 - klo:18:00 »

Vihoviimeisiä noi ohitukset kovassa vauhdissa!  Mikähän kuskille tuli, kun ajoi sinne ruohoalueelle? [:-I]
 [:30] rauhoitushali zeenerille.  [:-)]
 
Kirjattu

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: Lauantai 27.6.2009. Elviiran ja Elvin päivä
« Vastaus #39 : 27.06.09 - klo:18:01 »


Onko toi pioni, vai ruusu?
Kirjattu

iipa

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 9 706
  • Aina tonttuna
Vs: Lauantai 27.6.2009. Elviiran ja Elvin päivä
« Vastaus #40 : 27.06.09 - klo:18:23 »

Huhhhuh, olin äsken silminnäkijänä hurjannäköiselle auto-onnettomuudelle. Nuorehko mies lähti moottoritiellä ohittamaan minua erittäin suurella nopeudella ja yllättäen päästyään kohdalleni, ajoi suoraan kaistojen väliselle ruohoalueelle. Auto lensi ilmaan ja pyöri ilmassa katon kautta ympäri. Ihan kuin elokuvissa. Soitin heti asiasta hätäkeskuskeen. Paikalle meni niin monta auttajaa etten itse mennyt sinne, mutta nähdäkseni kuski nousi itse autosta ulos. Onneksi ei auto osunut muihin autoihin ja taisi kuskikin selvit säikähdyksellä. Pikkuisen hakkaa itselläkin sydän edelleen...
Varmaan järkyttävää ja pyörii mielessä pitkään. Annoithan tietosi poliisille?
Kirjattu

Anniina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 014
Vs: Lauantai 27.6.2009. Elviiran ja Elvin päivä
« Vastaus #41 : 27.06.09 - klo:18:47 »

No huh onpa Zeenerillä ollut kokemus  [:30]

Onneksi ei ainakaan ulkopuolisille sattunut mitään.
Kirjattu

KLETTERMUS

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 415
Vs: Lauantai 27.6.2009. Elviiran ja Elvin päivä
« Vastaus #42 : 27.06.09 - klo:19:25 »

Zeenerille [:30]
Kirjattu

zeener

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 736
  • Vampula
Vs: Lauantai 27.6.2009. Elviiran ja Elvin päivä
« Vastaus #43 : 27.06.09 - klo:19:31 »

Kiitti kamut, hurja kokemus mutta onni oli siinä kyllä kuskilla matkassa...
Kirjattu

iipa

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 9 706
  • Aina tonttuna
Vs: Lauantai 27.6.2009. Elviiran ja Elvin päivä
« Vastaus #44 : 27.06.09 - klo:19:34 »


Onko toi pioni, vai ruusu?
Kerrottu salkoruusu.
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.241 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.