Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Tämän päivän ilon aiheet  (Luettu 538 kertaa)

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
Tämän päivän ilon aiheet
« : 05.07.09 - klo:17:57 »

Laitettaiskos tähän ketjuun sellaisia asioita, jotka on tavalla tai toisella tuottaneet iloa. Minä voin aloittaa  [:-)]

Heti aamupäivällä olin tosi iloinen sellaisesta asiasta, että koira hyppäsi ihan oma-aloitteisesti autoon. Se oli kyllä ihme, sillä se on täytynyt sinne ihan väkisten laittaa tähän mennessä.  [:-)]

Toinen ilon aihe oli maariankämmekkä, josta sain kuvan omiin kuvatiedostoihini.  [:-)]

Siitäkin iloitsin, että sade alkoi vasta sitten, kun tultiin koiran kanssa lenkiltä kotiin ja sisälle, eikä kastuttu yhtään  [:-)]

Myös siitä olin iloinen, että mies kävi ostamassa minulle mansikoita. Osan panin pakkaseen ja paljon tuli syötyä.  [:-)]

Pieniä ne ovat ilot, mutta kun niitä on useampi, niin päivä on pelastettu.  [:-)]

Mistä te olette tänään iloinneet?
Kirjattu

Sus

• Vieras
Vs: Tämän päivän ilon aiheet
« Vastaus #1 : 05.07.09 - klo:18:11 »

Mä laitan eilisen. Nöpö antoi rapsuttaa. :-))

Juttelin sängyllä makaavalle Jaskalle ja rapsuttelin sitä, niin (aina pakoon luikkiva) Nöpö ilmestyi sängyn alta niinku "mulle kans" ja heittäytyi kyljelleen mun eteen! Siis tämä maailman-arin-kissa Nöpö! Jo se oli aivan tavatonta, mutta se, että kun lähestyin ja aloin paijata, niin ei elettäkään karkuun lähtemiseksi. Antoi rapsuttaa ja paijata posket ja selän ja vatsan ja tassut ja PITKÄN aikaa! Ihan rauhassa köllötteli.

Ei se enää pelkää, sen luonne vaan on niin salaperäinen, että aina pakoon kun lähestyy.

Mää olin aivan otettu. [:36] :-))
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #2 : 05.07.09 - klo:18:13 »

Uskon, että oli mielettömän ihana tunne.  [:-)]
Kirjattu

Jaska

• Vieras
« Vastaus #3 : 05.07.09 - klo:18:24 »

Joskus sitä iloitsee hyvin pienistä asioista: jokerissa 2 oikein =  kymppi rahaa pelitilille, rauhaisa sunnuntaipäivä, ei kiire minnekään, käväistiin asioilla, kaikki hoituivat, ei jonoja, ei hermostuneita kanssaihmisiä, muutama sadekuurokin vain piristänyt ja raikastanut ilmaa.  [:-)]

Ja sitten vielä asiaatuntemattomille: en ole makaillut Sus'n rapsutettavana  [:-DD], vaikka kisun kaima olenkin !
Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #4 : 05.07.09 - klo:18:32 »

No tänään on ilot olleet vähissä, mutta tuo isokuovi ilahdutti kummasti. Istuskelin portailla ja yritin kuvata arkaa västäräkkiä, kun äkkiä lennähti iso lintu pellolle. Zoomi vain sinnepäin ja naps! Ei päästänyt lähelle, mutta todiste tuli.

Ja kohta on iso ilo, kun pääsee saunaan. Tuore vasta ja oma rauha.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Sus

• Vieras
« Vastaus #5 : 05.07.09 - klo:19:07 »

Ja sitten vielä asiaatuntemattomille: en ole makaillut Sus'n rapsutettavana  [:-DD], vaikka kisun kaima olenkin !

:-))
Juu siinä kävi nyt niin, että... Jaakkokulta lyheni ensin Jaakoksi ja sitten muuttui Jaskaksi... [?-/] :-))
Kirjattu

Jaska

• Vieras
« Vastaus #6 : 05.07.09 - klo:19:26 »

:-))
Juu siinä kävi nyt niin, että... Jaakkokulta lyheni ensin Jaakoksi ja sitten muuttui Jaskaksi... [?-/] :-))

Niinhän siinä yleensä käy...mutta käyköön !  [:-DD]
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #7 : 05.07.09 - klo:19:40 »

Mun päivää aidosti ilahduttivat käynnillään Puppu ja Unski. [:-)]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #8 : 05.07.09 - klo:19:52 »

Tästäkin lauseesta sain ilon aiheen.  :-))
Kirjattu

pia58

• Konkari
  • Poissa Poissa
    • Pian päiväkirja
« Vastaus #9 : 05.07.09 - klo:21:58 »

Lewis  :-))
Kirjattu
Jos et elä tätä päivää, et voi elää huomistakaan.

puppu

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #10 : 05.07.09 - klo:23:15 »

Mun päivää aidosti ilahduttivat käynnillään Puppu ja Unski. [:-)]

No...aina kun tavataan Kaarin, se päivä on  [:72].
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #11 : 06.07.09 - klo:14:40 »

Tämän päivän ilonaihe on se, kun sain itsestäni niin paljon irti, että ajoin takapihan nurmikon. Annoin vielä isännällekin iloa, kun ajoin hänen puolestaan etupihan nurmikonkin.

Sitten vielä tunsin iloa siitä, kun isäntä sai korjattua pesukoneen, että ei tarvi nyrkkipyykkiä pestä.
Kirjattu

Jaska

• Vieras
« Vastaus #12 : 06.07.09 - klo:14:47 »

Pitäisi kai iloita siitä, kun ei käynyt kuinkaan, vaikka putosin polvilleni kostealle laattalattialle, omaa tyhmyyttäni tosin. Ei pidä lähteä sukkasillaan hiihtelemään sellaiselle ! Siitä ilosta leivoin kaakaomuffinseja kahvin kera nautittavaksi. Ja keittiön ikkuna tuli jo aikaisemmin pestyä ja jätepaperit vietyä, olivat tyhjentäneet keruuastiamme sopivasti !  [:-)]
Kirjattu

Pihalintu

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Väliaikaista kaikki
« Vastaus #13 : 06.07.09 - klo:17:01 »

Muistin viimehetkellä mennä terveysasemalle pistettäväksi  :-)) ehdin just hoitaja oli myöhässä 10 min.
Kirjattu
koe, loiki, elä ja leiki Ole´

zeener

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vampula
« Vastaus #14 : 06.07.09 - klo:17:20 »

Päivän ilonaihe, pystyin syömään banaanin, joka pysyi ainakin tunnin sisällä  :-))
Kirjattu

Sivu luotiin 0.055 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.