Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Tiistai 7. heinäkuuta  (Luettu 1403 kertaa)

Sus

• Vieras
Vs: Tiistai 7. heinäkuuta
« Vastaus #30 : 07.07.09 - klo:14:13 »

Kaarin lajittelee postimerkkejä. [:-DD]

Päivää.
Mä en tänään herää näköjään. Taivas on valkoinen, välillä jostakin pääsee hiukan auringonvaloa läpi. +18 astetta suunnilleen ja ihan kuin tuo ilma ois jotenkin hautova. Mitähän täs tekis taas kun mitään ei oikein jaksa.

Mun eläintarha sen kun lisääntyy. Siiliruokinta näköjään toimii. Rappujen alla on siilille kissanruokaa ja vettä. Ensin mietin, että enhän mä tiedä kuka sen ruuan käy syömässä, nytkin on lautanen tyhjä, mutta eilen illalla mä NÄIN, että siellä oli siili syömässä. Nyt on kai sitten jatkettava sitä ruokkimista kun kerran aloitti. Tervetuloo tänne vaan kaikki siilit ja linnut ruokailemaan, ja kaikki kodittomat löytökissat tänne vaan ja jos gerbiilit tarvii hoitotätiä, niin tänne vaan (silleen mulle tuli ekat gerbiilit), täällä löytyy avara sydän. Ja Nöpökin tuli Jaakon jälkeen vähän niin ku "kaupanpäällisiksi", kun se rouva soitti, että taas saatiin yks löytökissanpentu kiinni, ja vieno kysymys "ottaisitko sää tämänkin?" ja minulta vieno vastaus "...nooo... onhan mulla ennenkin ollu kolme kissaa..." jne. Näitä vaan siunaantuu mulle. [:-I] Oiskohan omalla luonteella jotaki tekemistä asian kanssa... [:-I] :-))

Mukavaa tiistaita kaikillen! [:-)]
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #31 : 07.07.09 - klo:14:45 »

Susulla on avara sydän.  [:-)]

Laitan nyt tään kuvan, et pääsen aukomaan nuita paketteja.

Kyllä nuita lääkkeitä on siunaantunut.  Monta pakkausta on avaamatonta, kun lekuri on antanut alkumaistijaisia, eivätkä ole sopineet mulle.
Ovat aika hintavia ja voimakkaita noi särkylääkkeet.

En ole tarvinut vuoteen särkylääkkeitä, kun muutaman miedon peruslääkkeen.  [:-)]

Et tämmöstä täällä.  Nyt vaan lääkkeet irti listoista ja sit lasti apteekkiin.  [:-)]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #32 : 07.07.09 - klo:15:07 »

Iltapäivää kotoa!  [:-)]
Aika harmaata, tuulee, +18 astetta. Ei oikein kesäinen keli!
Seuraavaksi vuorossa (jokavuotinen) kampaajareissu. Illalla sanoin Pasille, että silittele nyt mun tukkaa, kun se on vielä olemassa   [:-DD]

Pihalintu

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Väliaikaista kaikki
« Vastaus #33 : 07.07.09 - klo:15:09 »

:-O on siellä Kaarinin pöydällä valtava valikoima  [:-)]  

-  keväällä vein omani keräysautoihin, taas näkyy kertyvän  :-O
muuten eilen kävin apteekissa, ihmettelin kassalla laskun suurutta  [:-I] kun en ollut vaihtanut halvempaan lääkkeeseen, kas lasku oli sen mukainen  [:-(]  

-jospa menis lepoon ja Philin vastaanotolle  [:-)]
Kirjattu
koe, loiki, elä ja leiki Ole´

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #34 : 07.07.09 - klo:15:18 »

Iltapäivää kotoa!  [:-)]
Aika harmaata, tuulee, +18 astetta. Ei oikein kesäinen keli!
Seuraavaksi vuorossa (jokavuotinen) kampaajareissu. Illalla sanoin Pasille, että silittele nyt mun tukkaa, kun se on vielä olemassa   [:-DD]

Lahdessa on ollut aika kiva sää tänään, aurinkokin on paistanut, vaikka nyt tosin on pilvessä.

Kiva nähdä sun uusi pää sitten vajaan kahden viikon päästä. [:5]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #35 : 07.07.09 - klo:16:01 »

Repekin soitteli Kuopiosta, oli päässyt turvallisesti perille. [:-)]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #36 : 07.07.09 - klo:16:12 »

Terveiset Keuruulta. Olemme majoittuneet Nyyssänniemen leirintäalueelle. Mukavan tuntuinen alue ja Keurusselkä kimaltelee vieressä. Ainakaan vielä ei sada. Muutenkin kaikki tähän asti ok.  :-))
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #37 : 07.07.09 - klo:16:14 »

Mun omppopuussa ei oo yhtään raakiletta. :-O Leikkasin sitä huhtikuussa aika reippaasti, mut en nyt tiedä voiks se jotenkin vaikuttaa. Se kukki ihan normaalisti kukinta-aikaan, mut mitään satoa ei näköjään tule. Outoo...

Tää on semmonen viitisen vuotta sitten istutettu omenapuu ja on jo aiempina kesinä tehnyt satoa.
Kirjattu

Jaska

• Vieras
« Vastaus #38 : 07.07.09 - klo:16:29 »

Iltapäivää !  [:-)] Taas maailma pimenee niin, ettei näe ilman valoa kirjoittaa, huhhuh ! Keittiöstä leijailee vieno kaalisopan ( sen laihis-) tuoksu ja mies harrastaa sohvalla lempiurheiluaan  [:55]  [:-DD]
Piipahettiin tuolla rauhallisella ostarilla vihannes- ja albumiostoksilla, kohta voi lajitella valokuvia, kuten Laura Kaarinille ehdotti. Välillä käyn soppaa hämmentämässä ja odottelen lääkärisarjani alkamista.
« Viimeksi muokattu: 07.07.09 - klo:16:40 kirjoittanut Jaska »
Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #39 : 07.07.09 - klo:16:35 »

Iltapäivää pottumaalta!juolavehnä on vallannut mun pottumaan  [:-/], miten siitä pääsee eroon? Yhen penkin sain raavittua käsin puhtaaksi, mutta siihen loppui voimat.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #40 : 07.07.09 - klo:16:42 »

Mun omppopuussa ei oo yhtään raakiletta. :-O Leikkasin sitä huhtikuussa aika reippaasti, mut en nyt tiedä voiks se jotenkin vaikuttaa. Se kukki ihan normaalisti kukinta-aikaan, mut mitään satoa ei näköjään tule. Outoo...

Tää on semmonen viitisen vuotta sitten istutettu omenapuu ja on jo aiempina kesinä tehnyt satoa.

Oliko kukinnan aikaan pakkaset, vai puuttuiko pörriäiset? Nuo nyt ekaksi tuli mieleeni, miksi ei satoa tule.

Kiva kun Susulla on siili meillä ei oo yhtään  [:´((]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #41 : 07.07.09 - klo:16:43 »

mies harrastaa sohvalla lempiurheiluaan  [:55]  [:-DD]

Ai teillä on samat urheiluharrastukset kuin meilläkin isännällä on  :-))
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #42 : 07.07.09 - klo:16:44 »

Iltapäivää pottumaalta!juolavehnä on vallannut mun pottumaan  [:-/], miten siitä pääsee eroon? Yhen penkin sain raavittua käsin puhtaaksi, mutta siihen loppui voimat.

Eihän siitä pääse muulla eroon kuin myrkyllä, mutta eipä taida myrkky pottumaahan soveltua. Keljua!
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #43 : 07.07.09 - klo:16:46 »

Onpa Kaarinilla lääkerasia poikineen. Onneksi et enää tarvitse noita, ainakaan paljoa.
Kirjattu

Jaska

• Vieras
« Vastaus #44 : 07.07.09 - klo:16:48 »

mies harrastaa sohvalla lempiurheiluaan  [:55]  [:-DD]
Ai teillä on samat urheiluharrastukset kuin meilläkin isännällä on  :-))

Joo, harjoittelu tekee mestarin !  [:-DD]
Joskus kyllä ihmettelee, kun ei illalla uni meinaa tulla, varmaan ylikuntoa ?  :-O
Kirjattu

Sivu luotiin 0.057 sekunnissa. 17 kyselyä tietokannasta.