Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Maanantai 13.7  (Luettu 1373 kertaa)

Risto

• Vieras
Vs: Maanantai 13.7
« Vastaus #60 : 13.07.09 - klo:17:20 »

Auton kävin korjaamolta/huollosta heti herättyä hakemassa, ihan on sikahintoja nuo korjauskulut. Himppa vaille 500 euroo keveni rahakukkaro tällä reissulla, että saapi muutaman yövuoron vielä tehdä ,ennenkuin on moinen raha kasassa.  Keskiviikkona vielä vietävä uudestaan vaihtavat vielä jonkun osan, saas nähdä mitä se sitten maksaa  [:-/] No pakollinen käyttöesine se on täällä syrjäseudulla asuvalle  [:-)]

Minä juuri kyselin pikku pösön 60.000 kilometrin huoltohintoja useammalta korjaamolta ja alin hintatarjous on 760 euroa!!!
Kallein tarjous oli 900 euroa.  :-O
Tilasin ajan tuonne, jossa maksaa 760 euroa.  [:-I]
Kirjattu

zeener

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vampula
« Vastaus #61 : 13.07.09 - klo:17:23 »

Hellou, laiskan päivän jälkeen sain älynväläyksen että uimahalli on auennut tänään tauon jälkeen ja lähdinkin vesijuoksemaan. Reisi ei sitten tykännytkään ideasta joten polskutelin vain puolisen tuntia, mutta alku sekin taas on  :-))  Nyt on kivan raukea olo.
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #62 : 13.07.09 - klo:17:40 »

Hyvä, zeener!  [KIPPIS] [:-)]
"Vesi vanhin voitehista", sanotaan.  Uintihan oikein hivelee niveliä. [:-)]

Mua hävettää tää oma saamattomuus.  Heti lonkkaleikkauksen jälkeen päätin, et jos ja sit kun paranen, niin alan hoitaa kuntoani.

Katinkontit!  Tässä elo menee samaa rataa kuin ennenkin.
Voisin edes yläkertaan olla kiitollinen ja edesauttaa itseäni kuntoilemalla.
Mut kun ei, niin EI!
Ei sit kannata mun valivalittaa!  [:-/]
Kirjattu

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #63 : 13.07.09 - klo:17:52 »

Jos vaikka alkuehtoon kupposelliset juomaan ja sitten ulkoilmaan ...  [:-)]
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #64 : 13.07.09 - klo:17:58 »

Täällä on satanut koko päivän.  [:-/]
Tai, ei pitäis narista.  Hyvää sade tekee luonnolle.  [:-)]
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #65 : 13.07.09 - klo:18:15 »

Voi auttakaa ihmiset minua!
Olen taas vaikean tilanteen edessä - teenpä niin tai näin - niin omasta mielestäni ainakin väärin päin.

Siiliä en ole nähnyt meidän pihalla. Oletan, että jos on, niin poikaset olisivat jo tulleet esille.
Vein eilen illalla ruokaa aika ison kipollisen. Kävin tänään tarkistamassa ja koko kuppi oli tyhjä!
Mutta se ei näyttänyt oikein siilin tekeleeltä, vaan enemmänkin...........
 [:67]
.........
en uskalla edes ajatella
Kirjattu

Risto

• Vieras
« Vastaus #66 : 13.07.09 - klo:18:24 »

Ei muuta, kuin uutta ruokaa kuppiin ja seuranta päälle, että ketä siellä kupilla käy.  [:-I] [:-I]
Kirjattu

Jaska

• Vieras
« Vastaus #67 : 13.07.09 - klo:18:25 »

Meillä sitä vettä tuli sitten senkin eestä, vaikka äsken aurinko erehtyi näyttäytymään.
Vaatehuoneen siivous jäi seuraavaan sadepäivään, tänään riitti, kun selvitin lipaston ja (miehen) "aarrearkun". Kaivatut shortsit löysin arkun pohjalta ja lipasto on kunnossa ! Omat vaatteet löytyy jotenkuten, mutta vastakkaisella sukupuolella on ollut vaikeuksia. Mikähän siinä oikein on ?  :-O
Mukavaa illan jatkoa ja yötyöläisille jaksamista !  [:-)]
Kirjattu

pia58

• Konkari
  • Poissa Poissa
    • Pian päiväkirja
« Vastaus #68 : 13.07.09 - klo:18:29 »

Sade loppui tovi sitten ja nyt on vain 15 astetta enää lämpöö. Katsotaan miten tilanne sateeen kohdalta jatkuu vielä tänään.
Kirjattu
Jos et elä tätä päivää, et voi elää huomistakaan.

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #69 : 13.07.09 - klo:18:41 »

Ei muuta, kuin uutta ruokaa kuppiin ja seuranta päälle, että ketä siellä kupilla käy.  [:-I] [:-I]

Nii-in, mutta jos se onkin taas joku kulkukissa? Tottakai ne tulevat jos säännöllisesti on ruokaa kupissa. Voivat käydä vain öisin, jolloin mulla ei ole mahdollisuutta seurata. Ja sitten on tulossa talvi ja käykö taas niin että mulla on yksi kissa enemmän huollettavana....
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #70 : 13.07.09 - klo:18:43 »

Juu [;-)]
Kirjattu

Risto

• Vieras
« Vastaus #71 : 13.07.09 - klo:18:44 »

Nii-in, mutta jos se onkin taas joku kulkukissa? Tottakai ne tulevat jos säännöllisesti on ruokaa kupissa. Voivat käydä vain öisin, jolloin mulla ei ole mahdollisuutta seurata. Ja sitten on tulossa talvi ja käykö taas niin että mulla on yksi kissa enemmän huollettavana....

Laita siihen ruokakupin ympärille oikein hienoa pehmeää hiekkaa tai multaa, josta näet jalan jäljet, että minkälaisilla tassuilla siinä on tassuteltu.  [:-I]
Tee sitten sen jälkeen päätös, että jatkatko ruokintaa.  [:-I]
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #72 : 13.07.09 - klo:18:48 »

Tai oikeastaan kysymyksen pitäisi kuulua:
onko aivan välttämätöntä ruokkia siilejä?
Tänä kesänä on satanut sopivasti, meillä on lehtikompostori, josta taatusti löytyy matoja ja muita. Onko siilin talviselviytyminen ihmisestä kiinni?
Vai haluanko ruokkia siilejä vain siitä syystä, että näkisin ne poikaset?
Vastaus taisikin jo tulla tuossa......
Kirjattu

Henri

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Pirkanmaa
« Vastaus #73 : 13.07.09 - klo:18:50 »

Iltaa!

Sade on vihdoin tauonnut. +14 astetta. Talitintit ruokki poikasia koko päivän ja olivat ihan likomärkiä. No, onneksi höyhenet suojaa. Kurja päivä, mutta kyllä se sää tästä paranee.

Iipalle ja kumppanille onnittelut! [:38] [:43] [:43]

Mistä noita kulkukissoja (jos se on kulkukissa) oikein ilmestyy Hömiksen pihalle? :-O [:-I]
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #74 : 13.07.09 - klo:19:00 »

Henri, en voi käsittää mistä ne tulevat. Naapurit nimittäin kertoivat eilen, että pihalla on ainakin keväällä ollut kulkukissa. Nyt naapuritalon alusta on remontissa ja se alusta tukitaan kokonaan. Enää on jäljellä vain meidän talon alusta, joka on vapaa. Olen koettanut laittaa siihen yhteen aukkoon verkkoa esteeksi, että kukaan ei rupeaisi majailemaan siellä talon alla. Siellähän ne edellisetkin pelastetut olivat.

Toisaalta on aivan hirveän paha olla, jos tietää, että siellä on nälkäinen kissa. Miten voisi turruttaa omantunnon ja olla ajattelematta asiaa? Meidän pihalle istutettiin viime syksynä pieni kuusenalku, sen nimi on "Kaikkien Kissojen Kuusi". Se tuli Lahja-äidin muistoksi - Pikku-Toivohan on Lahjan pentu.
Olenkohan aivan liian tunteellinen......
Kirjattu

Sivu luotiin 0.056 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.