Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Tirstai 21.7.2009  (Luettu 670 kertaa)

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 384
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Tirstai 21.7.2009
« Vastaus #30 : 21.07.09 - klo:17:04 »

Paitsi aamusella, kun työkaveri tarjosi vadelmakarkkia, niin kyllä siinä "melkein" tuli hikikarpalot otsalle karkkia imeskellessä ja kylmä vesi maistui suussa senjälkeen taivaallisen hyvälle  [:-P]

Herttainen työkaveri  [:-DD]

hippiäinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 419
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
Vs: Tirstai 21.7.2009
« Vastaus #31 : 21.07.09 - klo:17:05 »

Paitsi aamusella, kun työkaveri tarjosi vadelmakarkkia, niin kyllä siinä "melkein" tuli hikikarpalot otsalle karkkia imeskellessä ja kylmä vesi maistui suussa senjälkeen taivaallisen hyvälle  [:-P]

Herttainen työkaveri  [:-DD]

Juu, niin on  [:-DD]
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 384
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Tirstai 21.7.2009
« Vastaus #32 : 21.07.09 - klo:17:09 »

Paitsi aamusella, kun työkaveri tarjosi vadelmakarkkia, niin kyllä siinä "melkein" tuli hikikarpalot otsalle karkkia imeskellessä ja kylmä vesi maistui suussa senjälkeen taivaallisen hyvälle  [:-P]

Herttainen työkaveri  [:-DD]

Juu, niin on  [:-DD]

Jos huomenna on suklaata tarjolla, niin väitä, että olet suklaalakossa!  [;-)]

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 910
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Tirstai 21.7.2009
« Vastaus #33 : 21.07.09 - klo:17:11 »

Ihme jos karkit ei kelpaa jos ilmaiseksi tarjotaan :-O :-O :-O
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

hippiäinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 419
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
Vs: Tirstai 21.7.2009
« Vastaus #34 : 21.07.09 - klo:17:16 »

Paitsi aamusella, kun työkaveri tarjosi vadelmakarkkia, niin kyllä siinä "melkein" tuli hikikarpalot otsalle karkkia imeskellessä ja kylmä vesi maistui suussa senjälkeen taivaallisen hyvälle  [:-P]

Herttainen työkaveri  [:-DD]

Juu, niin on  [:-DD]

Jos huomenna on suklaata tarjolla, niin väitä, että olet suklaalakossa!  [;-)]

Niin voishan sitä tietysti kieltätyä mahdollisesta suklaa tarjoilusta  (vaikka just söin Fazerina patukan) tai voishan sitä pikkuriikkisen palan maistaa   [:-P] jos tarjotaan 
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 645
  • Tallinn, Estonia
Vs: Tirstai 21.7.2009
« Vastaus #35 : 21.07.09 - klo:17:59 »

Olipa miellyttävä vierailu verotoimistossa äsken !  [:-)] Yhtään ei tarvinnut jonottaa, mitään paperia täyttää, kaikki hoitui tietokoneella muutamassa hetkessä ! Mua kun oli kauheasti jännittänyt, mitä siellä pitää tehdä, hyvä etten Hömikseltä udellut etukäteen... No, jos kaikki tarvittavat paperit on mukana, ei hätäpäivää. Jossain muussa virastossa on aikoinaan ihmetelty huuli pyöreenä, onneksi henkilökunta osaa ainakin tuolla asiansa !  [:-)] ( Tästä hymystä voi Hömiskin ottaa osansa, jos haluaa, vaikkei siellä tiskin takana ollutkaan. )

Kiitos Jaska palautteesta. Tuollaista on aina ilo kuulla. Uskaltaisin väittää, että meillä sujuu aina asiat malliikkasti. Oli papereita mukana tai ei. Mulla kävi tänään kaksi sellaista "iloista" veikkoa. Pari suttuista ja likaista paperia oli mukana, mutta ei tietysti sitä mikä olisi pitänyt olla. Minä hiukan kauhistuin ensin, kun toisella paistoi napa paljaana ja tuoksukin oli aika muikea.
Mutta niin vaan poikien kanssa sulassa sovussa sovittiin, että he hakevat ensin paperit ja sitten tehdään asiat kuntoon. Se on niin paljon kiinni siitä omasta ammattitaidosta ja taidosta käsitellä ihmisiä. Kyllä olen sitä jo aika pitkään opiskellut ja uskonkin osaavani.
Huonoja päiviä on itsekelläkin toki välillä
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 910
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Tiistai 21.7.2009
« Vastaus #36 : 21.07.09 - klo:18:08 »

Puhdistettu ja rasvattu ohjeiden mukaan grillin uusi valorautainen "käristystaso" koko taisi olla 24x38cm riittänee niukasti yhdelle hengelle [:-I] [:20]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Rouva Hömötiainen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 645
  • Tallinn, Estonia
Vs: Tirstai 21.7.2009
« Vastaus #37 : 21.07.09 - klo:18:18 »

Hitsit kuulkaas. Nyt täytyy kehaista itseään!

Olen tänään väitellyt Kissanpissitieteen Tohtoriksi! [:5]

Jos jotakuta kiinnostaa kuulla kuinka toimii todella toimiva pellettivessa niin voin kertoa. En viitsi tähän kertoilla, koska tuskin kukaan olisi siitä kiinnostunut. Itse olen nyt vaan niin ylpeä tästä "täydellisestä" keksinnöstäni! [:-)]
Kirjattu

iipa

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 9 706
  • Aina tonttuna
Vs: Tirstai 21.7.2009
« Vastaus #38 : 21.07.09 - klo:18:20 »

Hitsit kuulkaas. Nyt täytyy kehaista itseään!

Olen tänään väitellyt Kissanpissitieteen Tohtoriksi! [:5]

Jos jotakuta kiinnostaa kuulla kuinka toimii todella toimiva pellettivessa niin voin kertoa. En viitsi tähän kertoilla, koska tuskin kukaan olisi siitä kiinnostunut. Itse olen nyt vaan niin ylpeä tästä "täydellisestä" keksinnöstäni! [:-)]
Pelletille vannovat myös tuttuni pissikuivikkeena.
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 910
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Tirstai 21.7.2009
« Vastaus #39 : 21.07.09 - klo:18:20 »

"Reino" ketjussa pelletti wc tarina pysyisi tallessa [:10] [:10] [:10]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Rouva Hömötiainen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 645
  • Tallinn, Estonia
Vs: Tirstai 21.7.2009
« Vastaus #40 : 21.07.09 - klo:18:40 »

Jarmo, kiitti vinkistä. Laitoin tuonne Reinon ketjuun tohtorinväitöskirjani. Jos joku on kiinnostunut! [:-)]
Kirjattu

Minni

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 778
  • Itä-Uusimaa
Vs: Tirstai 21.7.2009
« Vastaus #41 : 21.07.09 - klo:18:42 »

Päivää  [:-)]
Kuukävelystä, eikä pituushyppelystäkään ole mitään mielikuvia  [:-I]
Olin silloin vielä niin pieni ja viaton  :-))


Jennalle NimppariOnnittelut  [:44] [:51] [:44]
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

mese

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 23 280
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: Tirstai 21.7.2009
« Vastaus #42 : 21.07.09 - klo:18:54 »

Mexicon "haamuhypystä" jonkinlainen muistikuva mv-telkkarista. Eka telkkarikin taidettiin ostaa samana vuonna keväällä. Juuri nuo olympialaiset kiinnostivat. Jorma Kinnunen heitti hopeaa...mutta kuka toi Suomen ainoan kultamitalin sieltä (jarmo tiennee  [:-DD])
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Jaska

  • Vieras
Vs: Tirstai 21.7.2009
« Vastaus #43 : 21.07.09 - klo:19:08 »

Hömis, ole hyvä vaan !  [:-)] Eräässä toisessa virastossa, siinä K:lla alkavassa on saatu vähän ristiriitaista palvelua, joskus suorastaan empaattista, joskus "emmä tiedä, käyn kysymässä" ja "anomukseenne ei erinäisistä syistä johtuen voida suostua". No, sellaista sattuu... [:-I]
Kirjattu

zeener

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 736
  • Vampula
Vs: Tirstai 21.7.2009
« Vastaus #44 : 21.07.09 - klo:19:21 »

Jopas olikin päivä, rauhallinen elokuvissakäynti vaihtuikin sään muututtua yhdistetyksi perhos-/marjaretkeksi. Puniksen ja Kaijuskan kanssa käytiin kurkkimassa kalliolle/metsään ja tuloksena 4 apolloperhosta, metsänokiperhonen, tesma- ja lanttuperhosia ja joko kangas- tai ketosinisiipi, joka jäi sitten määrittämättä kun joku älykäs oli jättänyt kameran muistikortin kotiin tietokoneen syövereihin  [:-I]. Apollosta tuli sitten vain suttuinen kännykkätodistekuva ja paha mieli kun se kamera ei toiminut.



Metsästä mukaan tarttui 5 litraa mustikoita ja hatullinen kanttarelleja ja pari tattia(ja siniset sormet ja suu  [:-DD] ) eli ei hassumpi reissu. Mustikoita olisi muuten metsässä niin paljon kun jaksaisi kerätä, nyt loppuivat astiat kesken.  [:-)]

Kiitti tytsit, oli hauska päivä!!!
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.284 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.