Säkylän viestiketjut siirerretty omalle ala-alueelle, Säkylän tapaaminen.
Kaitsu. Hyvä idea! Mutta, mutta... Eikö kuitenkin olisi ollut mukavampaa ainakin meille rannoille ruikuttaville jääneille mainita asiasta jo etukäteen...?
Nyt nimittäin tuli jotenkin ja jollakin tavalla paha mieli ja paha olla... On lähes kuin huono omatunto siitä, että täällä on rannoilla monissa eri ketjuissa joutunut ruikuttelemaan.
Täällä on jo parin päivän ajan tapaamisesta juteltu monessakin ketjussa, joten... mihin raja vedetään...? Eikö tuolla muualla saa enää Säkylän tapaamista mainitakaan, viikonlopusta mitään puhua, tai kertoa miksi Säkylää ei sitten loppujen lopuksi yllättämään päässytkään - tai edes harmitella, ettei sinne päässyt...? Noin niin kuin esimerkkeinä...
Sorry, olen tämänpäiväisten menojeni ja hommieni takia tooodella väsynyt, joten viisainta lienee vaieta ainakin vähäksi aikaa...
P.S. vielä... Mitenkäs nuo ainakin minun mielestäni kaikenlaisia mietteitä herrättävät aloitukset, Katin aloitus Nyyh... ja Riston juttu ennätyksestä kävijämäärissä...? Tuollaisia juttuja tarkoitin, kun Säkylästä juttelemisesta itse äsken puhuin.