No nyt minulle taisi valjeta.
Ainut keino saada tuo plakaatti näkyville on ollut, että uloskirjautuneena klikkaan jotakuta noista nimmareista, silloin se plakaatti ilmaantuu näkösälle, ei muuten, ja Firefox on selain.
Jos olet uloskirjautuneena, foorumin yläraunassa on valikko, jossa oletusarvona on Ikuisesti. Sieltä löytyy muitakin valintoja.
Sitten, jos painat linkkiä Kirjaudu, saat kirjautumisikkunan jossa voit minuutin tarkkuudella asettaa ajan.
Kun tulen edellämainitulla tavalla foorumiin, näkyy tosiaan että , esim 2min kuluttua, päivittämällä sivun, olen kirjautunut ulos, mutta nimi jää listalle roikkumaan.
Minun on tultava kirjautumisosan kautta ja sitten kun kirjaudun ulos nimmarini katoaa heti.
Kun kirjaudut, foorumi lähettää selaimellesi evästeen, josta käy ilmi että olet kirjautunut. Evästeen avulla foorumi sitten tietää, että sitä kutsuvan selaimen käyttäjä on "mir" ja että hän on kirjautunut. Muuten se ei voi sitä tietää kuin evästeen avulla.
Evästeessä on aika, jonka se on voimassa. Jos eväste on vanhentunut, foorumi ei hyväksy sitä vaan vaatii käyttäjää kirjautumaan, tai kohtelee häntä vieraana. Evästeen voimassaoloaika on se, minkä kirjautumisen yhteydessä voit itse asettaa.
Minun on tultava kirjautumisosan kautta ja sitten kun kirjaudun ulos nimmarini katoaa heti.
Jos kirjaudut foorumilta ulos, foorumi toki tietää että nyt "mir" lähti pois. Voit myös antaa kirjautumisen vanhentua itsestään, mutta foorumi ei tiedä koska se vanhenee.
No ei sillä niin väliä ole, pitää vain aina muistaa uloskirjautua erikseen, jotten täällä ijätajat roiku.
Jos et tee foorumissa mitään, poistut luettelosta kymmenen minuutin kuluttua. Tämän pidemmälle foorumi ei laske sinulle aikaakaan. Tämä aika oli 15 min, vähensin sen 10 min. Ehkä voisi olla vieläkin lyhyempi?
Tästä tuli aika epäselvä sepustus.
Niin varmaan tästäkin.