Huomenta ! Harmaata, sadetta tiedossa viikonlopuksi. Harmi tyttärelle, joka on matkalle lähdössä.Pilvi on siirtynyt sisätiloihin, +15,4 ulkona kuistilla.
Rapuja olen keittänyt kerran, se riitti, olen liian hellämielinen työntääkseni eläviä luontokappaleita kiehuvaan veteen !

Veljeni taitaa kaverinsa kanssa ravustaa joka vuosi, mutta ne kekkerit järjestetään siellä mökillä jossain Hämeessä.
Aamulla koin melkoisen järkytyksen, kun heitin paperipinkan tuttuun keräysastiaan, tai siis tutulla paikalla olleeseen, mutta Airi ( ? ) oli vaihtanut biojätteen ja paperinkeräysastioiden paikkaa, joten jouduin onkimaan paperini ulos syvältä biojätepöntöstä ja siirtämään oikeaan pönttöön. Sitten raahasin astiat oikein päin jätekatoksessamme. Kumma kuinka nuo liikeradat istuvat tiukassa. Ei tullut mieleenikään tarkistaa..hehe... Ensi kerralla täytyy lukea tekstit pöntön kyljestä, mutta eihän sitä aamu-unissaan tule tehdyksi. Taas opin jotain !
![Hymyilee [:-)]](http://mylly.hopto.me:8080/pkfoorumi/Smileys/Ponttola_1/2.gif)
Säästä riippumatta mukavaa viikonloppua kaikille ja alkavaa lomaa niille,joilla se alkaa !

Mulla loppuu..