Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 31.07.2009 ja Perjantai  (Luettu 1766 kertaa)

Sus

  • Vieras
Vs: 31.07.2009 ja Perjantai
« Vastaus #105 : 31.07.09 - klo:23:01 »

Mistä asti Santtu on ollu kateissa? Miulta on menny ohi...
Kirjattu

Töyhtis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 595
  • Hämeen hidas
Vs: 31.07.2009 ja Perjantai
« Vastaus #106 : 31.07.09 - klo:23:05 »

Toivotaan, että Santtu tulee kotiin.

Mukavaa jutustelua tämän päivän ketjussa  :-)) Sateisen illan iloksi olen niitä lukenut ja nauranut  [:-DD]

Rapuja en ole koskaan itse pyydystänyt...syönyt kyllä sekä ihan tuoreita että pakasteesta laitettuja  [:20]

Täällä Hämeessä on satanut koko illan siitä lähtien, kun töistä tulin kotiin. Siis sataa sataa ropisee pilipilipom  [:-I]
Kirjattu

hippiäinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 419
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
Vs: 31.07.2009 ja Perjantai
« Vastaus #107 : 31.07.09 - klo:23:33 »

Mistä asti Santtu on ollu kateissa? Miulta on menny ohi...

17.7 lähtien, elikkä kaks viikkoa [:-(] eikä ole elämänsä aikana (runsas 10 vuotta) ikinä ennen ollut päivääkään poissa kotoa, kettuja, susia ja ilveksiä liikkuu lähistöllä ...
Kirjattu

hippiäinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 419
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
Vs: 31.07.2009 ja Perjantai
« Vastaus #108 : 31.07.09 - klo:23:37 »

Mä en nyt meinaa päästä kärrylle Hippiäisen ja Jarmon touhuihin!  [:-I]

Hippiäinen lupaili jo melkein että Zeenerin avulla voi tulla jo ehkä huomenna ensimmäinen kuvakin pönttölään näytille [:-)] [:-)] [:-)]

OOOHOH  :-O  Kukahan tämän jutun mahtoi aloittaa ja lupailla tai melkein käskeä  [RULES]
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: 31.07.2009 ja Perjantai
« Vastaus #109 : 31.07.09 - klo:23:39 »

17.7 lähtien, elikkä kaks viikkoa [:-(] eikä ole elämänsä aikana (runsas 10 vuotta) ikinä ennen ollut päivääkään poissa kotoa, kettuja, susia ja ilveksiä liikkuu lähistöllä ...

 [:-(] Voi hitsiläinen. Tuo odottamisen tunne ja epätietoisuus on kamalaa. Kokemusta on... Toivon sydämestäni, että Santtu palaa.

Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 901
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 31.07.2009 ja Perjantai
« Vastaus #110 : 31.07.09 - klo:23:39 »

Mä en nyt meinaa päästä kärrylle Hippiäisen ja Jarmon touhuihin!  [:-I]

Hippiäinen lupaili jo melkein että Zeenerin avulla voi tulla jo ehkä huomenna ensimmäinen kuvakin pönttölään näytille [:-)] [:-)] [:-)]

OOOHOH  :-O  Kukahan tämän jutun mahtoi aloittaa ja lupailla tai melkein käskeä  [RULES]

Moni pönttöläinen odottaa Hippiäisen ottamia valokuvia näytille... [RULES]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: 31.07.2009 ja Perjantai
« Vastaus #111 : 31.07.09 - klo:23:40 »

Mä en nyt meinaa päästä kärrylle Hippiäisen ja Jarmon touhuihin!  [:-I]

Hippiäinen lupaili jo melkein että Zeenerin avulla voi tulla jo ehkä huomenna ensimmäinen kuvakin pönttölään näytille [:-)] [:-)] [:-)]

Hienoa Hippiäinen.  [:-)]
Sit vaan kuvia laittamaan.  [:-)]

Pahalle tuntuu toi Santtukissan katoaminen.   [:-(]
Jospa kuitenkin vielä löytää tiensä kotiin.  [:5]
Kirjattu

hippiäinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 419
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
Vs: 31.07.2009 ja Perjantai
« Vastaus #112 : 31.07.09 - klo:23:49 »

Niinhän sitä jokapäivä odottaa ja toivoo et Santtu tulisi takaisin, mut se tuntuu vain niin toivottomalta ...  [:´(]
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: 31.07.2009 ja Perjantai
« Vastaus #113 : 31.07.09 - klo:23:51 »

Hippis, ettei ois menny johonki naapurin ulko-/liiterirakennukseen ja jäänyt vahingossa lukituksi... Mä nimittäin soittelin naapureille ja pyysin tarkistamaan silloin, kun Nöpö oli kateissa. Joku voi myös alkaa ruokkimaan ja "ottaa omakseen"... Ootko kysyny löytöeläintalosta?
Nöpöhän saatiin sitten kiinni kissaloukulla omalta pihalta. Eläinsuojeluyhdistykset lainaavat niitä maksutta.
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: 31.07.2009 ja Perjantai
« Vastaus #114 : 31.07.09 - klo:23:52 »

Äitini kissa oli 3 kk kateissa ja saatiin vihdoin samanlaiseen kissaloukkuun omalta pihalta... Mut siinä oli kysymys semmoisesta, että kissa oli valjaissa ulkona, säikähti autoa, irtosi valjaista ja karkasi.
Kirjattu

hippiäinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 419
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
Vs: 31.07.2009 ja Perjantai
« Vastaus #115 : 31.07.09 - klo:23:57 »

Kyllä Sus on kyselty naapureilta, mut ei kukaan ole nähnyt ja enkä usko et Santtu syö kenenkään vieraan antamaa ruokaa eikä päästä vieraita ihmisiä lähelle ainakaan kotipihan ulkopuolella.
Joo kyllähän minäkin niitä tarinoita olen kuullut että kisu on ollut vuodenkin poissa kotoa ja sitten palannut takaisin  [:-)]
Kirjattu

hippiäinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 419
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
Vs: 31.07.2009 ja Perjantai
« Vastaus #116 : 01.08.09 - klo:00:15 »

Jos nyt vielä tämä lainaus tästä asiasta  [:-I]

Mä en nyt meinaa päästä kärrylle Hippiäisen ja Jarmon touhuihin!  [:-I]

Hippiäinen lupaili jo melkein että Zeenerin avulla voi tulla jo ehkä huomenna ensimmäinen kuvakin pönttölään näytille [:-)] [:-)] [:-)]

OOOHOH  :-O  Kukahan tämän jutun mahtoi aloittaa ja lupailla tai melkein käskeä  [RULES]

Moni pönttöläinen odottaa Hippiäisen ottamia valokuvia näytille... [RULES]

Niinkuin aikaisemmassa viestissä jo mainitsin eipä mun kuvissa ole paljon katseltavaa ja aikavähän on viimeaikoina tullu kuvailtua ....

Jospa sinä nyt laittaisit jotain kivoja kuvia näytille  [:5]
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: 31.07.2009 ja Perjantai
« Vastaus #117 : 01.08.09 - klo:17:00 »

Eilen meni kotimatkassa normaalin 28 minuutin sijaan 1 tunti 35 minuuttia  [:-/]
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1715694 Rekka oli ajanut ulos ja törmännyt voimalinjoihin tuossa Järvenpään eteläisen liittymän lähellä.
Poliisit ohjasi liikenteen alas Keravan rampista ja siitä olisin päässyt loistavasti vanhaa tietä kotiin. Jostain syystä poliisit siirsivät maijan pois moottoritielle nousevasta rampista ja mä ja moni muu ajatteli, että tilanne on ohi  [:-//] ja niin mä sitten jouduin sinne matelemaan.
Ainakin neljä autoa oli konepelti pystyssä, kun siinä mateluvauhdissa oli moottori joutunut liian koville.

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 626
Vs: 31.07.2009 ja Perjantai
« Vastaus #118 : 01.08.09 - klo:17:08 »

Mistä asti Santtu on ollu kateissa? Miulta on menny ohi...

17.7 lähtien, elikkä kaks viikkoa [:-(] eikä ole elämänsä aikana (runsas 10 vuotta) ikinä ennen ollut päivääkään poissa kotoa, kettuja, susia ja ilveksiä liikkuu lähistöllä ...

Sydämestäni toivon, että Santtu palajaa vielä kotiin.
Kirjattu

hippiäinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 419
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
Vs: 31.07.2009 ja Perjantai
« Vastaus #119 : 02.08.09 - klo:00:42 »

Mistä asti Santtu on ollu kateissa? Miulta on menny ohi...

17.7 lähtien, elikkä kaks viikkoa [:-(] eikä ole elämänsä aikana (runsas 10 vuotta) ikinä ennen ollut päivääkään poissa kotoa, kettuja, susia ja ilveksiä liikkuu lähistöllä ...

Sydämestäni toivon, että Santtu palajaa vielä kotiin.

Kiitos Mesis ja kaikki muutkin pönttöystävät lohduttavista sanoista ... [:30]
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.131 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.