Voe hyvä luaja mikä hässäkkä laskujen maksamisissa.
Oon ihan töötti. Ihme että etes huomasin, että yhdessä automaattiveloituksena menevässä laskussa ovat yhtäkkiä vaihtaneet viitenumeroa. Ei ku soittamaan pankkiin, että vaihtakaa se viitenumero siellä, tunnistautuminen piti tehdä puhelimessa verkkotunnuksilla, näppäile tunnusnumero ja ruutu, näppäile seuraava vapaa tunnualuku ja ruutu jne jne, siinä jo meni ikuisuus. Sitte soita maksunsaajalle, että tämän kuun erä on EILEN (automaattisesti) menny pankista väärään (vanhaan) viitenumeroon... ja sählyn sählyn. Ja tietsikkaa kun makselen osamaksuna, niin niissä laskuissakin pitää joka kuukausi sitte olla ERI viitenumero ja oon pistäny johonki laskuun seuraavan kuukauden viitenumeron. Ja sählyn sählyn. Olin maksanu kesäkuun erän heinäkuun viitenumerolla, joten KESÄKUUSTA sain SAKOT laskun myöhästymisestä! Kun olinkin maksanut SEURAAVAN kuukauden laskun, joten kesäkuu oli ikäänkuin maksamatta! Tuli karhukirjekin ja olin ihan sekasin, että mitä ihmettä, mähän oon maksanut tämän.
Nyt maksaessani olin sitte ihan sekasin karhukirjeitten ja viitenumeroiden kanssa, että mitä oon maksanu ja mitä en ja mihin viitenumeroon mä nyt tänään maksan ja mitä. Kun piti se sakkokin maksaa jollaki lapulla... Voe herrantähen!
Kiitos kuuntelusta, helepotti.