Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Tiistai, 4.8.2009  (Luettu 1442 kertaa)

Sus

  • Vieras
Vs: Tiistai, 4.8.2009
« Vastaus #30 : 04.08.09 - klo:11:51 »

Mä oon yleensä oikeesti aina hirmu tarkka noitten numeroiden ja laskujen kanssa. Ei mul tuommosta sählinkiä ole koskaan ollu. :-)) Tässä oli vaan nyt kaksi sählinkiä yhtaikaa, ni hitsi meni tunti tai puolitoista, ennen ku hommat oli tehty. Enkä vieläkään oo ihan varma, teinkö oikein... [:-I] Mut kyllähän Herra Laskuttaja sitten takuuvarmasti ilimottaa... :-))

Seuraava sählinki ois tuo viemäri. Ei auttanu Kodin Putkimies, joten mie joudun itte ryhtymään Kodin Putkimiehettäreksi. (Hee, sehän mä oonkin - luonteeltani - JOO! MIEHETÄR! [:-DD] ) Pitää ruveta tiskipöydän alla irrottelemaan putkenpätkii...

Ja milloinhan ne tietsikkamiehetki mahtaa tulla, tää eilinen hemmo puhui kyllä tästä päivästä, mut yhtäkkiä heräsi "vanha" epäilys... nehän on MIEHIÄ... saas nähhä... (ei, en mie oo mikään miesrasisti :-)) mut oon tässä elämän aikana joskus joutunu tekemisiin asioiden venymisen kanssa. Pessimisti vauhdissa täällä. [:-DD] )
Kirjattu

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: Tiistai, 4.8.2009
« Vastaus #31 : 04.08.09 - klo:12:06 »

Sus, mites se kissa-aitauksen tekijäMIES, onkos sitä näkynyt? [:-I]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Sus

  • Vieras
Vs: Tiistai, 4.8.2009
« Vastaus #32 : 04.08.09 - klo:12:13 »

HÄN sanoi ettei tuukkaan. [:-I] Ajatus on kai tältä kesältä haudattu... multa loppui energiakin uusien ukkeleiden etsintään. Kaikilla on liian kiire... [:-I] Kattoo nyt sit ens kesänä, tai tietty syksylläkin vois rakentaa, kattoo nytte.
Kirjattu

hippiäinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 419
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
Vs: Tiistai, 4.8.2009
« Vastaus #33 : 04.08.09 - klo:13:28 »

Aurinkoinen ja kaunis kesäilma senkun vain jatkuu ja perhoset pihalla lentelee, mittari näyttää varjossa +22,5 astetta.  [:-)]
Jaahas, kylmäkalusteiden tuoja "poika" soitteli ja pian on hiukka viilennystä ja pakasteiden lajittelua tiedossa ...  :-))
Kirjattu

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: Tiistai, 4.8.2009
« Vastaus #34 : 04.08.09 - klo:13:51 »

Apuaaa!  Täällä on äkäisen näköinen laiha amppari!!  :-O
Kattelin rauhassa keittiön ikkunasta ulos, niin eikös amppari tullut viereeni. 
En heti tajunnut mikä siihen tuli, mut SIT, HUI ja mua vietiin! [:67] [:-DD]
Sain sen pyydystettyä sivuikkunan ja hyönteisverkon väliin.  Varmana on kiukkunen, kun ikkunan aukaisen. [XX] :-))
En mä tajuu, miks mä saan hepulin ampiaisesta!!  [:-I]
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Tiistai, 4.8.2009
« Vastaus #35 : 04.08.09 - klo:14:31 »

Saan mäkin Kaarin hepulin ampiaisesta. Ihan siks ku ne pistää. :-))

Vietän puoli-iltapäivän lössäystä. Aina se tulee suunnilleen samaan aikaan. Vetäsin vattan täyteen salaadia. Nam.

Ei tullu viemärin aukasusta mittää, ei nääs auennu. Putket. En saannu niitä irti toisistaan, ovat niin jämähtäneet kiinni. Ei lähe miun voimillain. Pitäis kyl tehhä ainaskin puutarhaletkutemppu viemärille. Harmaavesikaivon päästä siis työnnetään viemäriin kolkyt metrii puutarhaletkua ja laitetaan vedet täysille. Sillä sitte ronkitaan koko matkalta. On yleensä jonkun verran auttanut. Tää on ihan omakeksimä. [:-DD] Mie vaan nyt pahoin pelkään, että tukos on tässä raanan päässä, siis täällä talon sisässä, heti siinä lavuaarin suulla... [:-I]

Eikä TIÄTENKÄÄN kukaan oo soittanut puhelinyhtiöstä, että ois niin ku tänne päin tulossa miun linjoja tarkastamaan, hoh hoijaa. Saas nähhä kattoo lattiaa.

Kirjattu

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: Tiistai, 4.8.2009
« Vastaus #36 : 04.08.09 - klo:14:47 »

Eikös nykyisin ole vuokrattavana kaiken näköisiä ja kokoisia eri tarpeisiin soveltuvia Remonttireiskoja?
Semmonen sun pitäis saada muutamaksi päiväksi.
Ois hetkessä kisuille koppi ja putkihommat + tietskari hoidettu.  :-))

Oikeesti, et kyllä taitava olet nuitten putkihommeleiden kanssa.  [KIPPIS]
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Tiistai, 4.8.2009
« Vastaus #37 : 04.08.09 - klo:14:50 »

Jos tekis taas tänään semmosen "kantarellinhakumatkan" niin ku eilenkin... [:-I] :-)) Matka osoittautui siis loppujen lopuksi ihan kameranulkoiluttamismatkaksi, vaan oli se niin mukavaa, tienvarretkin niin täynnä kukkasia ja on niin nättiä. Tuo "karmea" puunhakkuualuekin tuossa ihan lähellä, yhtäkkiä luonto on muuttanut sen nätiksi! :-O Se kun on heinittynyt ja tullut täyteen luonnonkukkaa, niin nyt se onkin kertakaikkiaan kaunis. Kyllä luonto osaa hoitaa hommat...
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 624
Vs: Tiistai, 4.8.2009
« Vastaus #38 : 04.08.09 - klo:14:53 »

Huh tuota Susun laskujuttua  [NUT]  :-)). Minä olisi aivan sekaisin. Toivottavasti nyt on kaikki oikein.

Kaunis aamukuva. Tunnelmaa...

Toisenlaista tunnelmaa sai Mese aikaan omakuvallaan  :-)) :-)).
Ja tässä välissä meni sähköt ykskaks. Niinpä kävin sitten vatustamassa.

Mukavaa ehtoopäivää kaikillen. Minä menen lämmittämään kalasopan.  [:-)]

Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Tiistai, 4.8.2009
« Vastaus #39 : 04.08.09 - klo:14:55 »

Sais olla aika monitoimimies, että pistäis nuo KAIKKI kuntoon. :-)) Jooooooo... mulla vaan nyt tuon kissa-aitauksen suhteen tuli joku lössähdys. Ja sitte nuo virallisemmaat firmat tulee kalliiksi... pitäis löytää joku puolituttu... voisin mää yhdeltä hepulta tietty kysyä vielä, jos vaikka syksyllä kerkiäis, se on se, jonka piti vuosi sitte tulla korjaamaan saunan savupiippu, mut ei vielä oo tullu. [:-DD] Mut jos vaikka samalla korjais sit tuon savupiipunkin. No, mun täytyy vähä potkasta itteenikin peffaan ja ryhtyä tuumasta toimeen. Muhun iskee välillä saamattomuustauti.
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 901
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Tiistai, 4.8.2009
« Vastaus #40 : 04.08.09 - klo:18:06 »

kotona [:-)]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

tintin äitee

  • Seniori
  • ****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 268
Vs: Tiistai, 4.8.2009
« Vastaus #41 : 04.08.09 - klo:18:07 »

Tervehdys Kittilästä!!

Eilen tuli tehtyä yllätys tutustumismatka "Lappiin". Reittinä Kittilä, Levi, Pokka, Lemmenjoki, Inari, Ivalo, Kaunispää, Saariselkä, Tankavaara

ja Sodankylän kautta kotiin. Aikaahan kyllä matkaan meni vaan haittaako tuo kun on vapaata.

Tänään sit reitti kulki Levin kautta Pallakselle ja sieltä Ylläksen kautta kotiin.

Missään ei nähty thaimaalaisia marjastajia ja tänään metsästä löytyi ihania mustikoita ja ne vasta olivatkin makeita ja isoja.

Kyllä matkailu avartaa!!!

Kirjattu

iipa

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 9 706
  • Aina tonttuna
Vs: Tiistai, 4.8.2009
« Vastaus #42 : 04.08.09 - klo:18:10 »

Joku saamattomuus on täälläkin, monta asiaa pitäs tehdä, mutku mutku ja mutku.
Ei vaan oon mä tänään sentään jotain saanut aikaankin ja kohta taidan ottaa imurin ja mennä autoa siivoamaan.
Oma peltilehmäni Nakki meni katsastuksesta läpi! Pieniä suullisia huomautuksia tuli.
Kirjattu

Anniina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 014
Vs: Tiistai, 4.8.2009
« Vastaus #43 : 04.08.09 - klo:18:15 »

Mukavat kuvat JaTalta ja Meseltä  [:-)]

Opinnot tältä päivältä ohi. Makaroonilaatikko uunissa ja saunavuoro varattu  [:-)]
Huomenna jäänkin Lappeenrantaan yöksi, ettei tarvitse joka päivä edes takaisin ajella.

Aamulla kävin lääkärissä. Neuvolalääkäri on kova setä puhumaan. Vuoro kesti vain 15 min, mutta puhui ainakin puolen tunnin edestä siinä ajassa. Välillä meinasi oikein naurattaa  :-))
Kirjattu

zeener

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 736
  • Vampula
Vs: Tiistai, 4.8.2009
« Vastaus #44 : 04.08.09 - klo:18:33 »

Mä aina tuijottelen tuota Anniinan "mittaria", 5 viikkoa on aika vähän...  [:34]

Suunnitellut päikkärit jäi tänään hieman lyhyemmiksi kun olin suunnitellut, mutta eiköhän se ensi yö mene siinä missä muutkin. Uimahallissa oli tänään mielettömän paljon väkeä, oli uimakoululaisia ja heidän vanhempiaan. Onneksi vesijuoksuradalle mahtui hyvin  [:-)]
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.322 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.