Aurinkoista aamupäivää Kotkasta.
Mää asun ihan Kotka-Pyhtää rajalla. Tämä kaikille tiedoksi saatettakoon. Yks vuosi olin lentäny ulos puhelinluettelon kartaltakin, kartta loppui just ennen minua. Nyt oon juossut itteni takasin kartalle.
Ei kuulunu puhelinsoittoa eikä miehiä eilen puhelinyhtiöstä mun nettiaaltoja mittailemaan.
Pitihä se arvata...
Tänään soitan sinne tulikivenkatkuisen puhelun.
Heh, miekö tulikivenkatkuiseen, kyl mie tiiän, että siinä ollaan taas lauhkeaa kuin lammas ja niin kohteliasta niin kohteliasta... ei, mun pitää vissiin ennen puhelua vähän harjoitella äänenpainoja ja saaha itteni kuulostamaan jämäkältä.
No joo, mut siis koneen nopeus sen kun alenoo. Eka mittauksella nopeus oli 60 kt/s, sit se liikkui välillä 44-60 ja eilen se oli illalla 38!
Siis kohtahan se on nolla! Siis ihme, että tällä voi ylipäänsä tehdä yhtään mitään. Sain jopa eilen illalla kuvapläjäyksen ladattua Photobucketiin ja sieltä Pöntölle. Täytyy myöntää, että kyllä takkusi. Ja Photobuckettikin teki vielä omia jippojaan väliin.
Asiasta yhdenteentoista. Viime yönä seikkailin Michael Jacksonin kanssa. Järjestelin jotaki kirkkokonserttia ja Michael sanoi, että vois tulla sinne vaikka laulamaan, että sais esiintymistilaisuuden. Mutta asia kuitenkin piti salata jotenkin, hän oli tosi huolissansa, mitä hänestä on kerrottu eteenpäin ja mie vaan sanoin, että ei mitään ja rauhoittelin häntä.
Et silleen. TOTT.
Kivaa keskiviikkoo!