Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Keskiviikko 5.8.2009.  (Luettu 1012 kertaa)

Töyhtis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 595
  • Hämeen hidas
Vs: Keskiviikko 5.8.2009.
« Vastaus #15 : 05.08.09 - klo:09:52 »

Huomenet  [:-)]

Aamu meni syömättä, kun piti käydä labrassa näytteenotossa. No nyt on jo ämpärillinen kahvia ja voileipää saatu ja olo alkaa mahassa normalisoitua :-))

Pitäisköhän minunkin vaihtaa hiustenväri blondiksi....nyt on punerrusta ja harmaat tuntuu tunkevan tosi nopeesti esille  [:8]

Mesen nilkalle paranemista  [:1]

Lämmintä keskiviikkoa kaikille  [:45]
Kirjattu

Motteri

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 5 897
Vs: Keskiviikko 5.8.2009.
« Vastaus #16 : 05.08.09 - klo:10:19 »

Hyvää päivää pönttöön  [:-)]

Ehkä pitäisi lähteä huomenna hesaan kuuntelemaan Madonnaa kauempaa  :-))
Eihän halvemmalla lipulla sitä varmaan edes näe kuin  screeniltä  [:-I]
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Keskiviikko 5.8.2009.
« Vastaus #17 : 05.08.09 - klo:10:23 »



Ehkä pitäisi lähteä huomenna hesaan kuuntelemaan Madonnaa kauempaa  :-))
Eihän halvemmalla lipulla sitä varmaan edes näe kuin  screeniltä  [:-I]


Kuinka halpa sen lipun pitäisi olla?  [:-I]
Meillä olisi kaksi lippua C-katsomoon  [:-)]

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 622
Vs: Keskiviikko 5.8.2009.
« Vastaus #18 : 05.08.09 - klo:10:24 »

Minnekähän minun viestini meni  :-O
No, aloitetaan alusta, siis ISO kiitos Zeener! Tuo Paula Koivuniemen kappale on tosi ihana. Niin sanat kuin sävelkin.

Voi Mese Sinun nilkkaasi  [:-(]. Mikähän siellä oikein on. Toivottavasti alkaa parantua. Elä liikaa rasita sitä.
Mutta kivan kuvan "pulipäästä" olit laittanut  [:-)]

Mukavaa päivää kaikille!
Kirjattu

Jaska

  • Vieras
Vs: Keskiviikko 5.8.2009.
« Vastaus #19 : 05.08.09 - klo:10:26 »

Töyhtis: Vaalea nuorentaa ( jos on tarvis.. ) tumma vanhentaa vai mites se oli..Joku saa olla rauhassa eri mieltä !
Riippuu varmaan ihon väristä yms. Mulla on kyllä punatukkasen pisamiakin.  [:-I]
Kirjattu

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: Keskiviikko 5.8.2009.
« Vastaus #20 : 05.08.09 - klo:10:34 »

Hyvää huomenta.  [:-)]
Ihanaa, ei ainakaan vielä paista.  Muuten ihan leppoisa sää.  Yöllä oli sumua. 

Koneen ääressä tuli taas istua nakotettua 3 - 5 välillä.
Innostuin kuuntelee musaa zeenerin laittaman linkin lisäksi.  Kauniit sanat tuossa laulussa.  "kuuleeko yö.." jäikin sit mun musiikkilokeroon soimaan.

Pari päivää mulla oli huimausta.  Meinas fiiliskin sammua, mutta nyt mä taas  [:14] [:14] [:14]:-))

Voi sua mese kiltti pieni.  Elä, elä rasita sitä jalkaasi.  Se voi tulehtua ihan oikeesti, niin sit on pakko levätä ja se ei ole mukavaa.
Ethän suutu, kun aina motkotan sulle?   [:-DD]
Toi lintu on ihana.  [:-)] [:-)]

Katin uusi looki ois ihan kiva nähdä.  Nähdäänkö??? [:-I] :-))

Henrille mukaviä kokemuksia ja nähtävyyksiä Korkeasaaressa.  [:-)] [:-)] [:-)]

Keskiviikon kepeyttä kaikille.  [:9] [:44] [:45] [:44]
Kirjattu

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: Keskiviikko 5.8.2009.
« Vastaus #21 : 05.08.09 - klo:10:39 »

Huomenta meiltäpäin! [:-)]

Täysikuun aika lähestyy, oliskohan se huomenna kun on h-hetki. Elokuun kuutamosta povataankin erityisen kaunista.

Samaa mieltä että toi Paulan kappale on yksi hänen parhaitaan, just noi sanat on hienot.
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 622
Vs: Keskiviikko 5.8.2009.
« Vastaus #22 : 05.08.09 - klo:10:40 »

Minä olen ihan koukussa tähän peliin.
http://www.wellgames.com/free_online/patchworkz/
Kirjattu

inke

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 037
  • Pohjanmaa
Vs: Keskiviikko 5.8.2009.
« Vastaus #23 : 05.08.09 - klo:10:41 »

Huomentapäivää.   [:-)]
Aurinkoinen paistelee.
Soon rahantulo rököllään,sano.  [:-DD]  Kirpparimyynti oli n. 70€ -paikkamaksu 30€, eli 40€ tuli rahaa.   :-))
Paljon piti kamaa takaisin kantaa.Lajittelen osan niistä kierrätykseen,täytyy jotan vielä säästää pahan päivän varalle.   [:-I]
Täytyis ruveta kuvia karsimaan,että sais laittaa ne ulkoiselle säilöön.
Eilen pelasin palapeliä,niin kesken kaiken tuli ilmoitus vaarallisesta toiminnosta.   [:67] Sulki koneen ja rupesi tarkistamaan toimintoja.Liekö kiintolevy poksahtamassa. Mies kielsi nyt pelit ja käski laittamaan kuvat kondikseen.   [RULES]
Mesen kintulle paranemisia.   [:1]
Hyvä,että Kaarin pysyy taas tolpillaan,huimaus ei oo kivaa,mulla on sitä asentohuimausta.
Henrille mukavaa Korkeasaari-reissua.  [:-)]
Kivaa keskiviikkoa pönttöihin.   [:-)]
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Keskiviikko 5.8.2009.
« Vastaus #24 : 05.08.09 - klo:10:53 »

Aurinkoista aamupäivää Kotkasta.

Mää asun ihan Kotka-Pyhtää rajalla. Tämä kaikille tiedoksi saatettakoon. Yks vuosi olin lentäny ulos puhelinluettelon kartaltakin, kartta loppui just ennen minua. Nyt oon juossut itteni takasin kartalle. :-))

Ei kuulunu puhelinsoittoa eikä miehiä eilen puhelinyhtiöstä mun nettiaaltoja mittailemaan. [:-I] Pitihä se arvata... [:-I] Tänään soitan sinne tulikivenkatkuisen puhelun.  [HOT] Heh, miekö tulikivenkatkuiseen, kyl mie tiiän, että siinä ollaan taas lauhkeaa kuin lammas ja niin kohteliasta niin kohteliasta... ei, mun pitää vissiin ennen puhelua vähän harjoitella äänenpainoja ja saaha itteni kuulostamaan jämäkältä. :-))
No joo, mut siis koneen nopeus sen kun alenoo. Eka mittauksella nopeus oli 60 kt/s, sit se liikkui välillä 44-60 ja eilen se oli illalla 38! :-O Siis kohtahan se on nolla! Siis ihme, että tällä voi ylipäänsä tehdä yhtään mitään. Sain jopa eilen illalla kuvapläjäyksen ladattua Photobucketiin ja sieltä Pöntölle. Täytyy myöntää, että kyllä takkusi. Ja Photobuckettikin teki vielä omia jippojaan väliin.

Asiasta yhdenteentoista. Viime yönä seikkailin Michael Jacksonin kanssa. Järjestelin jotaki kirkkokonserttia ja Michael sanoi, että vois tulla sinne vaikka laulamaan, että sais esiintymistilaisuuden. Mutta asia kuitenkin piti salata jotenkin, hän oli tosi huolissansa, mitä hänestä on kerrottu eteenpäin ja mie vaan sanoin, että ei mitään ja rauhoittelin häntä. [:-DD] Et silleen. TOTT.

Kivaa keskiviikkoo! [:45]
Kirjattu

luscinia

  • Vieras
Vs: Keskiviikko 5.8.2009.
« Vastaus #25 : 05.08.09 - klo:10:56 »

tervehdys kahden viikon kaupunkilomalta Lahdesta, äysihoito ym. yhteismajoitus kiva ratkaisu sairaalavuoteineen.
Täällä on menneillään veteraanien mm-kisat, osanottajia 89 maasta yli 5000!
Kansainvälinen upea tapahtuma katsoa infotiskin takaa ja mukana kisalajien viestinnässä. vanhin osanottaja on 101 vuotia ja nuorimmat sarjat ovat 35 vuotiaille. Seuraavat vastaavat kisat ovat SAcramentossa kahden vuoden kuluttua.
www.wma2009.org
Tiinan ja Repen kanssa tapaaminen tässä lähiaikoina.

On todella upeat olla sisällä tällaisessa tapahtumassa!!!!!!!!
Kirjattu

Talvikki

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 1 237
  • Pohjois-Karjala
Vs: Keskiviikko 5.8.2009.
« Vastaus #26 : 05.08.09 - klo:11:03 »

Huomenta idästä!  [:-)]

Ankean harmaata on ja kylmää, vain 10,2 astetta mittarissa, onneksi ennustteitten mukaan näyttäisi parempaa olevan tulossa.

Minä olen ihan koukussa tähän peliin.
http://www.wellgames.com/free_online/patchworkz/

Me taidetaan Mesiksen kanssa tykätä samoista peleistä, olin tuohon ennen ihan koukussa, mutta nyt koukuttaa tämä http://pelikone.fi/pelit/arcade-pelit/Inca-Ball/3753 , josta joskus linkin tänne laitoit  :-))

Mesen kyllä pitäisi laittaa nilkkansa täydelliseen lepoon, mutta menevälle se on varmaan vaikeaa  [:30]

Kivaa päivää Henrille sinne Korkeasaareen!  [:-)]
Kirjattu

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: Keskiviikko 5.8.2009.
« Vastaus #27 : 05.08.09 - klo:11:08 »

tervehdys kahden viikon kaupunkilomalta Lahdesta, äysihoito ym. yhteismajoitus kiva ratkaisu sairaalavuoteineen.
Täällä on menneillään veteraanien mm-kisat, osanottajia 89 maasta yli 5000!
Kansainvälinen upea tapahtuma katsoa infotiskin takaa ja mukana kisalajien viestinnässä. vanhin osanottaja on 101 vuotia ja nuorimmat sarjat ovat 35 vuotiaille. Seuraavat vastaavat kisat ovat SAcramentossa kahden vuoden kuluttua.
www.wma2009.org
Tiinan ja Repen kanssa tapaaminen tässä lähiaikoina.

On todella upeat olla sisällä tällaisessa tapahtumassa!!!!!!!!

Yksi tuttu mies on kisaamassa noissa veteranikisoissa, juoksee 100 ja 200 metrin matkat, ei tainnut kuitenkaan loppukilpailuihin päästä. Aiemmilta vuosilta hänellä on kyllä ihan mitalejakin MM-kisoista.

Tapaamista Luscyn kanssa odotellaan! [:-)]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Sus

  • Vieras
Vs: Keskiviikko 5.8.2009.
« Vastaus #28 : 05.08.09 - klo:11:20 »

"Tulikivenkatkuisesta" puhelusta suoriuduttu. :-)) Ehkäpä homma eteni taas yhden askeleen... Lupasi soittaa huoltomiehelle ja sitä rataa. Ja mää täällä TAAS ootan puheluu huoltomieheltä. Jee jee, puhelimessa ollut hemmo sanoi, että todennnäköisesti se vika ON linjassa, eikä modeemissa, kun kerroin että nopeudet ei kun alenoo. Noh nih, ei kun odottelemaan.

Täällä paistaa aurinko niin nätisti. Lämpötila jotaki +19. Puolipilvistä luvattu ja se sopii mulle. [:-)]
Kirjattu

Jaska

  • Vieras
Vs: Keskiviikko 5.8.2009.
« Vastaus #29 : 05.08.09 - klo:11:25 »

Susulle tsemppiä ja kärsivällisyyttä !  [:72]
Serkulla pitkä kokemus IT-alan "asiantuntijoiden" kanssa neuvottelusta... [NUT]
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.267 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.