Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Perjantai, 7.8.2009  (Luettu 1170 kertaa)

Sus

  • Vieras
Vs: Perjantai, 7.8.2009
« Vastaus #30 : 07.08.09 - klo:12:03 »

Sus, onko sun löylyhuoneessa aina viileetä? Eikös siellä joskus pitäis olla aika kipakankin kuumaa! [:-DD]

 [:-DD] Joo, on siellä tosiaan välillä kipakan kuumaakin. :-))  Hyvä huone, helppo säädellä mielensä mukaan.

Se löylyhuone on tuon ulkorakennuksen pohjoispäässä, silleen hyvässä paikasssa, ettei siihen oikein koskaan kuumota aurinko seiniin. Ja ainoa ikkunakin on pohjoisen puolella. Betoninen lattia myös pitää viileyden sisässään kauan. Siellä on ihan oikeesti kovalla helteelläkin viileää. [:-)]
Kirjattu

Jenna

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 324
  • Aurinkosta Mieltä Joka Päivään ;o)
Vs: Perjantai, 7.8.2009
« Vastaus #31 : 07.08.09 - klo:12:05 »

Kaijalle ja Pasille 1-vuotis hääpäivä Onnittelut  [KIPPIS] [:35] [:38]  [:35] [KIPPIS]
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Perjantai, 7.8.2009
« Vastaus #32 : 07.08.09 - klo:12:07 »

Kaijalle ja Pasille onnitteluja 1-vuotis hääpäivän kunniaksi täältäkin! [:38] [:45]

Vaikka kaikki muut asiat unohtaisin, Kaijan ja Pasin hääpäivä ei unohdu. :-)) Kun se päivämäärä on niin hauska, siis 080808 eli huomennahan se on se virallinen päivä. [:-)]

Onkohan tänä vuonna paljon häitä syyskuun yhdeksäs... 090909...

Ja en vuonna lokakuun kymmenes 101010...
Kirjattu

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: Perjantai, 7.8.2009
« Vastaus #33 : 07.08.09 - klo:12:09 »

Sus, onko sun löylyhuoneessa aina viileetä? Eikös siellä joskus pitäis olla aika kipakankin kuumaa! [:-DD]

 [:-DD] Joo, on siellä tosiaan välillä kipakan kuumaakin. :-))  Hyvä huone, helppo säädellä mielensä mukaan.

Se löylyhuone on tuon ulkorakennuksen pohjoispäässä, silleen hyvässä paikasssa, ettei siihen oikein koskaan kuumota aurinko seiniin. Ja ainoa ikkunakin on pohjoisen puolella. Betoninen lattia myös pitää viileyden sisässään kauan. Siellä on ihan oikeesti kovalla helteelläkin viileää. [:-)]

Tämä nyt ei liity varsinaisesti tähän asiaan mutta helteeseen ja saunaan kuitenkin. Elikkäs mun mielestä helteellä on kiva käydä saunassa, se jotenkin virkistää ja piristää, eikä sen jälkeen hellekään tunnu enää niin kuumalta. [:-)]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Pyryharakka

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 532
Vs: Perjantai, 7.8.2009
« Vastaus #34 : 07.08.09 - klo:12:15 »

Mitä tuohon keskusteluun Madonnasta tulee, niin konsertissa oli paikalla 85000 ihmistä, joilla ei sillä hetkellä ilmeisesti ollut parempaakaan tekemistä. Jonkin tuntemattoman suuruuden takia tuskin olisivat vaivautuneet paikalle. Kuinkahan moni lisäksi jäi vaille haluamaansa lippua?

En varsinaisesti ole Madonnan musiikin ystävä, pidän joistakin hänen vanhemmista kappaleistaan. Makuasioitahan nämäkin paljolti ovat.  [:-)]
Kirjattu

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: Perjantai, 7.8.2009
« Vastaus #35 : 07.08.09 - klo:12:16 »

Oisitte nähneet eilen illalla, kun meikä meni ihan telkun viereen katsomaan, kun Madonna tanssi ja lauloi.
Katse kiinnittyi peffaan. :-O
Kovin on hauiksia saanut sinne kasattua.  :-))

Komia nainen on ikäsekseen, kieltämättä!
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Perjantai, 7.8.2009
« Vastaus #36 : 07.08.09 - klo:12:34 »

Kyllä muakin Madonna-ilmiö sen verran kiinnostaa, että menin hysterian silleen mukaan, että luin netistä Iltalehden uutisia. [:-DD] Olin myös aikas hämmästynyt tiedosta, että konsertti on ollut suurin koko Pohjoismaissa ikinä järjestetty maksullinen konsertti.

En Madonnan tuotannosta tiedä palj' mittää, ainoastaan kai kuumimmat hitit jostain viime vuosituhannelta. Kyllä mä niistä oon muistaakseni tykännyt. Vaikken just nyt muista yhtäkään. :-)) Sen oon ymmärtänyt, että kunnostaan on tyttö pitänyt hyvin huolen. Valokuvissakin näyttää olevan mahottomat reisilihakset. Eiks hää ole jo jotakin 50 v...
Kirjattu

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: Perjantai, 7.8.2009
« Vastaus #37 : 07.08.09 - klo:12:41 »

En minäkään sitä fanittamista ja Madonnan musiikin kuuntelua sinänsä mitenkään väheksy ja ymmärrän sen että kun tähti kerran tulee Suomeenkin niin toki sitä fanit saavat mennä katsomaan. Mutta sitä äärimmäisyyksiin menevää henkilöpalvontaa en ymmärrä. [:-)]

Nauratti toi Kaarinin -hauikset pyllyssä- juttu [:-DD]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 620
Vs: Perjantai, 7.8.2009
« Vastaus #38 : 07.08.09 - klo:12:42 »

Minulta menee Madonnat ohi tuosta vaan suitsait. En ole viitsinyt edes lehdistä lukea.

Mitähän kaikkea te olette tänään kirjoitelleet. Olen lukenut sillee pätkittäin, kun on ollut niin kiirettä.

Hienoja kuukuvia ainakin oli.

Sitten Inkellä ja miehellään on 27v tapaamisesta ja Kaijalla ja Pasilla 1-vuotishääpäivä. Molemmille paljon onnea tämän kuvan myötä
                   
            Kuvastakoon tämä onnellista yhteiseloa nyt ja aina.

Kaikille hyvää päivän jatkoa!
Kirjattu

Jaska

  • Vieras
Vs: Perjantai, 7.8.2009
« Vastaus #39 : 07.08.09 - klo:13:39 »

 [:38] Onnittelut kaikille nuoremmille pariskunnille !   [:38]

Me mentiin kihloihin 31 v. sitten Kolmen valtakunnan rajalla, jos ette vielä tienneet !  [:-DD] 7.8.-78 huonomuistiselle/-sille...
Mun piti saada ruusu, mut mä sainkin kaksi vadelman tainta, repun ja kumisaappaat ! Olihan sitä siinäkin.  :-))
Ihmettelin, miten siniset kumpparit maksaa 2 euroo vähemmän kuin punaiset ? Repussa on sentään punaista. Ja toivottavasti vattupuskissakin joskus.
Mies sai betonilaattansa ja puuhyllyn, joten rakentelu voi jatkua.
Nyt puurolle, otti niin voimille tuo naapurikuntamatkailu, kun tuli vielä käytyä Tuusulassakin K-talossa ja muutama Kukontöyhtö tarttui mukaan, 40% alennuksella.  [:-I]
Hyvät jatkot kaikille !

muoks. kukonhäntä p.o. kukontöyhtö !!!!  [:-DD]

Madonna jäi käsittelemättä siitä yksinkertaisesta syystä, ettei oo mun asia yhtään, nuorempi sukupolvi perheessä hoitaa sen homman, eli esikoinen. Oli sekä Tallinnan että Hesan konserteissa !  [NUT]
Joku arvostelija sanoi osuvasti, että oli kuin olisi seurannut jotain urheilutapahtumaa...Musiikin jynksytys olisi ainakin aiheuttanut mulle karmeen päänsäryn !  :-O
« Viimeksi muokattu: 07.08.09 - klo:13:45 kirjoittanut Jaska »
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Perjantai, 7.8.2009
« Vastaus #40 : 07.08.09 - klo:13:56 »

Numeroista puheenollen... koulun historiasta en muista muuta kuin, että Ranskan suuri vallankumous tapahtui v. 1789. Se on helppo, kun siinä on 7, 8, 9. Ja senkin opin mun ruotsinkielen opettajalta, kun hän sanoi, että "Historiasta en muista muuta kuin Ranskan suuren vallankumouksen, joka oli v. 1789." [:-DD] Nyt tekin ehkä muistatte. :-))

Muistan mä historian tunneilta vielä yhden opettajan viisauden. "Joka kysyy, paljastaa tyhmyytensä. Joka ei kysy, pysyy ikuisesti tyhmänä." Tää on musta hyvä. Oon ennenkin tään Pöntöllä toitottanu. Sen muistan. :-))
Kirjattu

Laura

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 050
  • Helsinki
Vs: Perjantai, 7.8.2009
« Vastaus #41 : 07.08.09 - klo:14:41 »

Perrrrjantaita!
Paljon onnea kaikille, joilla on jokin merkkipäivä!
Me menimme kihloihin päivänä, jolloin koko valtakunta liputtaa :-))
ja naimisiin menimme vuoden loppupuolella, koska se oli verotuksellisesti edullista.  :-)).
Nuo tuollaiset numerosysteemipäivät ovat mielestäni varsin mainioita.
Nurmikko oli kasvanut runsaassa viikossa ihan älyttömästi, mutta nyt se on ajettu. Pikainen
imurointikin tuli tehtyä ja nyt on aika tyytyväinen olo.
Puolet nuorisojoukoista tulee syömään iskän kuulua spagettikastiketta töittensä jälkeen.
Kirjattu

Jaska

  • Vieras
Vs: Perjantai, 7.8.2009
« Vastaus #42 : 07.08.09 - klo:14:45 »

Mulla on muistissa muutama luku 1066 ja 1323, mitähän mahtavat olla ? Toinen on ulkomailta, toinen kotimaasta.  :-O

Ja tietysti 1564 - 1616 !
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Perjantai, 7.8.2009
« Vastaus #43 : 07.08.09 - klo:14:51 »

1323 Pähkinäsaaren rauha tms?

Terveiset tien päältä!
Käytiin Karkkilan jälkeen grillikiskalla lounaalla ja syötiin siinä pihassa, kun yhtäkkiä metsästä alkoi kuulua ulkomaankielistä pulinaa. Sieltä tuli ensin 4 nuorta ranskalaista naista. Ja lisää. ja sitten ranskalaisia nuoria miehiä. Kaikkiaan ehkä 30 ranskalaista  :-O
Siinä on pikkuinen lampi kiskan takana. >Olivat ehkä käyneet siellä eväsretkellä?

Raumalle ollaan siis menossa. illalla leirintäalueen ravintolassa saaristolaisbuffet-treffit Isän ja Tuijan kanssa  :-))

Laura

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 050
  • Helsinki
Vs: Perjantai, 7.8.2009
« Vastaus #44 : 07.08.09 - klo:14:57 »

Pähkinäsaaren rauha on ihan ihme vuosiluku, kun tuntuu, että sen muistavat kaikki!
Minäkin, joka olen tosi huono lukujen parissa.
Shakespearen elinaika taitaa olla tuo Jaskan 1564 -1616?
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.202 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.