Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Tiistai 11.8.2009  (Luettu 1603 kertaa)

Sus

  • Vieras
Vs: Tiistai 11.8.2009
« Vastaus #60 : 11.08.09 - klo:14:29 »

Vaan nyt lähen taas kauppaan. [:-DD] Moiksan! [:59]
Kirjattu

Pyryharakka

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 532
Vs: Tiistai 11.8.2009
« Vastaus #61 : 11.08.09 - klo:14:35 »

Pitää vaatii korvausta, miten ois loppuvuoden nettiyhteydet ilmaiseksi. [:66] [:-DD]

Asiallinen juttu. Jätä nyt kuitenkin vähän neuvotteluvaraa.   [:-DD]
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Tiistai 11.8.2009
« Vastaus #62 : 11.08.09 - klo:16:04 »

Oho, onpas täällä ollu hiljaista mun kaupassakäyntiajan, puoltoista tuntii ja kaks viestii. No mie tuun räpättämään.

Täällä paistaa aurinko ihan täysii ja suoraan silmiin kotiin tullessa, ois pitäny olla se lippis. Lääh puuh, mikä hellereissu taas. Kyl osaa tuo sää olla painostava, no huomenna sitte sataa, jos se raikastaisi.

Kuka pakkasi mun kärrin taas niin täyteen, että hädin tuskin pääsin kotiin. [:-I] Mie en ikinä opi...
Kirjattu

zeener

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 736
  • Vampula
Vs: Tiistai 11.8.2009
« Vastaus #63 : 11.08.09 - klo:16:19 »

Huhheijaa, sain reippauskohtauksen, joka ihme kyllä ei mennyt 5 minuutissa ohi niinkuin normaalisti. Kävin kuntosalilla pyörähtämässä ja muistelemassa miten siellä toimitaan (ranneke menee lokakuussa vanhaksi ja käyntejä ois vielä jäljellä aikas monta), sitten jäähdyttelin vesijuoksemalla. Nyt olo on aika raukea ja mukava. Jos sää sallii niin illalla olisi lepakko/tähti-ilta toisen Pöntön kanssa...
Kirjattu

Jaska

  • Vieras
Vs: Tiistai 11.8.2009
« Vastaus #64 : 11.08.09 - klo:16:34 »

..ja sää sallii... :-))
Mä sain aikaseksi tilata vihdoin hieronta-ajan keväällä työkavereiltani saamallani lahjakortilla, huomiseksi ! Kerta se on ensimmäinenkin. Kai muistivat, että olen valittanut niska-hartiakipuja.
Lisää hoitoja saa sitten maksua vastaan, mutta aloitetaan nyt tuolla varovaisesti.  [:-)]
Kirjattu

iipa

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 9 706
  • Aina tonttuna
Vs: Tiistai 11.8.2009
« Vastaus #65 : 11.08.09 - klo:16:38 »

Vähän reippauskohtausta täälläkin, kaivelin vintin kätköistä mattoja viisi kappaletta ja tuuletin ne ja vein kirppikselle. Toivottavasti en nää niitä enää koskaan.
Kirjattu

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: Tiistai 11.8.2009
« Vastaus #66 : 11.08.09 - klo:16:47 »

..ja sää sallii... :-))
Mä sain aikaseksi tilata vihdoin hieronta-ajan keväällä työkavereiltani saamallani lahjakortilla, huomiseksi ! Kerta se on ensimmäinenkin. Kai muistivat, että olen valittanut niska-hartiakipuja.
Lisää hoitoja saa sitten maksua vastaan, mutta aloitetaan nyt tuolla varovaisesti.  [:-)]

Mä en ole muuten koskaan käynyt hierojalla ja noin 40 vuotiaaksi pääsin niin etten koskaan ollut käynyt kosmetologilla. Onks täällä muita kummajaisia? :-))
Mullakin olis synttärilahjaksi saatu 50 € lahjakortti kosmetologille, yhtään ei huvittais mennä kun en ollenkaan tykkää siitä että joku ventovieras hipailee mua. No, jos vaikka käsihoitoon menis.
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

zeener

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 736
  • Vampula
Vs: Tiistai 11.8.2009
« Vastaus #67 : 11.08.09 - klo:16:51 »

Mäkään en oo koskaan ollu hierojalla (enkä kyllä kosmetologillakaan), varmaan vois olla aika mukavaa... Hassua sinänsä koska mun siskonmies on urheiluhieroja...
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Tiistai 11.8.2009
« Vastaus #68 : 11.08.09 - klo:17:03 »

Mäkään en oo käyny koskaan tavallisella hierojalla, oon käynyt Rosen-terapiassa, shiatsussa ja osteopaatilla, mut en tavallisessa hieronnassa. Sit mulla on hatara muistikuva, että oon nuorena käynyt kosmetologila, mut en kyl muista miksi... olinkohan saanu jonkun lahjakortin. [:-I]

Ota Tiina ruiskurusketus, niinku kati. :-)) Ja rakennekynnet.



muoks. Poistettu e-kirjain. Mun kone tekee alvariinsa tupla-aat ja tupla-eet. Outoo...
« Viimeksi muokattu: 11.08.09 - klo:17:12 kirjoittanut Sus »
Kirjattu

zeener

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 736
  • Vampula
Vs: Tiistai 11.8.2009
« Vastaus #69 : 11.08.09 - klo:17:05 »

Mä kun sain lähetteen fysioterapiaan mun käden ja niskan takia, niin kuvittelin et se ois jotain kivaa pikku hierontaa... ei ollut. Olikin kauheaa nikamien niksauttelua niin et olin varma et niskanikamat lähtee irti... oli se kauhea tunne kun toinen ottaa päästä kiinni ja rusauttaa...
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 896
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Tiistai 11.8.2009
« Vastaus #70 : 11.08.09 - klo:17:15 »

Kotona  [:-)]

Viisaita sanoja Telkkisen viestissä
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Sus

  • Vieras
Vs: Tiistai 11.8.2009
« Vastaus #71 : 11.08.09 - klo:17:18 »

Mäkin pelkään niitä rusautuksia, vaikkei se edes satu.
Kirjattu

Jaska

  • Vieras
Vs: Tiistai 11.8.2009
« Vastaus #72 : 11.08.09 - klo:17:22 »

Mä kun sain lähetteen fysioterapiaan mun käden ja niskan takia, niin kuvittelin et se ois jotain kivaa pikku hierontaa... ei ollut. Olikin kauheaa nikamien niksauttelua niin et olin varma et niskanikamat lähtee irti... oli se kauhea tunne kun toinen ottaa päästä kiinni ja rusauttaa...

Mulla taas fysioterapia oli hyvin hellää hoidantaa eka kerralla,kun oli stiff neck eli jäykkä niska. Toka kerralla alaselkäkipujen takia jouduin itse vääntämään itseäni kaiken maailman asentoihin, seuraavana päivänä olin KIPEÄ ! Että niin se menee tai voi mennä, odotan huomista aidolla jännityksellä.  :-O Onneksi ei tarvitse olla työkykyinen seuraavana päivänä !
Kirjattu

Pihalintu

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 9 817
  • Väliaikaista kaikki
Vs: Tiistai 11.8.2009
« Vastaus #73 : 11.08.09 - klo:18:17 »

Huoh. kuinkahan monta kertaa olen tänään koneen avannut ja käynyt pöntöllä ...... aina ulos!
Etsin edelleen... ja se on yhtä tuskaa, ei helpota  yhtää, vaikka miten ajattelis, tuleehan kerrankin tehtyä joulusiivous. 
Tänään kaiken lisäksi rikoin kännykän näytön lasin   [:-/]  voikohan sen korjata  [IDIOT]



 [:52] [:51] [:53]  Kaikille onnenenpäiviä viettäneille ja viettäville yhteiset onnittelut ! [:53] [:51] [:52]
Kirjattu
koe, loiki, elä ja leiki Ole´

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: Tiistai 11.8.2009
« Vastaus #74 : 11.08.09 - klo:18:38 »

Vettä on satanut, ukkonen kolmesti jyrähdellyt aurinko paistanut, tällaista on ollut täällä.  [:-)]

Käväisin sit siellä hampilekurin luona ja ehjänä tulin takaisin.  :-)) Voi hyvähen aika kun oli varovainen mies.  Hiljaa hissutellen, hellin käsin hioi mun hammasta matalammaksi.  Kosku kuulemma johtui siitä, kun hammas oli vähän noussut ylös!  :-O  Ihan uus asia mulle.
Kehas, et hyvin olet hampaasi hoitanut.  [:17]
Kysyin, et onko sellaista hammastahnaa, joka poistaa ihan oikeesti plakin.
Neuvoi, et ainakin S-Marketissa on Listerina-suuvettä, plakinpoisto tarkoitukseen.
käyttää kuulemma itekin sitä.
Sit jos särky ei lakkaa, niin avataan paikka.  Lakkas  [:-DD] ja paikkaa ei kyllä avata!  :-))

En ole käynyt hierojalla, mitä fysikaalisessa hartioita runskaavat.

Anttolanhovissa kuntoutusjaksolla kävin kosmetologilla.  Ja vielä sinä päivänä, kun illalla ois ollut orkkatanssit.
Kyllä mua suututti.  Joko aineet ei käyneet mulle, tai kosmetologi liian kovin ottein mustapäitä puristeli.  Mun naama meni ihan muodottomaksi.
"Kauneuskäsittelyn" jälkeen sipsuttelin pää alaspäin suunnattuna kämpilleni ja siellä pysyin koko illan.  [:-/]
Miten musta tuntuu, et iho vaan käsittelyn jälkeen paheni.  [:-I] Tai sit en ole aikaisemmin niin tarkkaan naamaani tutkinut.
« Viimeksi muokattu: 11.08.09 - klo:18:46 kirjoittanut Kaarin »
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.165 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.