Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Äänestys

Oletko koskaan käynyt kosmetologilla?

En koskaan
- 14 (43.8%)
Kerran
- 7 (21.9%)
Muutaman kerran
- 7 (21.9%)
Monta kertaa
- 4 (12.5%)

Äänestäjiä yhteensä: 29

Kirjoittaja Aihe: Kosmetologi - gallup  (Luettu 471 kertaa)

Sus

• Vieras
Kosmetologi - gallup
« : 12.08.09 - klo:09:31 »

Gallupeja satelee, mut tää on ihan Tiinan syy. :-)) Tiina mainitsi eilen sekä hierojan että kosmetologin, joten täältä pesee. Mitähän mä seuraavaks utelisin, varmaan jalkojenhoitajaa... [:-DD]

Eli oletko käynyt kosmetologilla. Mitäs hän teki?

En mä edes tiedä mitä kaikkea he tekevät... en esim. tiennyt, että kokovartalohoitoakin, kuten katin mainitsema ruiskurusketus. Oikeestaan kati vois pyytää tytärtään kertomaan meille, mitä kaikkea kosmetologi tekee. [:66] [:-)]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: Kosmetologi - gallup
« Vastaus #1 : 12.08.09 - klo:09:34 »

En koskaan. Tuskin menenkään enää tässä iässä. Ei mitkään "logit" enää auta  :-))
Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #2 : 12.08.09 - klo:09:37 »

en koskaan...no probs.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #3 : 12.08.09 - klo:09:39 »

Hyvä Sus, mä ajattelin eilen että näistä täytyisi laittaa gallupit pystyyn mutta en sitten viittinyt, kiva kun sä olit reipas ja laitoit. [:-)]

Sekin olis muuten kiva tietää että onko joku miehistä käynyt kosmetologilla, nykyäänhän on miehille omiakin kosmetologeja. Mutta ehkä joku miehistä kertoo.

Toisen kerran kyllä tarttee mennä kun on nyt tuo 50€ lahjakortti. Nykyäänhän kosmetologit tekee vaikka mitä, esim. sokerointeja karvanpoistoon ja siskoni sai 50-v lahjaksi suklaahoidon!
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Sus

• Vieras
« Vastaus #4 : 12.08.09 - klo:09:42 »

Sen yhen kerran oon käyny joskus vähä yli kakskymppisenä, enkä kerta kaikkiaan muista mikä mut sinne ajoi, kun ei mulla oo ainaskaan mitään iho-ongelmia koskaan ollut. Ehkä olin saanut lahjakortin tms. Kasvojen ihonpuhdistus mulle tehtiin.

Jos nyt oikein miettii, mitä mulle vois tehdä, ni nuo kulmakarvat on mulla aika kummalliset. Niille vois jotaki muotoilua tehdä. :-)) Pystyisköhän kosmetologi häivyttää tuon kaksoisleuan...??? Ei mulla nuorena tuommosta ollu! Ja vaikka mä laihtuisinkin, niin tuo kaksoisleuka ei silti häviä, grhm!
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #5 : 12.08.09 - klo:09:43 »

Muutaman kerran, joskus muinaisuudessa.  [:-I] :-))
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #6 : 12.08.09 - klo:09:44 »

Mä olen kans ajatellut että kulmakarvat vois nypityttää, ei miksikään ohuiksiviiruiksi, mutta silleen siistiksi, hajakarvat pois.
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Sus

• Vieras
« Vastaus #7 : 12.08.09 - klo:09:50 »

Hyvä Sus, mä ajattelin eilen että näistä täytyisi laittaa gallupit pystyyn mutta en sitten viittinyt, kiva kun sä olit reipas ja laitoit. [:-)]

Oon tämmönen gallup-maanikko [:-DD]

Nykyäänhän kosmetologit tekee vaikka mitä, esim. sokerointeja karvanpoistoon ja siskoni sai 50-v lahjaksi suklaahoidon!

Mää kun käyn siellä "sähkötuolissa" (siis fysioakustinen tuoli), niin tää hoitsu tekee monenlaista muutakin hoitoo siellä, mm. just suklaahoitoa. Antoi kerran mun nuuhkaista sitä pulloa, missä sitä suklaata oli, se on nestemäisessä muodossa, niin jestas, että oli huumaavan herkullinen tuoksu! [NUT] :-)) Kysyin voiks sitä syödä, hän vastas, että varmaan muuten, mutta siinä ei ole sokeria. :-))

Sama henkilö tekee myös klassista homeopatiaaa, vyöhyketerapiaa ja akupunktiota. [:-)] (nyt liippas vähä kosmetologian ohi...)
Kirjattu

Punarinta(Pettirosso)

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #8 : 12.08.09 - klo:09:54 »

On tullut joskus käytyä just kulmakarvojen nyppimistä ja joskus otettu meikkaukset eli vähän Luojan työtä tullut paranneltua....  :-)) :-))
Kirjattu

mir

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • kaikkimullehetinyt
« Vastaus #9 : 12.08.09 - klo:09:56 »

En ole, voisin mennä, vaikka arvaten epäilen, että kokisin sen vähemmän rentouttavana.
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #10 : 12.08.09 - klo:10:07 »

Mulla ei oo mitään ongelmaa noissa "hiplaushoidoissa", koen ne lähinnä rentouttavina.

Paitsi ei tietenkään sit, jos sattuu. Mun shiatsuterapeutti on joskus ollu hiukan kovakourainen.
Kirjattu

inke

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Pohjanmaa
« Vastaus #11 : 12.08.09 - klo:10:10 »

En koskaan.Iho vieläkin silee kuin vauvan peppu.   :-))
Kulmakarvani olen nypityttänyt kampaajallani.Hänellä on myös kosmetologipalvelut ja jalkahoidossa olen hänellä käynyt.
Kirjattu

Mutunen

• Seniori
  • Poissa Poissa
« Vastaus #12 : 12.08.09 - klo:10:15 »

Taas löyty uusi asia, jota en ole testanut.
Kosmetolookilla en ole käynyt.
Aiempi lista kattoi, etten huumeita ole koskaan kokeillut, nuuska on maistamatta ja pingossa en ole koskaan käynyt.
Jospa minä välttyisin näiltä paheilta.

Hapansilakkaa ja nahkiaista olen maistanut.

Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #13 : 12.08.09 - klo:10:19 »

Nuoruuden käynti kosmetologilla aiheutti niin pahan aknen, että söin tetrasykliiniä pari vuotta. Liekö olleet likaiset vehkeet vai vedinkö mä liian pian meikkiä peittämään punaiseksi raadellun ihon, en tiedä.  [:-(]

Myöhemmin lähinnä silloin tällöin kulmakarvojen nypityttämistä.

Jaska

• Vieras
« Vastaus #14 : 12.08.09 - klo:10:32 »

Kerran, ja silloinkin vein tyttäreni sinne.Kosmetologi vakuutti hänelle, että ihossa ei ole mitään vikaa, aknesta ei tietoakaan. Eipähän tarvinnut tyttären enää aknevoiteita ostaa !  [:-)]
Nyt saatan innostua, kunhan toivun hieronnasta, kaikenlaista on tarjolla...Ja ajat voi varata netistä, kun vaan ymmärtäisi, mitä kaikkee...
Kirjattu

Sivu luotiin 0.225 sekunnissa. 27 kyselyä tietokannasta.