Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä ET ole koskaan tehnyt/kokeillut?  (Luettu 295 kertaa)

Sus

  • Vieras
Mitä ET ole koskaan tehnyt/kokeillut?
« : 12.08.09 - klo:10:23 »

Hih, tuli mieleen laittaa tämmönen tuosta Mutusen viestistä tuolla kosmetologi-ketjussa. Ei oo pakko luetella IHAN kaikkee mitä ei oo tehnyt, tulis varmaan loputon lista, mut mitäs nyt noin äkkiseltään tulee mieleen?

Mulla tuli mieleen nimittäin, että en oo koskaan kokeillut kuppausta. :-))
En oo koskaan myöskään ajanut mopolla tai moottoripyörällä. Autolla oon ajanu vaikka ei oo korttia. :-))
En ole koskaan syönyt ainuttakaan simpukkaa tai etanaa enkä syö! Enkä oo maistanut hapansilakkaa enkä hapanvelliä.

Mitähän vielä...
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 645
  • Tallinn, Estonia
Vs: Mitä ET ole koskaan tehnyt/kokeillut?
« Vastaus #1 : 12.08.09 - klo:10:27 »

En oo koskaan olllut kuumailmapallon kyydissä vaikka tahtoisin kovasti...
Kirjattu

mese

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 23 280
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: Mitä ET ole koskaan tehnyt/kokeillut?
« Vastaus #2 : 12.08.09 - klo:10:28 »

Benji-hyppy ja laskuvarjohyppy on kokematta. Syvänmerensukellus, enkä ole edes surffilaudalla kokeillut.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Sus

  • Vieras
Vs: Mitä ET ole koskaan tehnyt/kokeillut?
« Vastaus #3 : 12.08.09 - klo:10:30 »

Mä en oo vesihiihtänyt. Yrittäny kyl oon, mut en päässy suksineni pystyyn olleskaan. [:-DD]
Kirjattu

Pyryharakka

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 532
Vs: Mitä ET ole koskaan tehnyt/kokeillut?
« Vastaus #4 : 12.08.09 - klo:10:33 »

Mä en oo vesihiihtänyt. Yrittäny kyl oon, mut en päässy suksineni pystyyn olleskaan. [:-DD]

Olet siis vesiuinut, et vesihiihtänyt.

 [:-DD]
Kirjattu

Motteri

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 5 897
Vs: Mitä ET ole koskaan tehnyt/kokeillut?
« Vastaus #5 : 12.08.09 - klo:10:38 »

Kuumailmapallo on mullakin kokematta  [:-)]
Samoin sukellus...
Moni asia jää tekemättä kun on korkeanpaikankammo  :-))
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Mitä ET ole koskaan tehnyt/kokeillut?
« Vastaus #6 : 12.08.09 - klo:10:40 »

Mä en oo vesihiihtänyt. Yrittäny kyl oon, mut en päässy suksineni pystyyn olleskaan. [:-DD]

Olet siis vesiuinut, et vesihiihtänyt.

 [:-DD]

Joo, oon vesiuinut. [:-DDD] Sukset jalassa. [:-DDD]

Ei menny ihan noin iloisasti mun vesihiihtoyritys, kuin tuossa ihanassa pyriössä. [:-DD]

Mä kun en noita moottoriajoneuvoja oo harrastanut, niin täytyy tähän kehua kuitenkin, että lumikelkalla oon ajanut! :-))
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Mitä ET ole koskaan tehnyt/kokeillut?
« Vastaus #7 : 12.08.09 - klo:10:42 »

Pitääkii pistää tähän tää vitsinpoikanen:

"Tekis taas mieli Pariisiin."  "Ai, ootko sä käynny Pariisissa!?"  "Eeeeen... mut TAAS tekis MIELI."
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 622
Vs: Mitä ET ole koskaan tehnyt/kokeillut?
« Vastaus #8 : 12.08.09 - klo:10:46 »

Benjihyppy on minultakin kokeilematta. Ja vähän sama kuin Susulla, että mopoa ja moottoripyörää en ole ajanut, mutta autoa kokeillut ajaa, vaikka ei ole korttia. Se oli silloin nuorena. Meni vielä suht. hyvin, mutta taito olikin unohtunut iän myötä, kun täällä joskus heinäpellolla koitin ajaa "susukilla". Isäntä pelkäsi vieressä, että heinäseipäät kaatuu  [:-I]  :-)).
Onhan sitä paljon tekemättömiä asioita. Pitkä lista tulisi, kun olen niin arka kokeilemaan mitään uutta.

Sus  [:-DD]
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Mitä ET ole koskaan tehnyt/kokeillut?
« Vastaus #9 : 12.08.09 - klo:10:52 »

Ai niin oon mä ajanut traktoria. Pitää nyt tääkin kertoo, vaikka piti kertoo mitä EI oo tehnyt. Mut siis aika kehnosti meni, olin tosi lähellä törmätä paksuun puutolppaan. Yks kyydissäolija hyppäs kyydistä karkuun, kun luuli, että tulee törmäys. [:-DDD] Mut ei se mun syytä ollu, syy oli se, että traktorin jarru oli ihan jumissa, siis se oli niin kankea, että sain sen alas vain niin, että nousin sen päälle seisomaaan. [:-DD] Traktori pysähtyi n. 7 cm ennen tolppaa. [:-DD]
Kirjattu

mir

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 3 714
  • kaikkimullehetinyt
Vs: Mitä ET ole koskaan tehnyt/kokeillut?
« Vastaus #10 : 12.08.09 - klo:10:52 »

En ole hypännyt laiturilta veteen, en vesihiihtoa, en kuumailmapalloa, en benjihyppyä, en moottorikelkkaa, en ole kokeillut kiivennyt korkeammalle kuin uskallan, en ole uinut avannossa, en ole kokeillut kasvattaa appelsiinipuuta siemenestä, kiiviä ja omenapuuta kylläkin. En ole ajanut linjuria, en kuorma-autoa, enkä motskaria, mopoa ja autoa asuntovaununeen kylläkin. Hapansilakkakin on maistamatta, en ole myöskään kiivennyt Saanan huipulle.
Kirjattu

Pyryharakka

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 532
Vs: Mitä ET ole koskaan tehnyt/kokeillut?
« Vastaus #11 : 12.08.09 - klo:11:01 »

En oo ajanut moottorikelkkaa, kyydissä olen ollut. En ole myöskään harrastanut benjihyppyjä, enkä tule harrastamaankaan. Autolla ajo on mulle täysin tuntematon asia. Ajatuskin jostain hapansilakasta...
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 622
Vs: Mitä ET ole koskaan tehnyt/kokeillut?
« Vastaus #12 : 12.08.09 - klo:11:04 »

Ai niin oon mä ajanut traktoria. Pitää nyt tääkin kertoo, vaikka piti kertoo mitä EI oo tehnyt. Mut siis aika kehnosti meni, olin tosi lähellä törmätä paksuun puutolppaan. Yks kyydissäolija hyppäs kyydistä karkuun, kun luuli, että tulee törmäys. [:-DDD] Mut ei se mun syytä ollu, syy oli se, että traktorin jarru oli ihan jumissa, siis se oli niin kankea, että sain sen alas vain niin, että nousin sen päälle seisomaaan. [:-DD] Traktori pysähtyi n. 7 cm ennen tolppaa. [:-DD]

Jännitystä ja vaarallisia tilanteita   [:67]  :-))
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Mitä ET ole koskaan tehnyt/kokeillut?
« Vastaus #13 : 12.08.09 - klo:11:09 »

Vauhti ei ollu kova, että ei siinä varmaan kovin pahasti ois käynyt, en tiiä oisko tolppa kaatunut vai traktori mennyt ruttuun keulasta.
Kirjattu

mir

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 3 714
  • kaikkimullehetinyt
Vs: Mitä ET ole koskaan tehnyt/kokeillut?
« Vastaus #14 : 12.08.09 - klo:11:17 »

Traktoria en ole ajanut, mutta kyydissä olen ollut.  Aasilla en ole ratsastanut, lehmällä kylläkin.
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.207 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.