Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Torstai, 13.8.2009  (Luettu 1393 kertaa)

hippiäinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 419
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
Vs: Torstai, 13.8.2009
« Vastaus #15 : 13.08.09 - klo:08:38 »

Huomenia  [:-)]
Harmi kun eilen ehtoosta en huomannut katsella taivaalle jos olis näkynyt niitä tähdenlentoja, selkeä taivas olisi kyllä täälläkin ollut, pitää tämäpä ehtoosta vaikka katsella jos taivas on suotuisa  [:-I]

Aurinkoinen ja tyyni aamu +14,9o näyttää mittari varjossa. Linnut on melko hiljaisia tähän aikaan vuodesta, eikä oravatkaan kovin usein automaatillaan piipahda puissa riittää ilmeisesti käpyjä naposteltavaksi.
Kohta aamukupposelliset juomaan ja käväisemään naapurikunnan torilla.


Mukavaa torstaipäivää kaikille.  [:-)] [:-)]            [:45] [:9] [:45]
Kirjattu

hippiäinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 419
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
Vs: Torstai, 13.8.2009
« Vastaus #16 : 13.08.09 - klo:08:41 »

Hyvää Rauman reissua Annulixille  [:-)] [:-)]
Kirjattu

annulix

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 14 455
  • Ylöjärvi
Vs: Torstai, 13.8.2009
« Vastaus #17 : 13.08.09 - klo:08:47 »

Hyvää Rauman reissua Annulixille  [:-)] [:-)]
Kiitos.  [:-)]
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Torstai, 13.8.2009
« Vastaus #18 : 13.08.09 - klo:09:03 »

Huomenta, rakkaat kanssapönttöilijät!  [:-)]
Se on sitten torstai ja viikonloppu on jo aika lähellä  :-))
Töissä on ollut hässäkkää. Sikaflunssa ilmeisesti on kaatanut muutaman ihmisen ja se aiheuttaa kaikenlaista muutosta suunnitelmiin. Hyvin kyllä meille on hoidettu käsien desinfiointiainetta vähän joka kulmalle ja työnantajalta on tullut hyvät ohjeet, miten yrittää välttyä taudilta ja mitä tehdä, jos se iskee. Mutta toivotaan nyt, että ainakin ehtisi kesälomakausi päättyä ennen kuin enemmän väkeä kaatuu sänkyyn!

Oletteko te muuten varautuneet sikaflunssaan esim hankkimalla kaupasta ylimääräistä muonaa varastoon?
Tauti saattaa tulla niin rajuna, ettei kauppaan jaksa lähteä ja muutenkin olisi parempi, ettei lähtisi tartuttamaan muita. Mä olen ajatellut, että ainakin vessapaperia, nenäliinoja, jotain limua ja helppoa syötävää pitäisi hamstrata. Ja pitkän myyntiajan maitoja.

Jaska

  • Vieras
Vs: Torstai, 13.8.2009
« Vastaus #19 : 13.08.09 - klo:09:10 »

En ole jaksanut ajatella asioita noin pitkälle, Kaija. Puuroaineksia löytyy ja vettä tulee kraanasta, vessapaperia ostettiin just tarjouspaketit.Jos parit pussikeitot...No, kauppaan täytyy lähteä puolen päivän maissa, kun kirjastokin aukee. Siellä Kaija&Pasilassa päin onkin suuren marketin avajaiset tänään ! Hedelmiä eurolla/kg ja varmaan huomattava määrä tietynikäistä asiakasta, jotka iloisesti myöhästyvät 12.15 alkavalta tunnilta. Onneks ei oo mun päänsärky enää !  [:-DD]
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Torstai, 13.8.2009
« Vastaus #20 : 13.08.09 - klo:09:15 »

Siellä Kaija&Pasilassa päin onkin suuren marketin avajaiset tänään ! Hedelmiä eurolla/kg ja varmaan huomattava määrä tietynikäistä asiakasta, jotka iloisesti myöhästyvät 12.15 alkavalta tunnilta. Onneks ei oo mun päänsärky enää !  [:-DD]

Mikä suuri market?

inke

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 037
  • Pohjanmaa
Vs: Torstai, 13.8.2009
« Vastaus #21 : 13.08.09 - klo:09:35 »

Huomenia.   [:-)]
Aurinkoinen taas paistelee ja tuulee.
Eilen iltapäivällä tuli ukkossade.Illan aikana tuli 7 mm vettä.
Kävin laittamassa viinimarjapensaille haukkasen ja lisäsin linnuille videonauhaa,etteivät malttaisi marjoja syödä.   [:-DD]
Metsässä ei ole pahemmin marjoja,nyt linnut kyttäävät pensasmarjoja.Viime syksynä ehtivät syödäkin kaikki punaiset silläaikaa kun olin kuntoutuksessa.Nyt on kyllä mun vuoro.   :-))
Mukavata päivää pönttöihin.   [:-)]
Kirjattu

Jaska

  • Vieras
Vs: Torstai, 13.8.2009
« Vastaus #22 : 13.08.09 - klo:09:45 »

Siellä Kaija&Pasilassa päin onkin suuren marketin avajaiset tänään ! Hedelmiä eurolla/kg ja varmaan huomattava määrä tietynikäistä asiakasta, jotka iloisesti myöhästyvät 12.15 alkavalta tunnilta. Onneks ei oo mun päänsärky enää !  [:-DD]
Mikä suuri market?

Eiks se ole teille päin tullessa se Peltolan K-supermarket matkan varrella ? Siinä Laurilantien ja Pohjoisväylän risteyksessä ? Mahtavat mainokset ainakin meille tullut. Tai no, enhän mä tiedän reittejänne,mulla kun ei ole ajokorttia....  :-))
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Torstai, 13.8.2009
« Vastaus #23 : 13.08.09 - klo:09:47 »

Siellä Kaija&Pasilassa päin onkin suuren marketin avajaiset tänään ! Hedelmiä eurolla/kg ja varmaan huomattava määrä tietynikäistä asiakasta, jotka iloisesti myöhästyvät 12.15 alkavalta tunnilta. Onneks ei oo mun päänsärky enää !  [:-DD]
Mikä suuri market?

Eiks se ole teille päin tullessa se Peltolan K-supermarket matkan varrella ? Siinä Laurilantien ja Pohjoisväylän risteyksessä ? Mahtavat mainokset ainakin meille tullut. Tai no, enhän mä tiedän reittejänne,mulla kun ei ole ajokorttia....  :-))

Mä ajan keskustaan hautausmaan kohdalta Tarjoustalolle lähtevää tietä. Toi on varmaan pidemmällä jossakin?

Jaska

  • Vieras
Vs: Torstai, 13.8.2009
« Vastaus #24 : 13.08.09 - klo:09:50 »

No, on se sitten pidemmällä Kellikseen päin mennessä, jos ei kohdalle ole sattunut. Oli vaan mun koulureitin varrella, jos autolla kuljin. Siinä on Anttilan alakoulu ihan vieressä ja Mäkelän Auto toisella puolella.  [:-)]
Kirjattu

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: Torstai, 13.8.2009
« Vastaus #25 : 13.08.09 - klo:09:57 »

Huomenta Lahdesta! [:-)] Aurinkoinen taas paistelee! Minä vaan kuljen pelkässä T-paidassa ja muutenkin kesäisissä vaatteissa ja mut menee jo takit päällä ja sukat jalassa. :-))

Huoh, taas ei jaksais kun toi hoivattava järjestää kaikenlaista ylimääräistä hommaa.

Minä en kyllä ole edes ajatellut mitään sikainfluenssaan varautumista, jotenkin musta vaan tuntuu että noi kaikki varoittelut on ylimitoitettuja, mutta voinhan mä olla väärässäkin. Ja jos tauti mut kaataa niin pahasti etten pääse kauppaan, niin sitten toivottavasti joku ystävä auttaa asiassa. Hamstraamaan en kyllä rupea.

Kivaa kesäpäivää kaikille, ihan tuntuu vielä kesältä. [:-)]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Torstai, 13.8.2009
« Vastaus #26 : 13.08.09 - klo:09:57 »

No, on se sitten pidemmällä Kellikseen päin mennessä, jos ei kohdalle ole sattunut. Oli vaan mun koulureitin varrella, jos autolla kuljin. Siinä on Anttilan alakoulu ihan vieressä ja Mäkelän Auto toisella puolella.  [:-)]

Avajaispäivänä kannattaa varmaan pysytellä hiukan kauempana?  [;-)]

Jaska

  • Vieras
Vs: Torstai, 13.8.2009
« Vastaus #27 : 13.08.09 - klo:10:00 »

No, on se sitten pidemmällä Kellikseen päin mennessä, jos ei kohdalle ole sattunut. Oli vaan mun koulureitin varrella, jos autolla kuljin. Siinä on Anttilan alakoulu ihan vieressä ja Mäkelän Auto toisella puolella.  [:-)]
Avajaispäivänä kannattaa varmaan pysytellä hiukan kauempana?  [;-)]

Niin, ainakin minun... [:-DD]
Ajateltiin tehdä reippailulenkki: kirjasto - T-talo. Mauri tarttis taas jotain nippeliä ja mulla olisi palautettava kirja. Haariksessahan on tunnetusti mukava, toimiva pieni kirjasto siinä koulun naapurissa, mutta nyt ei oo sinne asiaa. Kesäaika, harvoin auki.
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 622
Vs: Torstai, 13.8.2009
« Vastaus #28 : 13.08.09 - klo:10:24 »

Huomenta!
Mitähän helikopteri haki, kun tässä melkein päällä pyöri ihan matalalla ja siirtyi sitten vähän kauemmas pyörimään? Nyt kaikkosi jonnekin. Ääni ei enää kuulu. Pitää katsoa nettilehdistä, onko jotain kummaa sattunut.

Kyllä oli taas kaunis aamu kuljeskella koiran kanssa. Aurinko paistoi ja muutti sateen jälkeisen luonnon ah, niin kauniiksi.

Eipä ole tullut mieleeni tuo, että voisi jotain ruokaa varastoon ostaa, jos sikaflunssa iskee. Täytyypi varmaan jotain ostella, vaikka tuskin silloin juurikaan ruoka maittaa. Mutta ei huono idea.  [:-)]

Annulixille mukavaa reissua. Kaikille lomalaisille mukavaa lomaa, työläisille työn iloa ja poteville paranemista, sekä kaikille tasapuolisesti oikein mukavaa tätä päivää!
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Torstai, 13.8.2009
« Vastaus #29 : 13.08.09 - klo:10:43 »

Huomenta täältä.

Ilma ompi rauhallinen ja säyseä sekä pehmeä. Ei tuule, ei paista, ei sada. Ihan mukava. Taivas on kokonaan pilvessä.

Mun pitäis joku päivä lähtä kuvaamaan äitin taulut. Noin 200 kpl, kuparinemaljointitöitä. [NUT] Hitsi ne on hankalia kuvattavia, kun se emalipinta kiiltää, valaistus saa taulut näyttämään aina hiukan erilaiselta ja kuvakulmakin muuttaa väritystä ja kiiltoa ja sitä miltä taulu näyttää... Vähä hangala homma, mutta kunhan nyt saa ne jotenkin ikuistettua, ovat tällä hetkellä kaikki esillä seinillä vanhan kansakoulun luokkahuoneessa, jossa äitini asuu tällä hetkellä. :-)) Mut enää pari viikkoa. Saa nähdä lähtiskö sitä tänään... polkupyörällä. Sadetta ei ainakaan ole luvattu...

Mesis, ehkäpä se helikopteri teki samaa mitä kerran täällä. Kyse VOI olla samasta jutusta. Yks firma ottaa ilmavalokuvan jokaisesta Suomen omakotitalosta ja kuvat (+ isäntäväen pikku haastattelu) julkaistaan semmoisessa kotiseutukirjassa, jos lupa annetaan. Mun talo on semmosessa kirjassa. :-)) Muistan, kun ihmettelin miks helikopteri pörrää ja pörrää ja aina vaan pörrää ja lentää ympyrää alueen päällä. Siinä mun talon ilmakuvassa, kun oikein tarkkaan katsoo, näkyy meikäläinen rappusilla tuijottamassa kohti taivasta, siis sitä helikopteria. :-)) Se on niillä semmoinen vuosikausien projekti, saattoi olla kyse vaikka siitä. Tai sitten jostain ihan muusta...

Oho, tulipa taas kirjoitettua, en osaa näköjään kirjoittaa lyhyitä viestejä... [:-I] :-))

Kivaa torstaita! [:45]
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.207 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.