Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Torstai, 13.8.2009  (Luettu 1389 kertaa)

zeener

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 736
  • Vampula
Vs: Torstai, 13.8.2009
« Vastaus #30 : 13.08.09 - klo:10:44 »

jaTa: Kai muistit toivoa kun maapallon ilmakehä törmäsi perseidien meteoriparven kappaleisiin  [:-DD]

Jarmon sarjis hauska, toivottavasti kaikilla tietskareissa virustorjunta kunnossa  :-))

Kaija, jos sikaflunssa iskee mä luotan et joku ystävällinen sielu käy ruokaa heittämässä aidan takaa pihaan (vihvih)  [:-DD]

Nyt ois tarkoitus lähteä toimittamaan jopo uuteen kotiin jossa nuoriso on innoissaan uudesta ajopelistä. Saa nähdä koskas saan aikaiseksi ostaa itselleni uuden, hieman aikuisemman version  [:-)]
Kirjattu

Pyryharakka

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 532
Vs: Torstai, 13.8.2009
« Vastaus #31 : 13.08.09 - klo:10:48 »

Tuli niin aikainen herätys tänään että oli ihan pakko ottaa pienet , jotta jaksaa iltaan asti. Pitäisi vielä reippailla paikalliseen ostoshel...tai siis ostosparatiisiin hoitelemaan muutama asia.

Sikaflunssaa en ole juurikaan jaksanut miettiä vielä, tulee jos on tullakseen.
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 622
Vs: Torstai, 13.8.2009
« Vastaus #32 : 13.08.09 - klo:10:51 »

Sus, saattaapi olla, että helikopteri kuvasi taloja, tosin tätä on jo aiemminkin kuvattu ja meidänkin talon kuva on kirjassa, mutta tämä meni kyllä lujaa, siis täydellä vauhdilla, että luulisin sen olevan jotain muuta. Katsoin äsken lehtiä, mutta en löytänyt mitään tuohon viittaavaa.
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Torstai, 13.8.2009
« Vastaus #33 : 13.08.09 - klo:10:53 »

No jos teitin talo jo on siinä kirjassa, niin ei ne varmaan enää kuvaa. [:-)] Sitte tulee mieleen vaan, että etsivät jotakin... Silloin aattelin, että minua ne ettii ja mietin mihin menisin piiloon. [:-DD]
Kirjattu

iipa

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 9 706
  • Aina tonttuna
Vs: Torstai, 13.8.2009
« Vastaus #34 : 13.08.09 - klo:10:55 »

Mesis, Sus oli oikeassa, syssyllä sun ovikelloo rimpautetaan ja kaupataan talon kuvaa ilmasta otettuna ja eikä maksa paljon... vaan maksaa.

Mulla on sellanen eteerinen ruttojuuren tuoksu nenässä, olen kerännyt jo kymmenen kiloa lehteä ja vääntänyt silpuksi. Jos vielä vähän. Eli sellaisia pieniä varusteluja huomen illalla alkavalle kurssille menollaan. Ja teinhän mä perhosbaarin. Saas sit nähdä kelpaako mun anti, vaaleaa leipää, siihen sokuria, vähän kaljaa ja pullon helmet carilloa.  
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Torstai, 13.8.2009
« Vastaus #35 : 13.08.09 - klo:11:05 »

Kappas, pilvet häipyi ja aurinko paistaa. Taitaa olla koko päivä tällaista vaihtelevaa...
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 622
Vs: Torstai, 13.8.2009
« Vastaus #36 : 13.08.09 - klo:11:16 »

Ehkä tuo helikopterijuttu joskus selviää.....ehkä ei.  [:-)]
Niin, kyllä se kirja vaan maksaa. Onneksi ei enää tarvi ostaa, kun meillä on jo yksi.  [:-)]
Nyt menen ensin kahville ja sitten pyykille  [:-)]
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Torstai, 13.8.2009
« Vastaus #37 : 13.08.09 - klo:11:29 »

Kirjaa en ostanut, oli se vaan niin kallis. Heh, oon nähnyt sen kyllä, sinne on ikuistettu mm. mun silloisten eläinten nimet. Nimet oli Hilkka, Kirsikka, Tiitu, Tiuhti ja Viuhti.

Se kuva ois maksanut 100 euroo! No en ostanut, mut kävi vähä hassusti, se nimittäin unohtui tänne. Soitin sille henkilölle n. 10 minuutin päästä hänen lähdöstään, kun huomasin asian, niin oli ajanut jo sen verran kauas, ettei viitsinyt palata hakemaan, joten sain sen ilmaiseksi. :-))
Kirjattu

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: Torstai, 13.8.2009
« Vastaus #38 : 13.08.09 - klo:11:36 »

Huomenta. [:45]
Taas on kaunis aurinkoinen päivä.  Tuuli pikkasen puhaltelee ja heiluttaa orvokkeja.

Puista putoo siemeniä, lehtiä ja kaikkee moskaa.  Yks kerta ihmettelin, kun mun sänkyyn ilmestyi jatkuvasti puun siemeniä.  Sit muistin, et olin puistossa oleskellut ja sieltä mennyt kaupungille, roskia tukka täynnä.  [:17] [:-DD] Pikkasen huvitti!  :-))

Niin, muistikos jaTa toivoa?  Tähden lentäessä  :-O, etten ehdi toivoa.  Alan oikein odottaa niiden lentoja, et saan toivoa.  Eipä ne odottaessa lennä!

En ole vielä hamstrannut flunssaa varten kaappeihin mitään.  Kai sitä täytyis jotain pitkäaikaisia herkkuja, ei ku ruokaa hamstrata.

Vinkeetä torstaita kaikille.  [:45]

Kirjattu

Pyryharakka

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 532
Vs: Torstai, 13.8.2009
« Vastaus #39 : 13.08.09 - klo:11:54 »

En enää muista, mitä olin aluperin hakemassa, mutta eksyin tällaiselle sivulle http://www.aasiakas.net/ ja jotenkin vain juutuin lukemaan tositarinoita elävästä elämästä.  [:-DD]
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Torstai, 13.8.2009
« Vastaus #40 : 13.08.09 - klo:11:58 »

Mun pitää nyt ihan kertoa tuosta Nöpöstä, kuinka hän on muuttunut. [:-)] Tätä on jatkunut nyt pari kolme viikkoa. Hän on ruvennut ihan itse heittäytymään mun eteen selälleen ja antautuu rapsutettavaksi. Oikein ilmeestä näkee, että hän odottaa ja haluaa sitä. Sitte saa rapsutella ja paijailla koko kisssan ihan kiireestä kantapäähän, vatsat, selät, kasvot, korvat, polkuanturat ja kaikki. Nöpö sen kun sulkee silmänsä ja alkaa kehrätä. [:-)] Arvatkaas tuntuuko kivalta, jos muistatte millainen se alku oli ja kuinka mä pikkuhiljaa ja varoen koitin kesyttää ja kesyttää! Ja tuossa tilanteessa saan jopa nostaa hänet syliin! Sylissä hän on ihan rentona, sulkee silmänsä ja kehrää, kun rapsutan selästä. [:-)]

Mutta Nöpön pitää antaa tehdä tämä ihan itse, kissat on niin jänniä, hän antaa tehdä sen vain, kun on itse siinä mielentilassa. Villimmällä tuulella ei oo mitään mahista, silloin luikitaan karkuun heti, kun mami saapuu näköpiiriin. :-))

Tässä Nöpöä eilisillalta:



 [:-)]


« Viimeksi muokattu: 13.08.09 - klo:12:15 kirjoittanut Sus »
Kirjattu

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: Torstai, 13.8.2009
« Vastaus #41 : 13.08.09 - klo:12:02 »

En enää muista, mitä olin aluperin hakemassa, mutta eksyin tällaiselle sivulle http://www.aasiakas.net/ ja jotenkin vain juutuin lukemaan tositarinoita elävästä elämästä.  [:-DD]

Täytyykin noi jutut lukea päivemmällä.  :-))

Nyt meen katsomaan toiselle kanavalle Nöpöä. [:-)]

Noniin, on Nöpöllä sit kaunis turkki ja mikä uljas, ryhdikäs asento!  [:-)] [:36]
« Viimeksi muokattu: 13.08.09 - klo:12:06 kirjoittanut Kaarin »
Kirjattu

Pyryharakka

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 532
Vs: Torstai, 13.8.2009
« Vastaus #42 : 13.08.09 - klo:12:07 »

Nöpö on söpö, ja ihanan värinen.  :-))
Kirjattu

Jaska

  • Vieras
Vs: Torstai, 13.8.2009
« Vastaus #43 : 13.08.09 - klo:12:07 »

En enää muista, mitä olin aluperin hakemassa, mutta eksyin tällaiselle sivulle http://www.aasiakas.net/ ja jotenkin vain juutuin lukemaan tositarinoita elävästä elämästä.  [:-DD]

Tän voi muuntaa meidän taloyhtiössä ( ainakin jokunen aika sitten ) muotoon: Asukas on aina väärässä, asukas maksaa !  [:-//]

Nöpö patsaana, todella uljas kissa !  [:10]
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Torstai, 13.8.2009
« Vastaus #44 : 13.08.09 - klo:12:13 »

En enää muista, mitä olin aluperin hakemassa, mutta eksyin tällaiselle sivulle http://www.aasiakas.net/ ja jotenkin vain juutuin lukemaan tositarinoita elävästä elämästä.  [:-DD]

AAAAAAA, UUUUUUUU, GRRRRRRRRRRRR!!!!!!! [:-DD] Täällä alkoi oikein sappi kiehua, tulvi nääs mieleen omia asiakaspalvelukokemuksia, voi H*TTO SOIKOON! [HOT] Sori ku vähä meuhkaan. [:-DD] Mua naurattaa kyl samalla. Ihmisiä todella on joka lähtöön, aivan uskomattomia tapauksia, nimim. "Kokemusta on!" Ja asiakas ei TODELLAKAAN ole aina oikeassa. Ei ainaskaan optikkoliikkessä, nih! Onneks mun ei enää tarvi olla siellä. Nih.

Kiitti linkistä Pyris. Lueskelen myöhemmin lisää... [:-)]
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.232 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.