Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Torstai, 13.8.2009  (Luettu 1386 kertaa)

hippiäinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 419
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
Vs: Torstai, 13.8.2009
« Vastaus #60 : 13.08.09 - klo:15:19 »

Päivän hunajateekupposen aika ja sitten aurinkoiseen ulkoilmaan jotakin puuhailemaan ... heips  [:-)]
Kirjattu

Pyryharakka

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 532
Vs: Torstai, 13.8.2009
« Vastaus #61 : 13.08.09 - klo:15:32 »

On niistä postiluukusta tulvivista mainoksista jotain hyötyäkin, viimeksi tänään. Huomasin eräässä tarjouslehtisessä tiedon edullisesta paperisilppurista. Sellaista olen jo pitkään ollut vailla. Kas kun huusholliini on vuosien mittaan kerääntynyt kaikenlaisia lippusia ja lappusia, joissa on senlaatuisia tietoja, ettei niitä sellaisenaan viitsi roskikseen viedä. Henkilötietoja yms. Joten käväisin ostamassa ko. laitteen ja piakkoin alkaa vimmattu silputus.  [:-DD] Ja taas tulee kaappeihin ja lootiin lisää tilaa...
Kirjattu

zeener

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 736
  • Vampula
Vs: Torstai, 13.8.2009
« Vastaus #62 : 13.08.09 - klo:15:46 »

Voi Jaska minkäs mulle teit kun siitä T.talosta puhuit, sinne päätin sitten minäkin mennä ja eikös siellä ollut Carte D´orin Passion for Caramel jätskit eurolla  [:-//] [:-//] [:-//]  Ihan väkisin hyppäs koriin...

Helsingissä kun kävin tuli käytyä myös Kaisaniemen puutarhassa, hitsi mikä väriloisto ja tuoksu siellä olikin. Airi tosin päätti puuttua peliin ja tyhjensi mun kameran akun melkein heti  [:´((]  Koitan niitä kuvia kohta laittaa mitkä ehdin ottaa...
Kirjattu

Jaska

  • Vieras
Vs: Torstai, 13.8.2009
« Vastaus #63 : 13.08.09 - klo:16:02 »

Zeener: Kumma, kun meille ei hypännyt... :-O Ehkä emme käyneet oikealla osastolla, käännyin siinä kohtaa vasemmalle kuin Sinä oikealle ja ostin halpismascaran. Mies sai nippelinsä ja minä Molkosania, jota joku täällä foorumilla jo mainosti. Sellaista se on foorumin mainos, et ole turvassa kotonasikaan... [:-DD]
Kirjattu

zeener

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 736
  • Vampula
Vs: Torstai, 13.8.2009
« Vastaus #64 : 13.08.09 - klo:16:08 »

Zeener: Kumma, kun meille ei hypännyt... :-O Ehkä emme käyneet oikealla osastolla, käännyin siinä kohtaa vasemmalle kuin Sinä oikealle ja ostin halpismascaran. Mies sai nippelinsä ja minä Molkosania, jota joku täällä foorumilla jo mainosti. Sellaista se on foorumin mainos, et ole turvassa kotonasikaan... [:-DD]

Ei olleet siellä jätskipuolella vaan siinä lihapuolen vieressä tarjousaltaassa, siellä olis jotain pakastepullapitkojakin ollu halvalla...
Kirjattu

Jaska

  • Vieras
Vs: Torstai, 13.8.2009
« Vastaus #65 : 13.08.09 - klo:16:13 »

Zeener: Kumma, kun meille ei hypännyt... :-O Ehkä emme käyneet oikealla osastolla, käännyin siinä kohtaa vasemmalle kuin Sinä oikealle ja ostin halpismascaran. Mies sai nippelinsä ja minä Molkosania, jota joku täällä foorumilla jo mainosti. Sellaista se on foorumin mainos, et ole turvassa kotonasikaan... [:-DD]
Ei olleet siellä jätskipuolella vaan siinä lihapuolen vieressä tarjousaltaassa, siellä olis jotain pakastepullapitkojakin ollu halvalla...

Oho, me kun ei ostettu kuin saunamakkaraa ja kaikki muutkin tavarat muistilapun mukaan, harvapäät... [NUT]
Kirjattu

iipa

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 9 706
  • Aina tonttuna
Kirjattu

zeener

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 736
  • Vampula
Kirjattu

Jaska

  • Vieras
Vs: Torstai, 13.8.2009
« Vastaus #68 : 13.08.09 - klo:16:42 »

Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 622
Vs: Torstai, 13.8.2009
« Vastaus #69 : 13.08.09 - klo:16:47 »

Liskot on tehty heti aamusella  [:-)]

Kiva orava  [:-DD] [:-DD]
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 645
  • Tallinn, Estonia
Vs: Torstai, 13.8.2009
« Vastaus #70 : 13.08.09 - klo:16:47 »

Asiakaspalvelukokemuksista tuli mieleeni. Olenkohan tämän jo kertonutkin?

Minulle tuli asiakkaiksi vanhempi pariskunta. Vaimo näytti olevan kovin tomeraa sorttia.
Kun siinä keskusteltiin koetin hiukka viitata päätteen suuntaan että kyllä tuolta netistäkin näitä tietoja sitten voi käydä katsomassa.

Rouva katsoi minua tuimasti ja sanoi:
"Kyllä minä tiedän, että siellä on joku vee vee vee! Mutta minä sanon sinulle:
meillä on vain yksi vee ja minä istun sen päällä!"

 [:-DDD] [:-DDD]

TämäOliTosiTarina [:-DD]
Kirjattu

mir

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 3 714
  • kaikkimullehetinyt
Vs: Torstai, 13.8.2009
« Vastaus #71 : 13.08.09 - klo:17:01 »

Torstaita vaan ja huomenna se onkin jo perjantai.
Mun kasvimaalla oli käynyt luvaton tunkeilija, tarvikkeita levitelty, kuin haeskellen jotakin niiden joukosta. Eniten harmitti kun mun tärkein käsityökalu jolla harasin, kitkin ja istutin kasveja oli hävitetty tai viety. Se oli erikoisen hyvä kädessä ja kirpparilöytö. Ei noille voi mittää.
Nyt pitää alkaa valmistelemaan iltaa.
Mukavaa illan jatkoa.
 
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 900
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Torstai, 13.8.2009
« Vastaus #72 : 13.08.09 - klo:17:07 »

Hömiksen jutulle [:17]

Mukava orava kuva ja Nöpö kuva  [:-)] [:-)] [:-)]

Paljon taas tapahtunut kaikkea päivän aikana pönttöläisille
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

annulix

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 14 455
  • Ylöjärvi
Vs: Torstai, 13.8.2009
« Vastaus #73 : 13.08.09 - klo:17:17 »

Terveiset Poroholmasta. Pari tuntia sitten leiriydyttiin. Löytyi oikein mukavantuntuinen paikka autolle. Nyt oli syytä asettua hiukan kauemmes tuolta rannasta, tuulee, mutta tähän lähelle leirintämökkejä se ei osu. Aurinko kuitenkin kivasti lämmittää. Alue kierretty ja tosi viihtyisältä näyttää. Kaikki on niin siistiä. Valkoposkihanhia en ole aiemmin nähnyt, nyt sitten nähtiin kunnon laumoja. Onneksi ovat tuolla kauempana, saisivat viihtyäkin siellä.
Saaristolaisruokiin tutustumme varmaan huomenna, tänään ei tunnu olevan riittävän suuri nälkä.  :-))

Kyllä on Susun Nöpö ihana, suun vetää hymyyn väkisinkin. Persoonallinen, ei varmaan ole kaksoisolentoa hänellä.  :-))

Kiitos hyvänmatkan toivotuksista.  [:-)]

Murulle, Mikalle ja Onnille myös oikein mukavaa matkaa edelleen !

Pihikselle tsemppiä etsintöihin. Jos vaikka pieni "tuumaustauko" pikkuneidin vierailun aikana auttaakin asiaa.  [:72]
« Viimeksi muokattu: 13.08.09 - klo:17:21 kirjoittanut annulix »
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 900
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Torstai, 13.8.2009
« Vastaus #74 : 13.08.09 - klo:17:20 »

Mukavaa että Raumalla viihtyy  [:-)] [:-)] [:-)]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     
 

Sivu luotiin 0.17 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.