Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Torstai, 13.8.2009  (Luettu 1366 kertaa)

annulix

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 14 455
  • Ylöjärvi
Vs: Torstai, 13.8.2009
« Vastaus #75 : 13.08.09 - klo:17:24 »

Mukavaa että Raumalla viihtyy  [:-)] [:-)] [:-)]

Hyvältä näyttää toistaiseksi. Huomenna tai lauantaina sitten pitäisi katsella Vanhaa Raumaa.  [:-)]
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Torstai, 13.8.2009
« Vastaus #76 : 13.08.09 - klo:17:46 »

Kaikki on niin siistiä. Valkoposkihanhia en ole aiemmin nähnyt, nyt sitten nähtiin kunnon laumoja. Onneksi ovat tuolla kauempana, saisivat viihtyäkin siellä.



Lauantaiaamuna mä heräsin jossain vaiheessa, kun valkoposket pitivät hirveää mekastusta!  :-))

Ärsytti joidenkin ihmisten käytös, kun yrittivät ajaa hanhia tiehensä. Isät vielä yllyttivät poikiaan siihen  [:-/]

mese

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 23 280
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: Torstai, 13.8.2009
« Vastaus #77 : 13.08.09 - klo:17:48 »

Asiakaspalvelukokemuksista tuli mieleeni. Olenkohan tämän jo kertonutkin?

Minulle tuli asiakkaiksi vanhempi pariskunta. Vaimo näytti olevan kovin tomeraa sorttia.
Kun siinä keskusteltiin koetin hiukka viitata päätteen suuntaan että kyllä tuolta netistäkin näitä tietoja sitten voi käydä katsomassa.

Rouva katsoi minua tuimasti ja sanoi:
"Kyllä minä tiedän, että siellä on joku vee vee vee! Mutta minä sanon sinulle:
meillä on vain yksi vee ja minä istun sen päällä!"

 [:-DDD] [:-DDD]

TämäOliTosiTarina [:-DD]



 [:-DD]
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

annulix

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 14 455
  • Ylöjärvi
Vs: Torstai, 13.8.2009
« Vastaus #78 : 13.08.09 - klo:17:55 »

Kaikki on niin siistiä. Valkoposkihanhia en ole aiemmin nähnyt, nyt sitten nähtiin kunnon laumoja. Onneksi ovat tuolla kauempana, saisivat viihtyäkin siellä.



Lauantaiaamuna mä heräsin jossain vaiheessa, kun valkoposket pitivät hirveää mekastusta!  :-))

Ärsytti joidenkin ihmisten käytös, kun yrittivät ajaa hanhia tiehensä. Isät vielä yllyttivät poikiaan siihen  [:-/]
Joo meluisiahan ne on, mutta kyllä ihmiset osaavat olla paljon äänekkäämpiä. Ennemmin hanhet kuin örisevät häiriköt.  [:-)]
Siinä uimarannan läheisellä nurtsilla oli nyt aika monta vaunua. Emme siihen sitten halunneet kun siihen osuu nyt tuuli. Silloin helteillä olisi ollut aivan optimaalinen paikka.  [:-)]
Kartastasi olimme jo katsoneet niin hyvin alueen että tiesimme mitä mistäkin löytyy. Olemme nyt tässä sisääntulon yläpuolella, mökkien lähellä, tähän ei tuule ja aurinko paistaa.  [:-)]


Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Paikalla Paikalla
  • Viestejä: 58 900
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Torstai, 13.8.2009
« Vastaus #79 : 13.08.09 - klo:18:24 »

Kaupalle ja takaisin [:42] [:59]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Motteri

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 5 897
Vs: Torstai, 13.8.2009
« Vastaus #80 : 13.08.09 - klo:18:24 »

Kirjattu

zeener

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 736
  • Vampula
Vs: Torstai, 13.8.2009
« Vastaus #81 : 13.08.09 - klo:18:27 »

Tuolta Mesiksen kuvista tuli mieleeni etten olekaan kertonut mitä mun ompuille tapahtui. Puuthan on oikeastaan taloyhtiön yhteisellä alueella mutta käytännössä siinä ei ole kun mun pihani vieressä. Nyt on joku käynyt haukkaamassa muutamasta omenasta ja loput ravistanut maahan. Puussa ei ole ainuttakaan omenaa jäljellä  [:-I]  Hampaiden jäljistä päätellen asialla olleet naapurikerrostalojen ala-asteikäiset pojat...  Vaikken mä niitä omppuja ole yleensä ole kerännytkään niin kyllä ne jollekin talon mummoista on kelvanneet, nyt siis raakileina maassa matojen ja lintujen ruokana...
Kirjattu

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 742
  • Lahti
Vs: Torstai, 13.8.2009
« Vastaus #82 : 13.08.09 - klo:18:51 »

Torstai-illan tervehdys.Onpas mukavaa luettavaa teidän juttunne.
Susun kissa on kauniin värinen..kelpais kisuli minunkin perheenjäsenekseni.

Meillä on ollut vauhdikasta menoa tämän päivän kun Veran poikakaveri on ollut
hoidossa..kohta lähdetään kotia viemään.
Sohvat ja sänky on ollut kovassa koetuksessa kun koirat ovat menneet paikasta
toiseen.Vera on aika kade..kun toinen saa huomiota.
Hetken malttavat levätä..
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 622
Vs: Torstai, 13.8.2009
« Vastaus #83 : 13.08.09 - klo:18:54 »

Kamalaa ilkivaltaa tuollainen omenoitten pudottelu  [:-/].

Linssilude on kyllä hauska  :-))

Telkkisellä ei aika ole käynyt pitkäksi, kun kaksi villikkoa on temmeltänyt.  [:-)]
Kirjattu

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 742
  • Lahti
Vs: Torstai, 13.8.2009
« Vastaus #84 : 13.08.09 - klo:18:57 »

Ei käy joo aika pitkäksi..toinen on 3vee ja Vera vajaa 2,että nuoruuden intoa mollemmilla
riittää.Aivan ihana tämä poitsu on..vilkas ja seurallinen.
Ikävä tulee kun kohta pitää pois viedä..omistajat tulevat 22 aikaan kotiin Tallinnasta.
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Sus

  • Vieras
Vs: Torstai, 13.8.2009
« Vastaus #85 : 13.08.09 - klo:18:58 »

Nonniin, sainpahan tehtyä taulunkuvaamiskierroksen ja pojettua n. 8 kilometrii. Kuvia tuli 329. [:-I] [NUT] Kymmenisen kuvaa pihalle tulleesta huomionkipeestä ihanasta kissasta ja kymmenisen kuvaa tienvarren näkymistä ja loput tauluista. :-))

Kotimatkalla pikkasen kastuinkin, mut en onneks pahasti.

Hyvä mieli tuli. Taulujen kuvaamisesta on ollut puhetta "muutama vuosi"... [:-I] :-))
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 622
Vs: Torstai, 13.8.2009
« Vastaus #86 : 13.08.09 - klo:19:01 »

Jotain kuvia varmaan saamme nähtäväksi, eikö vaan?  [:57]
Kirjattu

Jaska

  • Vieras
Vs: Torstai, 13.8.2009
« Vastaus #87 : 13.08.09 - klo:19:38 »

Voi harmi, Zeener, tulevaisuuden toivot tuhmuuksia tekemässä !  [:-/] Meillä päin nuo omenapuut taitavat olla jo niin villiintyneitä ja hedelmät pieniä ja happamia,etteivät kelpaa. Muutamalle rakentamattomalle tontille niitä on vielä jäänyt.

Jaahas, toivottavasti eivät naapurin kaksoset ( 2v. 3 kk ) saa masujaan kipeiksi, kun karviaiset näyttävät kelpaavan tuossa ikkunani alla. Niitä saa kyllä syödä luvan kanssa, vaikka olemme puskan siihen joskus itse istuttaneetkin.
« Viimeksi muokattu: 13.08.09 - klo:19:46 kirjoittanut Jaska »
Kirjattu

jaTa69

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 438
Vs: Torstai, 13.8.2009
« Vastaus #88 : 13.08.09 - klo:19:45 »

Niin, muistikos jaTa toivoa?  Tähden lentäessä  :-O, etten ehdi toivoa.  Alan oikein odottaa niiden lentoja, et saan toivoa.  Eipä ne odottaessa lennä!

jaTa: Kai muistit toivoa kun maapallon ilmakehä törmäsi perseidien meteoriparven kappaleisiin  [:-DD]

Miksihän toi kuulostaa jotenkin kuivalta tulkinnalta tapahtumasta... [:-I] [:-DD]

Juu, muistinhan mä toivoa...aika näyttää kuin käy... [:-I]
Kirjattu

Jaska

  • Vieras
Vs: Torstai, 13.8.2009
« Vastaus #89 : 13.08.09 - klo:19:47 »

jaTa, on oltu koulutuksessa... :-))
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.23 sekunnissa. 26 kyselyä tietokannasta.