Huomenia täältäpäin.
Täällähän on aivan ihastuttavia valokuvia heti aamusta meseltä ja Pyrikseltä. Kiitos.
Meikä meni nukkuun n. klo 24 ja aamulla kun heräsin, piipille, katoin, että jestas, kello on jo puoli yhdeksän, miten oon voinut nukkua ihan putkeen ja heräämättä etes piipille siis kaheksan ja puoli tuntii. Ja kun nukutti vieläkin. Oikein ihmettelin, että mikä mut näin on saanut nukkumaan. Sit nukahdin uudelleen, kun heräsin, aattelin, että no voi hyvänen aika, oon nukkunut vielä jotain pari tuntia lisää, kellohan on vaikka mitä, miten tää on mahdollista.
Katoin kelloa ja - se oli puoli kahdeksan.
Sit vasta sekasin olinkin.
Sit vuntsin, että oon kattonut pitkän ja lyhyen viisarin päinvastoin, eli kello on mun ekalla heräämisellä ollut jotain 17 vaille kuusi.
Asiasta yhdenteentoista, huomasin, että täältä löytyy saman tyyppinen sadetutka kuin se Ilta-Sanomien sadetutkakin.
http://www.fmi.fi/saa/sadejapi.htmlTuon mukaan sadepilvien raja hipoisi Kotkaa. Saa nähdä tuleeko vettä vaiko eikö. Ei varmaan ainakaan paljoa.
Kivaa viikonlopun alkua kaikillen! Trevligt veckoslutets börjande till alla! (börjande
iha omatekemä sana) I wish a joyful beginning of the weekend to everybody! Saksaksi en yritäkään...