Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 15.8.2009.Lauantai  (Luettu 742 kertaa)

Sus

  • Vieras
Vs: 15.8.2009.Lauantai
« Vastaus #30 : 15.08.09 - klo:11:04 »

Todisteena yöpöydälläni on Sus-kirjailijan kirjoittama kirja.  [:-)]
Ei muuta ku innostusta alalle!  [:5] [KIPPIS]


Hih. Kyllä sitä innostusta onkin, mutta mutta. Ei puutu kuin yks pikkutekijä, ihan pikkujuttu vaan [:-I] ... nimittäin AIHE. Et semmonen pikkujuttu. Grhm. Vakavasti puhuen, oon mä oikeasti miettinyt - jopa pääni puhki - sitä aihetta just, mutta kun ei se väkisin tule. Muutenkin oon aikas heiluvainen inspiraatioihminen. Multa pitää teksti tulla "ittestään", yrittäminen lamauttaa luovuuden, minulla. [:-I] [:-(] Et ihan pienii ongelmii polulla, mutta eihän sitä koskaan tiedä.

Kaarin, tuokin kirja tuli vahingossa! :-)) Ei siis yrittämällä. Mut ihan kiva vahinko oli. [:-DD] Se onkin aika pitkä tarina miten se tuli. [:-)]
Kirjattu

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: 15.8.2009.Lauantai
« Vastaus #31 : 15.08.09 - klo:11:07 »

Laitetaan Aihe-mietintämyssy päähän.  [:-I]   [:-)]
Kirjattu

Minni

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 770
  • Itä-Uusimaa
Vs: 15.8.2009.Lauantai
« Vastaus #32 : 15.08.09 - klo:11:24 »

Onnea 1-vuotiaalle  [:10]

Kaunis toi Kaarinin kuva  [:-)]

ja Onnee kaikille nimpparisankareille  [:44]
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Jaska

  • Vieras
Vs: 15.8.2009.Lauantai
« Vastaus #33 : 15.08.09 - klo:11:28 »

Tänään onkin paaaljon nimipäiväsankareita: onnittelut heille !  [:44]
Kirjattu

Pyryharakka

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 532
Vs: 15.8.2009.Lauantai
« Vastaus #34 : 15.08.09 - klo:11:32 »

Kaikille päivän nimpparisankareille lämpimät onnittelut!

Kirjattu

Rouva Hömötiainen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 645
  • Tallinn, Estonia
Vs: 15.8.2009.Lauantai
« Vastaus #35 : 15.08.09 - klo:11:46 »

Kaunista ja lämmintä huomenta.
Sus , kyllä se aihe joskus pamahtaa päähän ja se tuleekin ihan yllättäen. Sitten sen työstäminen onkin jo helppoa. Se vielä muhii sulla - ei tule väkisin.

Tänä iltana on kivaa tiedossa. Entisten kesänaapureiden mökille ollaan menossa ja juhlitaan ja tavataan entisiä naapureita. Ihan kivaa - saapi ruokaakin. Sitä ei itselle viitsi kotona laittaa. [:-)]
Kirjattu

Anniina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 014
Vs: 15.8.2009.Lauantai
« Vastaus #36 : 15.08.09 - klo:11:54 »

Susun suunnitelmille  [KIPPIS]

Ja onnea kisulille  [:10]

Sekä kaikille nimpparisankareille  [:9]

Sekä kolme vuotiaalle "uudelle" pönttölälle  [KIPPIS]

Iltapäivällä olisi mentävä veljenpoikien syntymäpäiville.
Toinen täytti vuosi tiistaina ja toinen torstaina. Veljeni keskiviikkona.
Paljon on juhlittavaa.

Ruoka uunissa, mutta siksi aikaa taidan palata kuitenkin takaisin matematiikan pariin  [:59]
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: 15.8.2009.Lauantai
« Vastaus #37 : 15.08.09 - klo:11:55 »


Sus , kyllä se aihe joskus pamahtaa päähän ja se tuleekin ihan yllättäen. Sitten sen työstäminen onkin jo helppoa. Se vielä muhii sulla - ei tule väkisin.


Jep. Näin se yleensä käy. [:-)]

Mulla ois ollu yks tilaustyö Positiivareille. Ei onnistunut. [:-(] Lupasin yrittää, jos "jotakin tulee". Ei tullut. Keksin kyllä, oikein ajattelemalla ajattellen, idiksen ja jujun ja rungon hommelliin, mut ei. Ei onnistu väkisin. Siellä päässä ymmärrettiin onneks mahottoman hyvin, en oo ainut joka painiskelee tällaisten juttujen kanssa. Tiedän myös, että esim. Vainion Junnulla oli laulujen sanoituksissa samaa ongelmaa, yhtä tuskaa, kun ei moneen kuukauteen tule mitään ja koko ajan oli odotukset päällä ja korkeella ns. "työnantajilla"... ja sit ku alkaa tulla sanoja, niin tuleeki kymmenen sanoitusta päivässä ja sitä rataa.

Hömikselle kivaa mökkireissuu!
Kirjattu

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 748
  • Lahti
Vs: 15.8.2009.Lauantai
« Vastaus #38 : 15.08.09 - klo:12:25 »

Leppoisaa lauantaipäivää..

Kivoja kuvia taas olette tänne laittaneet..

Kaarinilta oikeinkin puhutteleva kuva..

Onnittelut kaikille nimpparipäivää tänään viettäville.. [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Sus

  • Vieras
Vs: 15.8.2009.Lauantai
« Vastaus #39 : 15.08.09 - klo:15:44 »

Kotiuduttu kaupasta. Taisin muistaa kaiken. Mut yks vali. Mun vasenta poskionteloa pakottaa. [:-(] Ihan kunnolla pakottaa, otin just Ibusalin (samaa kuin Burana, puolet halvempaa, siis mainos, eh...). Eilenkin vähä pakotti, sit meni ohi. Tää alkoi siellä kaupassa. Huoh. Vieläköhä tässä joutuu lääkäriin, jos ei mene ohi. Auttaiskohan nenähuuhtelu, pitää vissiin koklaa.
Kirjattu

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 748
  • Lahti
Vs: 15.8.2009.Lauantai
« Vastaus #40 : 15.08.09 - klo:16:31 »

Ei kais Sus sinulla ole poskiontelon tulehdus...jos ei kipu hellitä kannattaa varmaan
lääkärissä käydä..

Terkkuja Vääksystä..nokikanoja ja vaikka mitä tipuja oli nähtävissä siellä.
Vera tottakai mukana..ja uudet hajut kiinnosti kovin.
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 748
  • Lahti
Vs: 15.8.2009.Lauantai
« Vastaus #41 : 15.08.09 - klo:16:32 »

Vääksynjoen venetalaat..
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Sus

  • Vieras
Vs: 15.8.2009.Lauantai
« Vastaus #42 : 15.08.09 - klo:17:23 »

Ei kais Sus sinulla ole poskiontelon tulehdus...jos ei kipu hellitä kannattaa varmaan
lääkärissä käydä..

Sitähän mä vähän pelkään. No nyt kipu hellitti, tietty kun otin tulehduskipulääkkeen. Tein myös sen nenähuuhtelun. Seurailen tilannetta.

Nyt on ruuassa taas runsaudenpula (hetken :-)) ). Ennen kauppaan lähtöä kattelin kaappeja. Ois (pussi)sienikastiketta, jauhelihaa... päätin keittää riisiä, paistaa jauhelihan, sekoittaa ne "risotoksi" ja tehdä sienikastiketta siihen päälle. No kaupasta tulinkin kasslerpihvien kanssa ja niin nälkä oli, että paistoinkin ne. Jääpi riisi-sienikastikeruuan teko vissiin huomiseksi. Kanankoipiikii ostin, ne pitää työntää pakkaseen.

No nää lihat oli pakko ostaa, kun oli puoleen hintaan. [?-/] [:-DD] Enhän mä paljo muuta lihaa tuolta koskaan ostakaan. Säästyy piiiiitkä penni. Tuolla on niitä lähes aina, ja se viimisen käyttöpäivän lähestyminen niissä tarkoittaa, että siihen on aina aikaa pari kolme päivää. Yhen tekee heti ja loput pakkaseen. [:-)]

Tiedoksi. :-))
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 901
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 15.8.2009.Lauantai
« Vastaus #43 : 15.08.09 - klo:17:26 »

Pikkumissille onnittelut [:52] [:10]

Paljon mukavia juttuja ja kuvia päivän ketjussa.

Monta kuppia juotu teetä ja ulkoilukierros tehty ja puhti poissa edelleen oli jo töissä loppuviikolla vähän väsy olo
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

tintin äitee

  • Seniori
  • ****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 268
Vs: 15.8.2009.Lauantai
« Vastaus #44 : 15.08.09 - klo:17:36 »

Aurinkoisesta Kittilästä iltaa.

Aamu alkoi todella aikaisin 4.30 nousin ylös ja työvuoron jälkeen piti tietty ottaa kunnon tirsat jotta jaksaa, miksi nuo yöt ovat noin lyhyitä nykyään. Ennen yötkin olivat pidempiä. Nyt paistaa aurinko, päivällä tuli rakeita ja reippaasti. En kastunut, onneksi.
Nyt puikot heilumaan, löytyi uutta lankaa kaupasta. Huomenna iltavuoro.
Illan jatkot joka pönttöön.
Maistuiko rinkilä -muru-??
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.233 sekunnissa. 26 kyselyä tietokannasta.