Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Sunnuntai -jokos se on????  (Luettu 1112 kertaa)

Jaska

  • Vieras
Vs: Sunnuntai -jokos se on????
« Vastaus #60 : 16.08.09 - klo:17:10 »

Talking Cat
Ei tommoisia olekaan... [:-DDD]

Kyllä meidänkin Pilvi kohta oppii puhumaan, ainakin sille puhutaan paljon !  [:-DD]
Sitäpitsi Pilvillä on eri tapoja "keskustella": joskus matala murahdus "Moi! ! " joskus sydäntäsärkevä naukuminen "Miks kukaan ei huomaa minua ?" tai "Ruokakuppi on melkein tyhjä !" tai "Hiekkis kaipaisi siivoamista !!!!" tai "Rapsuta mua , pliiiis !"  [:10]
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 645
  • Tallinn, Estonia
Vs: Sunnuntai -jokos se on????
« Vastaus #61 : 16.08.09 - klo:17:19 »

Täällä oli äsken järjetön meteli! Oli Malmin lentokentällä jokin ilmailunäytös. Hornetteja tai jotain siellä meni hurjasti.
Mutta eipä tarvinnut mennä Malmille katselemaan, vaan omalta parvekkeelta seurattiin poikien kanssa, jotka ihme kyllä eivät pelänneet!
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 902
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Sunnuntai -jokos se on????
« Vastaus #62 : 16.08.09 - klo:17:22 »

Alkuillan teehetki
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: Sunnuntai -jokos se on????
« Vastaus #63 : 16.08.09 - klo:18:37 »

 [:45] tuli hakemaan mua ulos.  :-)) [:70]
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 645
  • Tallinn, Estonia
Vs: Sunnuntai -jokos se on????
« Vastaus #64 : 16.08.09 - klo:18:43 »

Eilen oli todella kiva kyläreissu. Mutta toinen itse tekemistäni korvakoruista oli tippunut siinä halausten tiimellyksessä pihalle.
No, ei voi mitään. Tekaisin äsken uudet, että saan huomenna korviin uudet korut!

Muuten ollut laiskottelupäivä. Mitä nyt leivoin ja laitoin ruokaa, mutta mitään muuta en ole viitsinyt tehdä. Joskus on ihanaa helliä itseään itsekkäästi! Eli antaa aikaa itselleen!
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 626
Vs: Sunnuntai -jokos se on????
« Vastaus #65 : 16.08.09 - klo:19:08 »

Mukavia kissavideoita ja ihanan värisiä lankoja ja palleroita.
Kirjattu

Deb

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 854
  • ***Keiju***
Vs: Sunnuntai -jokos se on????
« Vastaus #66 : 16.08.09 - klo:19:13 »

Iltaa kaikille! [:-)]
Täällä kanssa tänään ollut sadepäivä. Yöllä oli ensin aivan kirkas taivas. Päivän mittaan alkoi tuullakin.
Mittarilukemia, viime yön alin oli +4,0 ja päivän ylin nyt illan suussa +14,9 sekä nyt +14,4oC.

Noh nih, jonkin aikaa luen nyt viestejänne ennen kun menen laittamaan iltapalaa.
Perhosbaarikin on ollut tänään tauolla tuon sateen takia, kun ei perhot lennä. :-))

Hienoja lankoja on Iipalla ja muutenkin kauniita ja kivoja kuvia ja linkkejä päivän ketjussa! [:-)]  [:5]

Mukavaa sunnuntai iltaa toivotaan kaikille!    [:43]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Pihalintu

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 9 817
  • Väliaikaista kaikki
Vs: Sunnuntai -jokos se on????
« Vastaus #67 : 16.08.09 - klo:19:34 »

Minnin innoittamana kyselin, enhän muistanut koko oraakkelia  [:-)]
tässä vastauksia:
- mitäs sä täällä teet
- löytyy ensi lauantaina saunan jlkeen peiton alta
- Santahaminan sotilaskodissa, vaikkei sille mitään erityistä syytä olekaan.
ei tullut vihjettäkään  :-))

Toi "sus-kissa" on aika pelottava, tosin kissojen elekieli on mulle hiukan vierasta  [:-)]

Täälläkin hornetit mourusi, yksi lensi aivan torpan yli, ihme osui linssiin.
Kirjattu
koe, loiki, elä ja leiki Ole´

zeener

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 736
  • Vampula
Vs: Sunnuntai -jokos se on????
« Vastaus #68 : 16.08.09 - klo:19:39 »

Juu,  munkin pitää tunnustaa että hiukka pelottavia oli molemmat "puhuvat" kissat, mutta kissoista en mitään kyllä tiedäkään...

Iipan langat on upean värisiä, itse tykästyin keskellä olevaan roosaan  [:-)]
Kirjattu

mese

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 23 280
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: Sunnuntai -jokos se on????
« Vastaus #69 : 16.08.09 - klo:19:41 »

Aurinkoinen paistaa, päivällä pikkaisen ukkonenkin jyrähteli, satoi muutaman pisaran. Jähtynyt vain on, päivällä tarkeni vielä, nyt vähän palelee.+12,5 enää.
Pyhäpäivänä ei paljon kerinny mitään, mustikoita putsasin kaverina pari tuntia. Ja Berliinissä on tullut oltua kans.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Sus

  • Vieras
Vs: Sunnuntai -jokos se on????
« Vastaus #70 : 16.08.09 - klo:19:43 »

Mua sen mun linkin kissa vaan huvitti, niillä oli siinä meneillään "henkien taistelu". Mää oon nähnyt Kirsikan suorittavan pihalle tulleen kissan kanssa samanlaista. Tuijottavat toisiaan ihan vastatusten, kumpikaan ei peräänny, täällä sitä ääntä pitää aina se toinen kissa. Ei kyl ihan noin vihasen oloisesti, mutta kumminkin. Ja se jatkuu KAUAN. Sit kun jompi kumpi kyllästyy, niin poistuminenkin suoritetaan kummallisesti äärimmäisen hitaasti hiipimällä, kuin hidastetusta filmistä... Koskaan eivät oo tapelleet.
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 902
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Sunnuntai -jokos se on????
« Vastaus #71 : 16.08.09 - klo:20:14 »

Hermot tiukalla Berliinin satasella, jo kaksi varaslähtöä ja yksi mies ulkona jo välierävaiheessa..... [:-I]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Anniina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 014
Vs: Sunnuntai -jokos se on????
« Vastaus #72 : 16.08.09 - klo:20:21 »

Just kotiuduin koiranäyttelystä Joensuusta.
Ilman koiria olin liikenteessä.

Aamulla koin järkytyksen hetkiä, kun kaksi vuotiaalta koiraltani oli vuotanut jotain
paksua vaaleaa ja osittain ruskeaa limaa tuolta peräpäästä. Muuten koira on pirteä, syö hyvin, leikkii jne., joten en ole vielä soittanut eläinlääkärille. Täällä maalla eivät oikein päivystykseen ota, jos ei ole hengenvaaraa ja eihän täällä nyt olisi apteekkiakaan auki, josta antibiootit saisi.

Toivon nyt vaan, että se ei ole kohtutulehdus. Voivat olla kuitenkin hengenvaarallisia koiralle.
Ja leikkaus on turhan hinnakas, mutta siinä tapauksessa ehkäpä ainoa järkevä vaihtoehto.
No, aamulla sitten selviää.
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 902
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Sunnuntai -jokos se on????
« Vastaus #73 : 16.08.09 - klo:20:25 »

Anniinan koiralle kovasti peukkuja että kaikki olisi ok [:5] [:5]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Evis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 102
Vs: Sunnuntai -jokos se on????
« Vastaus #74 : 16.08.09 - klo:20:26 »

Sunnuntai-ehtoota  [:-)]
Sateisen aamun ja iltapäivän jälkeen ollut ihan poutaista säätä. Jopa aurinkoinenkin pilkisteli välillä pilvien raosta  [:-)]
Päivällä oli mukavaa lueskella filtin alla ja kuunnella sateen ropinaa  [:-)] Sateen tauottua käväistiin tuossa lähimetsikössä kanttarelleja hakemassa ja niistä sitten valmistin kanttarelli-aurajuusto-soosia.  [:-)]
Mesikämmenen jäljetkin taas löytyivät aika läheltä pihapiiriä  [:-)]
Upeita lankoja ja huovutettuja palloja Iipa ja kaverinsa askarrellut viikonlopun aikana  [:-)]
Mukavaa kun vielä lomaa jäljellä ja ei suurempia suunnitelmia eli voi tehdä juttuja fiiliksen mukaan  [:-)] [:-)]
Anniinalle tsemppiä koiran kanssa toivottavasti ei ole vakavaa  [:5]
Lupsakkaa sunnuntai-ehtoota kaikille! [:-)]
Kirjattu
Elä elämääsi suhtautuen ystävällisesti ja lempeästi kaikkiin ihmisiin ympärilläsi, ja hämmästyt, miten onnelliseksi elämäsi muuttuu.<br />- Charles M. Schwab
 

Sivu luotiin 0.388 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.