Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 3.10.  (Luettu 1139 kertaa)

kati

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ahmattitoukka Kymenlaakson perukoilta
Vs: 3.10.
« Vastaus #45 : 03.10.06 - klo:15:16 »

Tervetuloa Serkku  [:-)]
Kirjattu
Syödä vai nukkua? Kas siinä pulma.

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #46 : 03.10.06 - klo:16:20 »

Mukavaa että Mir olet palannut pönttölään ja toivottavasti kaikki huonot jutut ovat parempaan suuntaan menossa.

Nyt pientä sadetta täällä ja mittarissa 14,0 lämpöä. Ruokinnalla orava ja tali/sinitiaisia
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

mir

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • kaikkimullehetinyt
« Vastaus #47 : 03.10.06 - klo:16:27 »

Tervehdys taasen.
Olen ollut poissa, eipä sitä ole liioin huomattu, haulla huomasin vain Talvikin kysyneen minua.  [:-)]
On ollut omia asioita, jotka ovat vieneet voimavarojani, en ole jaksanut miettiä kirjoittelemisia, joten pidin parhaimpana olla poissa täältä, jotten lähetä hätiköiden viestejä.
Hyvää ja aurinkoista lokakuuta kaikille, vaikka aamu näyttääkin sumunharmaalta.

Mie kyselin ja [:-)]

No kiva Marle  [:-)], minä en huomannut sua haussa, en osaa oikein sitä hakua käyttää.
Kiitos tervetulotoivoituksista!
Kirjattu

käenpiika

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • -Jynx torquilla-
« Vastaus #48 : 03.10.06 - klo:16:34 »

Kotona takaisin ihanan hemmottelupäivän jälkeen.Uusi lookki hiuksissa ja kasvot syväputsattu ja kasvohieronta päälle  [:57] [:57] Ja ei käynyt kuten Lisalle,että olisin nyt kuin seinästä reväisty  [:-DDD]

Ja ruoka oli herkullista,mitä ystäväni kanssa käytiin syömässä  [:20] [:20] Ihan oikeasti suosittelen kaikille naisille välillä tälläistä itsensä hemmottelua.Se piristää aivan uskomattomasti mieltä  [:68] [:71] [:68]

Ja kiva Mir,kun olet palannut takaisin tänne pöntölle  [:72]
Kirjattu

Veke

• Vieras
« Vastaus #49 : 03.10.06 - klo:18:41 »

Jopa helepottaa. Kävin naurattamas omalääkäriä ja se tarjos masennuslääkettä.
Ei sitte kuiskan kirjottannu resettiä, ku sanoin, etten ota niit. Mun masennuksen on oltava parannettavis, ihan muil keinoil. Aikamme siin jaakerrettii ja selvishän se. Mul on koko viikko lorvia ja sehä se mua rassaa.
Huomenis painelenki virapelihommii , het ku silmäni auki saan.

Velma Jurottajaki pani tänää postia ja piristäähä seki sentä vähä. Lupas jouluks maksaa velkasa mullen, vähä yli kymmenentuhatta vanhaa mummoo. Joulurahat on jo tiedos.   [:57]
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #50 : 03.10.06 - klo:18:44 »

Veke saa enemmin palautusta kuin tänne tulee ja tännekin tulee takaisin  [:-)]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #51 : 03.10.06 - klo:18:45 »

Ai jaa, jokos ne niit veroi ilmoittelee [:-)] Pitäisi saada pikkuisen takaisin [:-I]
Kirjattu

Jani

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #52 : 03.10.06 - klo:19:05 »

Oulussa jatkunut harmaa pilvinen sää, mutta tyyni sää ja lämmintä kuitenkin ollut ylimmillään +10-+11 astetta, nytkin noin +10 astetta.

Västäräkkejä oli talitinttien kanssa pihalla, eli vielä tuulahdus kesästäkin lintujen muodossa.

Mukavaa loppuiltaa   [:-)]
Kirjattu
#Jani#

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #53 : 03.10.06 - klo:19:10 »

Kyllä verotuspäätökset ovat jo maailmalla. Mutta nythän syksyllä tulee vain niille, jotka ovat korjanneet/lisänneet jotain kevään ilmoitukseen.
Tai joille on joku muu taho ilmoittanut jotain korjattavaa (esim. työnantaja).
Että silleen.
Ja puhelimet soi koko ajan.

Nyt lähden vielä eestin tunnille. [:-)]
Kirjattu

Jaska

• Vieras
« Vastaus #54 : 03.10.06 - klo:20:01 »

Takas tulee, vaan vähemmän kuin ennen, eli olen ONNISTUNUT veroehdotuksessani !  :-))
Kirjattu

Pihalintu

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Väliaikaista kaikki
« Vastaus #55 : 03.10.06 - klo:20:02 »

Käväisin päivällä Kierrätyskeskuksessa ja kirppiksillä, etsiskelin mielessäni jotain lintujen ruokintaan liittyvää aineistoa.
Mukaan tulikin kukka-amppeli ja Joulukuusi    [:-)]
Kirjattu
koe, loiki, elä ja leiki Ole´

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #56 : 03.10.06 - klo:20:05 »

Jyvät kukka-amppeliin ja tintit sitten nokkivat niitä pihalla muovijoulukuusen oksilla  [:-)] [:-)]

Äsken puhdistelin monta ämpärillistä sekalaista pintamaata ja vähäsen kuoria ruokinnalta pois, tilalle ämpärillinen hiekkaa ja herkkujen lisäys
Kirjattu

Pihalintu

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Väliaikaista kaikki
« Vastaus #57 : 03.10.06 - klo:20:12 »

Voi jeekula Jarmo  :-))
Kirjattu
koe, loiki, elä ja leiki Ole´

zirnix

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #58 : 03.10.06 - klo:20:31 »

Iltaa Turustakin taas! Päivä on ollut kylmä. On. On. On. Onneksi ennätettiin koiran kanssa tehdä pikainen pyrähdys ulkona ennen kuin sade alkoi. Juuri, kun kotiin olimme päässeet, satoi ensin 'satelemalla', sitten 'kaatamalla', sitten taas 'satelemalla'. Huh. Palelin vain niin vietävästi ulkonakin, vaikka minulla on sellainen todella hyvin tuulta ja sadetta pitävä kevyt (joskin yllättävän lämmin) takki. Sormia paleli. Ja varpaita. Ja koko kroppaa. Ja arvatkaas vaan, oliko hauskaa kulkea tuolla ulkona vain nuo hemsmetin tarrasandaalit jalassa...? Muita kenkiä en vieläkään - enkä kai aikoihin - tuon nilkkani ja siteitten takia voi pitää.

Koko päivän kylläkin - ekaa kertaa tänä syksynä - palelin sisälläkin tänään. Tuon helteisen kesän jälkeen olen kai niin tottunut hyppimään kotona vain pelkkä pitkä T-paita ylläni, että tuntuipa oudolta ruveta haeskelemaan villasukkia tuolta komeroiden kätköistä. Niin, ja käsiä jouduin useampaankin otteeseen pitämään useita minuutteja vesihanan alla - antaen kuuman veden valua niiden päälle. Miten ihmeessä tulevaan talveen voi taas joskus tottua? Ja millaiset valtavan kokoiset huopatossut minun pitäisi hankkia, jotta tuolla ulkona muutenkin voisin liikkua kuin sandaaleilla? Minä, tunnetusti muutenkin siis vilukissa...

Noista huonosti nukutuista öistä... Minulla lähes aina noin pari kertaa vuodessa on käynyt niin, että uni ei vain tule. Lainkaan. Vaikka mikään asia ei mieltäni painaisi, ja vaikka kuinka rento olisin, unta vain ei kuulu. No, nuorempanahan sitä jaksoi valvoakin, mutta ei enää nykyisin niinkään. Poikkeus oli tuo viimeviikkoinen yö ennen sinne labraan menoa. Silloinhan nukuin vasta iltapäivällä kolmisen tuntia. - Muuten nykyisin usein vain käy niin, että nukun aika huonosti - ja vain tuon nilkkani takia. Esimerkiksi viime yönä sain kunnolla nukuttua vasta aamupuolella pari kolme tuntia...
Kirjattu
- Sano Zirni vaan -

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #59 : 03.10.06 - klo:20:36 »

Toivotaan kaikille kunnon yöunia, täällä ei vielä nukkumaan.  Iltatee harkinnassa  [:27]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.171 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.