Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 3.10.  (Luettu 1136 kertaa)

Lisa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Jippijei
Vs: 3.10.
« Vastaus #15 : 03.10.06 - klo:08:23 »

Huomenta. Sankka sumu, ei paljon eteensä nää, mutta lämmintä lämmintä. Ihan tuli hik ulkona, mittarissa + 11 astetta. Sairauskin on pikkuisella voiton puolella. Tänään täytyy siivota Ifin-sivuilta kuvia pois ja samalla ne häipyy kait täältäkin. Ei voi mitään. Minä en sen Kuvablogin kanssa oikein päässyt sinuiksi, saa nähdä mitä keksii, kun se Ifi lopettaa. Muutenkin olis koneella paljon siivoiltava ja järjesteltävä. Ja tämä päivähän sopii siihen oikein hyvin, kun on kerta tiistai.
Koittakaa kestää  :-)) :-))
Kirjattu

mir

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • kaikkimullehetinyt
« Vastaus #16 : 03.10.06 - klo:09:18 »

Tervehdys taasen.
Olen ollut poissa, eipä sitä ole liioin huomattu, haulla huomasin vain Talvikin kysyneen minua.  [:-)]
On ollut omia asioita, jotka ovat vieneet voimavarojani, en ole jaksanut miettiä kirjoittelemisia, joten pidin parhaimpana olla poissa täältä, jotten lähetä hätiköiden viestejä.
Hyvää ja aurinkoista lokakuuta kaikille, vaikka aamu näyttääkin sumunharmaalta.
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #17 : 03.10.06 - klo:09:43 »

Tervehdys taasen.
Olen ollut poissa, eipä sitä ole liioin huomattu, haulla huomasin vain Talvikin kysyneen minua.  [:-)]
On ollut omia asioita, jotka ovat vieneet voimavarojani, en ole jaksanut miettiä kirjoittelemisia, joten pidin parhaimpana olla poissa täältä, jotten lähetä hätiköiden viestejä.

Viikonloppuna Säkylässä kyllä porukalla pohdittiin jotta missähän Mir on kun ei ole pöntöllä ollut vähään aikaan. Aika moni muisti että olit kertonut pöntöllä joistakin vaikeuksista elämässäsi joten varmaan moni ajatteli että ei halua häiritä vaan saat olla rauhassa ja kirjoittaa taas kun siltä tuntuu. Mukavaa että olet palannut Mir.  [:-)]

Muutenkin tämä on sellainen vaikea asia. Kun ei tiedä ihmisten elämäntilanteita niin ei myöskään tiedä sitä haluaako joku että hänen peräänsä huudellaan ja kysellään missä on kun ei pöntöllä näy. Kuitenkin, ainakin minä usein mietin mihin joku on kadonnut kun ei vähään aikaan mitään kuulu. Joten vaikka sitä ei ääneen sano, niin silti pönttökaverit on mielessä usein ja jos joku on pitempään poissa, niin sitä alkaa miettiä että onkohan jotakin sattunut. [:-)]

Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Töyhtis

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Hämeen hidas
« Vastaus #18 : 03.10.06 - klo:09:48 »

Huomenta  :-))

Työpöntölle on raahauduttu pimeessä, mutta kuivassa säässä. Lämpötila kotona +10,8 klo 6.
Eilen illalla en jaksanut avata konetta kotona...sillai väsytti eka työpäivä pitkästä aikaa.

Toivotaan Vekelle parempia yöunia kuin tähän asti...ja muille huonosti nukkuneille myös [:-)]

Mukavaa Tiistaita  :-))
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #19 : 03.10.06 - klo:09:52 »

Se on sillee sitten niinkun harmaa päivä, ei kuu kumottanut, ei aurinko loista. Heräsinkin vasta äsken. Nyt sitten aamupäiväkahvia kittaamaan. Tinteille annettu kourallinen pähkinöitä mutta suurimman osan vie tietysti muffit [:-)]
« Viimeksi muokattu: 03.10.06 - klo:10:07 kirjoittanut Marle »
Kirjattu

Motteri

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #20 : 03.10.06 - klo:09:53 »

Harmaa aamu, mutta tämä on tätä syksyä. Pitäisi kömpiä kellariin etsimään sopivampia vaatteita, mutta kun se on tylsää. Luovuttaa...  :-))
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #21 : 03.10.06 - klo:09:56 »

Huomenta sankan sumun keskeltä.Täällä on näköjään ollut huonosti nukkuvaa porukkaa,että ehkä minä sitten nukuin oikein hyvin teidän kaikkien puolesta.Pitkästä aikaa näinkin.Kyllä niitä valjottuja öitä on ollut lähes puoli vuotta.Koirani takia jos se vielä on jollekin epäselvää.Ehkä jo ihan liikaakin siitä kerron,mutta kun asia on niin pinnassa ei oikeastaan muuta tällä hetkellä elämään ole mahtunut.Nyt vähän on sitä kuuluisaa valoa tunnelin päässä..tämän asian tiimoilta.
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Pihalintu

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Väliaikaista kaikki
« Vastaus #22 : 03.10.06 - klo:10:05 »

Kirkastuuko vai ei, siitä ei vielä selvää saa.
Pitäis värkätä noita juoksuratoja oraville. Illalla ripottelin taas siemeniä pikkulinnuille sinne tänne ja kaupaksi näkyy käyvän.
Siileillekin sapuska vielä maistuu. Siilin vesiastiaa pitää huoltaa, se näkyy päivisin toimivan varpusten kylpylänä.

Jospa se kaffe pistäis päivän käytiin ja terävöittäis ajatusten juoksua  [:-)]

Mistähän sais paljon linnunruokaa edullisesti...
Kirjattu
koe, loiki, elä ja leiki Ole´

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #23 : 03.10.06 - klo:10:11 »

Täytyy kertoa eilinen hauska sattumus.
Mentiin töiden jälkeen Repen kanssa katsomaan Honkkariin mitä uutta siellä on lintujen talviruokintaan ja onko jo isoja auringonkukansiemensäkkejä myynnissä. No, auringonkukkaa ei vielä isoissa säkeissä ollut, mutta kun oltiin jo lähtemässä kassalle päin, Repe huomasi talitintin siinä linnunruokien lähettyvillä. Seurattiin mitä sillä oli mielessä, no ruoka tietysti. Oli nokkinut sievän pienen reijän pähkinäpussiin, otti puolikkaan pähkinän nokkaansa ja lennähti ylös putken päälle aterioimaan.  [:-)]
Kirjattu

Välskäri

• Täysjäsen
  • Poissa Poissa
« Vastaus #24 : 03.10.06 - klo:10:14 »

Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #25 : 03.10.06 - klo:10:19 »

Tiina...olen nähnyt ihan vastaavan tapauksen sittarissa...jututin myyjää eli kysyin mitenkä linnulle käy.Jääkä sinne aterioimaan kun kauppa sulkeutuu..hän kertoi,että vartijat jollain pyssyllä päättävät lintujen päivät,jotka kauppaan sisälle eksyvät...
Eli iloinen olo vaihtui surulliseen..
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #26 : 03.10.06 - klo:10:24 »

Tiina...olen nähnyt ihan vastaavan tapauksen sittarissa...jututin myyjää eli kysyin mitenkä linnulle käy.Jääkä sinne aterioimaan kun kauppa sulkeutuu..hän kertoi,että vartijat jollain pyssyllä päättävät lintujen päivät,jotka kauppaan sisälle eksyvät...
Eli iloinen olo vaihtui surulliseen..

[:´(] No ei kiva.
Kirjattu

Marjuli

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Nurmijärven mummo
« Vastaus #27 : 03.10.06 - klo:10:25 »

Nurmijärvellä on harmaata ja sumuista, mutta mieli on aurinkoinen.  :-))

Huh-huh hurjahamsteria. Jokohan se on löytynyt?  :-O

Heräsin tänään hanhien huutoon. Syöksyin katsomaan ikkunasta, mutta en nähnyt mitään. Sinne meni pihapinnat. Tuskin olisin lentävistä linnuista tunnistanutkaan, mitä merkkiä nuo olivat.  :-))

Tervetuloa takaisin pöntölle Mir. Itse käyn niin epäsäännöllisesti täällä, että en huomaa jos joku on pidemmän aikaa poissa. Enkä usko, että kukaan kaipailee minua jos olen muutaman viikon hiljaa. Mutta minä kaipaan koko pönttöporukkaa!!  [:-)]

Käenpiialle oikein mukavaa hemmottelupäivää. Meidän naisten täytyisi viettää sellaisia silloin tällöin. Niin ja miestenkin.  :-))

Kaikille mukavaa tiistaipäivää ja aurinkoista mieltä.  [:-)] [:-)] [:-)]
Kirjattu
**** ei sitä koskaan tiedä mihin pystyy, ennenkuin yrittää ****

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #28 : 03.10.06 - klo:10:27 »

Tervehdys taasen.

Mie kyselin ja [:-)]
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #29 : 03.10.06 - klo:10:29 »

Mun ei pitäsi istuskella alkuunskaan laitteella. Läppäri kun on sohvapöydällä ja mä kirjoittelen selkä köyryssä. Tosin kyynerpäät nojaa polviin. Ei taida rankani rujo rakastaa tätä asentoa [:-I] kun vieläkin kipuilee. Viestit tosin luen sohvanselkämykseen nojaten tyyny ristiselän takana, jalkapohjat pöydän reunalla.
Kirjattu

Sivu luotiin 0.246 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.