Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Tietsikan hiiriongelmia  (Luettu 91 kertaa)

Sus

  • Vieras
Tietsikan hiiriongelmia
« : 18.08.09 - klo:12:00 »

Siis tää mun hiiri LIPSUU! Mikä ihme tässä on, vai onks tää muuten vaan huono. Vähän vaikee selittää, mut tää on niinku liian liukas, kauheen nopeesti lipsahtelee väärään suuntaan ja tämmönen tää on musta ollut aina. Eikä ole edes vanha. Puol vuotta. Langaton. Oon yrittänyt hiiren asetuksista mm. säätää hiirtä hitaammaksi, mut kun yhden pykälän vaan hidastaa, niin se on jo liian hidas. [:-I]

Tää on aika hermostuttava, sanoisinko ärsyttävä. Oikeaan kohtaan sihtaaminen on hiukan hankalaa. Mun tietsikkakorjaajakin sanoi, kun otti hiiren käteensä, että "Mitens tää hiiri... on tälleen..." Sit ei sen enempää sanonu, mutta tais tarkoittaa samaa asiaa.

Onks muilla hiirionkelmii?
Kirjattu

zeener

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 736
  • Vampula
Vs: Tietsikan hiiriongelmia
« Vastaus #1 : 18.08.09 - klo:12:03 »

Kannattaa koittaa toisenlaisella alustalla sitä hiirtä, joskus se millaisella alustalla (mitä ainetta hiirimatto tai pöytä) käyttää, vaikuttaa hiiren käyttäytymiseen. Kokeile esim ihan tavallisen paperin päällä.

Mulla oli kans hiiriongelmia, kun napsautti niin se otti ainakin 5 napsautusta... korjaantui uuden hiiren hankinnalla  [:-I]
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Tietsikan hiiriongelmia
« Vastaus #2 : 18.08.09 - klo:12:35 »

Zeener, en ollut ehtinyt huomata vastaustasi, ja tulin just kertomaan, että ongelma ratkesi! :-)) Syy on just siinä, mitä kerroit! Mä kekkasin kääntää hiirimaton toisinpäin, tuo alapuoli on paljon "nihkeempi" eikä hiiri siinä liukastelekaan yhtään! Voi jeekula, se olikin näin simppeliä. Hieno juttu.

Mulla on toinenkin ongelma, joka ei ole ollut kaiken aikaa, mutta nyt jostaki syystä alkanut. Ei kyl liity hiireen vaan näppäimistöön. Kun painan näppäintä yhden kerran, se tulee kirjoitukseen kahtena. [:-(] Näin tekee varsinkin aat, eet ja ässät. Kaiken aikaa saa olla korjaamassa kirjoitusvirheitä. Ehkä... mun pitää opetella vähän kevyempi kosketus näppäimiin, nämä läppärin näppäimet on aika herkät... [:-I]
Kirjattu

Pihalintu

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 9 817
  • Väliaikaista kaikki
Vs: Tietsikan hiiriongelmia
« Vastaus #3 : 18.08.09 - klo:12:56 »

Lensin taas ulos kesken kirjoituksen, mutta eihän se ole hiiren vika  [:-DD]

Mullakin taitaa olla alkuperäinen hiiri ja näin ollen se on kulunut ajan saatossa, johtokin on kangistunut. Alkaa muistuttaa käyttäjäänsä.
Uusi pitäis ostaa, ikuna en muista lähtiessäni ottaa tätä hiirtä mukaan. Saakohan näin vanhoja hiiriä mistään  [:-I]

Mulla on sellainen suuri kirjoitusalusta koko näppäimistön alla ja näin hiirellä on tilaa liikkua  :-))
Kirjattu
koe, loiki, elä ja leiki Ole´

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 626
Vs: Tietsikan hiiriongelmia
« Vastaus #4 : 18.08.09 - klo:13:23 »


Mulla oli kans hiiriongelmia, kun napsautti niin se otti ainakin 5 napsautusta... korjaantui uuden hiiren hankinnalla  [:-I]

Meillä oli edellisessä hiiressä samaa vikaa. Tämä uusi on hyvä.
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.216 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.