Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Keskiviikko 19.8  (Luettu 2008 kertaa)

Pihalintu

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Väliaikaista kaikki
Vs: Keskiviikko 19.8
« Vastaus #45 : 19.08.09 - klo:14:41 »

Mä olen kyllä jo autuaasti unohtanut että mitä se Pihis etsii, toivottavasti hän itse muistaa. :-)) Paljon kuitenkin tuntuu kaikenlaista löytyvän. [:-DD] Inventaario sanoisin!

Juu etsin sellaista kevään vihreää, koululaisen pelikonetta, olen sen paimenviikkoinani ottanut pois pojilta ja laittanut talteen.
Kone on sellainen käteensopiva, liukaspintainen, voi olla missä vaan. Eihän tässä muuten olis mitään, jos se olisi omani, mutta se onkin pojan omilla, pitkään säästetyillä rahoilla ostettu, melkoisen arvokas.
Kohta pittää mummon ruveta säästämään, mieluummin löytäisin sen.
HuoH.
Tottavieköön löytyy kaikkea muuta ja ihan turhaa rompetta, joita heitän pois.
Tosin tänään huomasin kadottaneeni ison kansion, jota aloin etsimään, ei löytynyt.
Etsiminen on nyt mun pääjuttu  :-)) en tiedä itkeäkö vai nauraa  [:´((]  hirveesti tuhraantuu aikaa.

Kirjattu
koe, loiki, elä ja leiki Ole´

Sus

• Vieras
« Vastaus #46 : 19.08.09 - klo:14:49 »

Emmä mitään piffejä lähteny paistamaan - älkää uskoko mitään mitä mä sanon [:-DD] - mä lähin keräämään mustikoita. :-))

KAUHIA miten isoja mustikoita ja paljon ja tihuvaan! :-O Siis omalla pihalla. En ollu joka paikkaa tutkinutkaan. Nyt tuntuu kyllä kerrassaan ihan synniltä, jos en niitä kerää! Homma, jota niin rakastan... [:-I] [:17] Vaan, kun kuppi alkoi täyttyä, niin mähän vähän innostuinkin. Siis ihan käsin kerään yks kerrallaan. Ei mul mitään pelei ja vehkei oo. Piti tulla sisään hakeen isompaa astiaa. Ja nyt istun tässä. [:-I] Ei, kyl mä vielä meen.
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #47 : 19.08.09 - klo:14:54 »

No ei voi muuta kun toivoa että se tosiaan löytyy kun kerta noin arvokkaasta vehkeestä on kysymys. [KIPPIS]

Etsimisestä tuli mieleen se kun kerran etsin yksiä korvakoruja enkä löytänyt niitä mistään, etsin kaikista kipoista ja kupeista joita on pitkin hyllyjä ja tasoja, etsin niistä keräämistäni munakupeistakin ja sieltä sun täältä. Repe sitten kysyi että oletkos katsonut tuolta sun korurasiasta? Minä siihen että mitä :-O, ai korurasiasta vai :-O ja menin sitten katsomaan, no sieltähän ne tietysti löytyivät [:-DD]. Ihme juttu, korvakorut korurasiassa! [:-DD]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Sus

• Vieras
« Vastaus #48 : 19.08.09 - klo:14:57 »

Hehe... nyt en anna muita väliaikatiedonantoja, ennen kuin tulen taas antamaan uudet väliaikatiedonannot. :-)) (ei vaan, ihan hyvä välillä istahtaa ja lepuuttaa. Käy vähän kintuille ja selälle tuo mustikkapuskissa könyäminenkin. Kuhan eei liimaannu tähän. Nyt menoks!)

Siis viemään pyykkii narulle, laittaan loput pyykit koneeseen, nii ne piffitki... ja sit ne mustikat. Ja pitäis ettii saha ja ja ja...
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #49 : 19.08.09 - klo:14:57 »

Tiina [:-DD]
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #50 : 19.08.09 - klo:15:02 »

Olen minäkin etsinyt. Pientä vihreää. En miestä  [:-DD] mutta lävistäjää, jolla oli tosi hyvä rei'ittää kaikenlaista lomaketta ja muutakin. Vaan sepä otti ja teki katoamistempun, joten ostin uuden lävistäjän tänään.  Kohta tietty se vanha lävistäjä pomppaa esiin jostain että ähäkutti, sainpas huijattua. Tämä uusi lävistäjä on punainen väriltään ja hiukkasen isompi kuin entinen. Toivottavasti pysyy tallessa.

Pitääks Tiina korvakoruja korurasiassa? Kummallista touhua.  [:-DD]
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #51 : 19.08.09 - klo:15:17 »

Huoh..onneksi muillekin sattuu ja tapahtuu.. [:-)]

Minä "hukkasin" toissapäivänä uuden kännykkäni.Tulin kaupungilta kotiin ja puhelinta ei
missään.Muistin kun yritin ystäväni pojalle soittaa kun istahdin autoon..ja sen jälkeen
kaikki olikin aivan pimeää.
Soitin kotona kiinteällä puhelimella kännykkääni..ei soinut missään..menin autolle mieheni
kännykän kanssa ja soitin omaan numeroon,ei soi..ja samaa homma jatkui pienessä
paniikissa.Kävin vielä kerran autolla ja soitin numerooni.mitään ei kuulunut.
Tyhjensin kassin sisällönkin toivossa että puhelin löytyy sieltä..vaikka olin senkin sata kertaa jo katsonut.
Mietin jo,että pitää soittaa operaattorille,että pistävät linjan kiinni..kunnes vielä kerran soitin
kiinteällä puhelimella omaan kännykkänumerooni..kävelin puhelin kädessä ympäri huusholliani,
ja menin makkariiin..joku kumma surina kuului vaatekaapista.Avasin oven ja surina vain voimistui.
Ostin kaupunkireissulla nilkkurit ja laitoin ne kyseiseen kaappiin..ja ylläri oli,että puhelin surisi kengässä.
Olin aiemmin ollut fysikaalisessa hoidossa kättäni hoidattamassa ja laitoin puhelimen äänettömälle,
siksi ei soinut..ja värinähälytin oli toiminnassa..onneksi.Eli kaikki päättyi ihan hyvin..ja paniikki loppui
kuin seinään.Että muisti pätkii [:-)] meikäläiselläkin.
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Henri

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Pirkanmaa
« Vastaus #52 : 19.08.09 - klo:15:37 »

Iltapäiviä! [:-)] [:-)]

Ulkona on aurinkoista ja +17 astetta.

Lintuja ei näy.
Kylläpä on taas sattunut ja tapahtunut kaikenlaista pönttöläisille.
Itse olen menossa seuraamaan kalakisoja kuuden aikoihin. Ja eka kokonainen kouluviikko on kohta lopussa. [:-)]
Hyvää keskiviikkoa kaikille! [:45] [:45] [:45]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #53 : 19.08.09 - klo:15:51 »

Iltapäivää kotoa!  [:-)]
Kiireet työpaikalla on näköjään muuttuneet kroonisiksi; ei ehdi pöntöllekään kuin kurkkaamaan  [NUT]
Kaksi aikaista aamua kun vielä jaksaisi!  [:5]

Mesis

• Konkari
  • Paikalla Paikalla
« Vastaus #54 : 19.08.09 - klo:16:27 »

On täällä kummallisia immeisiä Tiinalla korvikset korurasiassa ja Telkkisellä kännykkä kengässä  [:-DDD].
Mutta meijän isäntä se on maailman paras hukkaaja. Joka päivä, ainakin pari kertaa lause alkaa:-"Missähän mun mahtaa olla....."  :-))  Hän sanookin aina, että jos (kun) jotain menee hukkaan, on parasta mennä ostamaan kaksi tilalle  [:-DD]
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #55 : 19.08.09 - klo:16:29 »

En ala, tää päivä on ihan hurja!  :-)) 
Aamulla piti lopettaa kirjoittaminen kesken, kun tuli vieras.  Siitä lähtien on ollut hulinaa, etten ole ehtinyt paljoa asettumaan paikoilleni.
Nyt yritän kolmannen kerran tänne.  [:-)]

Nyt alan lukemaan, miten teidän päivä on mennyt. 
Mukavaa alkuiltaa kaikille.  [KIPPIS]
Kirjattu

Jaska

• Vieras
« Vastaus #56 : 19.08.09 - klo:16:44 »

Kuopus saatiin hammaslääkäriin ja mä lähdin miehen kanssa etsimään itselleni kevyttä ulkoilutakkia: Prisma, Sep..lä, L-dex, I-sport, kunnes T-Sportissa onnistui, oli vielä tuttu myyjä ja hinnasta sovittiin ! Jeee !
Ja tuli saman tien housutkin mukaan. Ja kävi niinkuin yleensä käy sovituskopissa housut puolitangossa ollessa, kännykkä soi ja kuopus ilmoitti päässeensä pois hammaslääkäristä.Vielä poikettiin kenkäkaupassa, josta mies ja tytär ostivat kengät, toiset tarjouksesta. Hyvä ajankohta käydä ex tempore-ostoksilla, ei ruuhkaa ei tungosta, loput ale-tuotteet vielä muutamassa paikassa. Aarikasta alekorvikset ja kotimatkalla vielä lähikaupasta tarpeelliset tuotteet. Joka paikassa tuntui vilisevän tuttuja, kenkäkaupan edessä jäin suustani kiinni viimevuotisen nuoren kollegan kanssa ja mies vaihtoi jalkaa... [:-DD]
Kaiken kaikkiaan pari tuntia vierähti kummasti.
« Viimeksi muokattu: 20.08.09 - klo:08:27 kirjoittanut Jaska »
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #57 : 19.08.09 - klo:16:47 »

Meselle  [:1].  Nopeesti pari viikkoa menee. Onhan sulla kaikenlaisia harrastuksia, joissa ei tartte paljoa liikkua. [:-)]
 Naati ihmisten huomaavaisuudesta. [:-)]
Hauskoja noi katoamisjutut.  Tokkos Airi onkaan enää ollut asialla? [:-I] [;-)]
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #58 : 19.08.09 - klo:16:49 »

Jaska kirjoitti.. ja mies vaihtoi jalkaa.   [:-DD] :-)) :-)) 
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #59 : 19.08.09 - klo:16:50 »

Lähden kirjastoon! Heippahei! [:-)]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Sivu luotiin 0.206 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.