Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 20.8.2009.Torstai  (Luettu 1230 kertaa)

Jaska

• Vieras
Vs: 20.8.2009.Torstai
« Vastaus #45 : 20.08.09 - klo:12:11 »

Puoltapäivää ! Vieläkin on alaleuka puuduskissa, vaikka olen jo ehtinyt torin ja laukku-sekä sporttikaupan kautta kotiin puurolle. Matkalla törmäsin taas yhteen ex-työkaveriin, onpa näitä nyt vilissyt, ja piti vaihtaa viimeiset kuulumiset.
Torilta oli pakko ostaa tuoreet vihannekset mahdollista kesäkeittoa silmälläpitäen ja laukkupuodista vähän isompi käsveska, entinen turpoilee uhkaavasti. Kokemus kyllä on osoittanut, että mitä suurempi väsky, sen enemmän tavaraa...
Hampilääkäri haluaa vielä tavata mua syyskuun alussa vähän paremmalla ajalla ja varmaan isommalla laskulla.  :-O
Mutta nyt lepoa puuron päälle. Jos jotain urheilua näkyis telkkarista, vaihteeksi.
Kirjattu

Jani

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #46 : 20.08.09 - klo:12:11 »

Aurinkoista Päivää Oulusta!

LÄhen tästä mökille... kun vapaata pari päivää...

Oulussa kolea yö oli  +2-+5, nyt kuitenkin lämpötila kohoamassa..

Pe ja La jopa päivisin +21-+23 asteeseen...

MUkavaa Loppuviikkoa Kaikille!
 [:9] [:43] [:44] [:45]

* Torstai Toivoa Täynnä *
 [:44] [:44] [:44]
Kirjattu
#Jani#

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #47 : 20.08.09 - klo:12:28 »

Eipä ole kehumista suomalaisten suorituksissa tuolla MM-kisoissa, ihan on ala-arvoista meininkiä [:-(]. Toivottavasti keihäsmiehet pelastaa edes osan Suomen maineesta [:-)].
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Jaska

• Vieras
« Vastaus #48 : 20.08.09 - klo:12:41 »

Eipä ole kehumista suomalaisten suorituksissa tuolla MM-kisoissa, ihan on ala-arvoista meininkiä [:-(]. Toivottavasti keihäsmiehet pelastaa edes osan Suomen maineesta [:-)].

Mikä ihmeen rimakauhu, sanan varsinaisessa mielessä, vaivaa ?   :-O Eipä ole muutkaan pohjoismaat juhlineet...
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #49 : 20.08.09 - klo:12:49 »

Mikä ihmeen rimakauhu, sanan varsinaisessa mielessä, vaivaa ?   :-O Eipä ole muutkaan pohjoismaat juhlineet...

No ei tosiaankaan ole muillakaan pohjoismailla hyvin mennyt. Mutta Saksa sensijaan on tainnut pärjätä kotikisoissaan odotettuakin paremmin. [:-)]
Kirjattu

Jaska

• Vieras
« Vastaus #50 : 20.08.09 - klo:12:58 »

Nyt täytyy mennä hankkimaan torstaitarjouksia saksalaisesta lähikaupasta ja sen jälkeen kesäkeiton valmisteluun, moi !  [:59]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #51 : 20.08.09 - klo:13:10 »

No jo suli pakastelokero tosissaan tehokkaasti. Vettä lattialla 4 metrin päässä jääkaapista. [:-I] Suli niin nopeesti etten oo uskoakaan. Pistin pakastelokeroon kattilallisen kiehuvankuumaa vettä ja luukut ja ovet kiinni.

No eipähä oo mun pakasteet sulaneet. Ne on hienosti pakattuna ja eristettynä saunan löylyhuoneen lattialla, joka lienee tontin viilein paikka. :-))

Nyt pääsee pussittaan mustikat ja pakastaan ne ja sitä rataa. [:-)]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #52 : 20.08.09 - klo:15:06 »

Lepuutustauko. Tulin kaupasta. Ihana ilma. Ihana luonto. Ihanat värit joka paikassa, ihan pyörätien varrellakin. Ai kun oon nauttinut elokuusta!

Aika kivasti pullat uunissa. Jotaki saatu aikaseksiki. Mut vielä riittää rojektii...
Kirjattu

Laura

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Helsinki
« Vastaus #53 : 20.08.09 - klo:15:12 »

Mutta Saksa sensijaan on tainnut pärjätä kotikisoissaan odotettuakin paremmin. [:-)]
Ehkäpä se kotiyleisö antaa uusia paukkuja ja intoa yrityksiin.
Lyhyen työpäivän jälkeen on ihanaa olla vaihteeksi pihalla kauniissa kesäsäässä.
Lukuvuoden alku on aina niin hektinen, että kymmenen aikaan illalla olen sammunut kuin saunalyhty.
Ensi viikkokin menee vielä humussa ja sumussa, mutta sitten taas tottuu.
Mutta sitten voi sikaflunssa aloittaa asioiden sotkemisen  [:-(]
« Viimeksi muokattu: 20.08.09 - klo:15:18 kirjoittanut Laura »
Kirjattu

Henri

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Pirkanmaa
« Vastaus #54 : 20.08.09 - klo:15:28 »

Hello! [:-)] [:-)]

Kyllä nyt on kiva syyskesän päivä, näitä lisää. Koulussakaan ei ole liian kuuma. Nyt muuten täällä on haarapääskyt alkaneet kokoontumaan langoille peltojen luo syysparviin. Ja tervapääskyt lähes kaikki lähteneet.
Oli muuten herkullisia marjapiirakoita, joita tehtiin köksässä. [:20]

Kirjattu

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #55 : 20.08.09 - klo:15:50 »

Hello! [:-)] [:-)]

Kyllä nyt on kiva syyskesän päivä, näitä lisää. Koulussakaan ei ole liian kuuma.
Oli muuten herkullisia marjapiirakoita, joita tehtiin köksässä. [:20]

Henri, olen juuri samaa tuon sään suhteen ajatellut. Kun niin monena syksynä juuri koulujen alettua, on tullut sellainen hellekausi että säälien olen ajatellut miten ikävältä tuntuu olla koulussa, joskus hyvinkin sateisen kesän jälkeen.  [:-)]

Mukava kun leipomukset maistuivat. Eikö vaan ole kiva itse valmistaa ja sitten herkutella?
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #56 : 20.08.09 - klo:16:14 »

Potkaus peffaan ja ulos hakeen pyykkejä, viemään uusia, ja niitä mustikoita... Ainaskin vähän kerättävä ku kert lupasin. Joka päivä vähän on yhteensä paljon. :-))
Kirjattu

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #57 : 20.08.09 - klo:16:25 »

Joka päivä vähän on yhteensä paljon. :-))
Noin minäkin asian olen tulkinnut.  [:-DD]
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #58 : 20.08.09 - klo:16:35 »

Keihäänheittäjä Tero Pitkämäki on 38 asteen kuumeessa, näinköhän pystyy heittämään huomenna karsinnassa. [:-I]
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #59 : 20.08.09 - klo:16:37 »

kotona
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Sivu luotiin 0.332 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.