Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Torstai 27.8.09  (Luettu 1147 kertaa)

Jaska

• Vieras
Vs: Torstai 27.8.09
« Vastaus #45 : 27.08.09 - klo:13:22 »

Masentaa! [:-/]

No mutta !  [:1]

Sus: kun itse kysyy ja itse vastaa, on pieni/suuri mahdollisuus, että vastaus on oikein ! ( ainakin omasta mielestä  [:-DD] )
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #46 : 27.08.09 - klo:13:24 »

Pää on sekaisin kuin Haminan kaupunki;  [:-I] mistähän moinen sanonta lienee tullut, jo lapsena muistan mummonkin niin sanoneen  [?]

Siitähän se tulee, kun Haminan asemakaava on pelkkiä ympyröitä, se kaupungin keskusta. Kaikki kadut tekevät ympyrän. "Ympyräkaupunki". Siinä voi mennä piäni piä sekastee... [NUT] :-))
Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #47 : 27.08.09 - klo:13:26 »

Masentaa! [:-/]

No mutta !  [:1]

Thänks! But... nämä työkkärin, sairaalan, kunnan jutut...ovat niin stressaavia, nyt ne huomasi, että olen "vaarallinen työturvallisuudelle!"
Eli en pääse töihin, mutta työkkäri ei kuitenkaan kelpuuta lääk.todistusta! Kierre jatkuu...
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Sus

• Vieras
« Vastaus #48 : 27.08.09 - klo:13:28 »

On mussa opettajan ominaisuuksia, pakko myöntää. Aika kova oon "luennoimaan". [:-DD] Muistan töissä, kun opetin jotakin uudelle myymäläharjoittelijalle, hää aikansa kuunteli ja vastasi : "Älä SAARNAA!"

[:-I] [:16] enhän minä... [:-DD]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #49 : 27.08.09 - klo:13:30 »

No on kimuranttii touhuu nyt mesen ympärillä! Tuommonen on kyllä raivostuttavaa!
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #50 : 27.08.09 - klo:13:52 »

On mussa opettajan ominaisuuksia, pakko myöntää. Aika kova oon "luennoimaan". [:-DD] Muistan töissä, kun opetin jotakin uudelle myymäläharjoittelijalle, hää aikansa kuunteli ja vastasi : "Älä SAARNAA!"

Jos minä olisin uusi myymäläharjoittelija, niin ei kuuna päivänä tulisi mieleeni sanoa "älä saarnaa"  :-O
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #51 : 27.08.09 - klo:13:54 »

Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #52 : 27.08.09 - klo:13:56 »

Heh, ihan mukava se tyttö oli ja kun hän tuon sanoi, niin huomasin ittekin, että olin ottanut jotakuinkin - vähintään luennoivan - äänensävyn...

En mä kyl ehkä itsekään uskaltaisi uudessa työpaikassa sanoa, että älä saarnaa... Mutta me kai oltiin siinä vaiheessa jo ystävystytty tän tytön kanssa ja oltiin niin kuin kamuja.
Kirjattu

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #53 : 27.08.09 - klo:15:34 »

Hei täältäkin,

Aamupäivä menikin käyttäessä äidin autoa huollossa ja katsastuksessa.
Juuri kotiuduin. Sitä ennen käytiin neuvolassa. Kaikki hyvin. Pikkasen on
sikiö laskeutunut alaspäin, muttei vielä kiinnittynyt tms. Kasvanut oli viikossa
kovasti. Treenattiin nukella käsittelyä  :-)) Ja taas rupesi naurattamaan, kun
kuunneltiin sydänääniä, kun se syke on niin tiheä, että se kuulostaa ihan jänkäkurpalta  [:-)]

Taas oli katkonaista unta yöllä. Pitäis ehkä vähäksi aikaa kellahtaa pötkölleen.
Sitten palauttamaan auto äidille.

Kirjattu

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #54 : 27.08.09 - klo:15:34 »

Hyvää iltapäivää! :-))
Tulin hetkeksi pöttöilemään, kun ulkona on sateista. ..Tai no, ihan vielä ei sada, mutta kovasti on tummia pilviä taivaalla. Pieniä tuulenpuuskia on nyt.
Eilen illalla alkaneesta sateesta kertyi sademittariin 2mm vettä.

Kahvikupponen.. ei kun, kahviämpärillinen [:26] juuri juotuna ja jonkin ajan päästä mentävä laittamaan taasen ruokaa. :)

Nyt hetken vilkaisen viestejä täällä.

Hyvää torstai päivän jatkoa kaikille!  [:57]    [:44]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

zeener

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vampula
« Vastaus #55 : 27.08.09 - klo:15:40 »

Tänään jäi nukkuminen hieman heikoksi, naapurissa puretaan kerrostaloa ja isolla kauhakuormaajalla ovat päässeet seinien kaatamiseen. Ihan kiva  [:-I]
Kirjattu

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #56 : 27.08.09 - klo:15:41 »

Tänään jäi nukkuminen hieman heikoksi, naapurissa puretaan kerrostaloa ja isolla kauhakuormaajalla ovat päässeet seinien kaatamiseen. Ihan kiva  [:-I]

Yötyöläisiä ajatellaan  [:-I]
Jaksamisia Zeenerille.

On kyllä nyt vietävä koirat ulos. Ei tainnut tulla päiväunista mitään.
Kirjattu

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #57 : 27.08.09 - klo:15:44 »

Katselin eilisen päivän ketjua ja siirrän tähän kommenttia varten tämän Jaskan viestin:

Kamujen loma alkaa olla lopuillaan, on hyvästien aika: http://www.washingtonpost.com/wp-srv/artsandliving/comics/king_mutts.html?name=Mutts   [:´(]
Tuli vahingossa eiliselle päivälle, ei kai se haittaa ?  :-O
Tahtoo jo mennä sekaisin nuo päivät, kun en enää pidä päiväkirjaa. Pidätkö sinä ?

Varsinaista päiväkirjaa ei tule pidettyä, mutta kirjailen tapahtumia jonkin verran ylös allakkaan.

Tuosta päivien sekaisin menosta on hauska juttu:
Joskus, kun olen unesta heräämisvaiheessa, niin mietin, että mikäs päivä nyt onkaan. No, usein sitten muistan päivän ihan väärin ensin ja sitten kun ihan kokonaan herään, niin alan muistaa sen oikein.
Eli, aika hyvä keino on tuo aamulla heti herättyään miettiä, että mikäs päivä nyt onkaan. :-))

Lisäys: Paitsi että, toisinaan päivällä sitten menee hieman sekaisin, että mikäs päivä nyt onkaan. :)))
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #58 : 27.08.09 - klo:16:10 »

Pönttölän poteville tai muuten alakuloisille (esim. mese) toivotaan tsemppiä ja paranemista! [:1]

Anniinalle, hyvää tenttiaikaa ja odotusta edelleen! [:-)]

Kaijalle ja Pasille Hienoa lomaa edelleen siellä pohjoisessa! [:-)]

Ihana auringonkukka kuva Mir'iltä! [:-)]
Mä laitoin alkukesästä muutamia auringonkukkasiemeniä peltoon, mutta vielä ei ole kukkia, vain nuppuja. Saas nyt nähdä, ehtiikö nuo kukkia ollenkaan.

Mittarissa nyt ulkolämpötilalukema on +17,4 astetta.

Nyt mä ryhdyn hommeleihin ja palajan myöhemmin!    [:59]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #59 : 27.08.09 - klo:16:41 »

Deb, oliko teillä yöllä ukkonen?  Siks kysyn, kun täällä ei tietääkseni ollut ja aika laajasti on kuitenkin reissannut pitkin Suomen taivaita.

Olin Peurungassa kuntoutuksessa, niin siellä käytävässä terapeutit kailotti kovalla äänellä kaikki kysymyksensä asiakkailleen.
Sanoin omalle terapeutille, et älä huuda!  Hetken hän oikein mietti sanomisiani ja sit kysyi, et "Huusinko minä?"  Vastasin, et Kyllä!
Sit kertoi, et heillä jää aina levy päälle, kun vanhuksille täytyy huutaa.
Siinä vaan ajattelin, et huutamisella ja kovaa puhumisella on ero.  Vielä kun puhe on yli korostettua, usein asiakkaan etunimeä käyttäen, niin jestas, kun mua yököttää!

Kaksi tuntia tuli ulkoiltua.  Uhkaavia pilviä liikkui taivaalla, mut eivät sataneet.
Oli oikein mukava ulkoilusää.  [:-)]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.321 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.