Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Lauantai 29.8. 2009.  (Luettu 1939 kertaa)

Laura

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Helsinki
Vs: Lauantai 29.8. 2009.
« Vastaus #105 : 29.08.09 - klo:19:43 »

Heipä-hei kaikki :-))
Tallinnan laivalla olin kirjan kustantajan koulutuksessa
yhdessä aika monen muun open kanssa. Ihan oli antoisaa.
Tallinnassakin pääsimme käväisemään ja ekan kerran kävin
melko uudella Rotermannin alueella. Kauppojen lisäksi siellä oli pieni tori ja
suklaapuoti. Ihana! Oli väljää ja tyylikästä.
Yksi oppilaskin vuosien takaa ilmestyi juttusille:)
Mutta meno laivalla sai meidät pakenemaan melko nopeasti hyttiin! Aivan kamalaa!

Kirjattu

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #106 : 29.08.09 - klo:19:47 »

Minä en kyllä malttaisi tuota ulkona pitää. Se olisi minulla jossain näkyvällä paikalla sisällä, että kaikki saisivat sitä ihailla.  [:-)]

Tossa pöllin päällähän se on paraatipaikalla! Näen sen aina kun käyn tupakalla. [:-DD] Eikä täällä paljon muita käykään. [:-DD]

Mutta jos vaikka Olli Orava tulee vauhdikkaasti häntää heilauttaen tarjoilusta nauttimaan.....  [:-I]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #107 : 29.08.09 - klo:19:49 »

Voin mä siirtää tuon kannun keskemmälle pölkkyä, niin teidän ei tartte pelätä, on se aika reunalla. :-)) Oravia siinä ei kyllä juurikaan käy. Joskus talviruokinnalla voi käydä.
Kirjattu

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #108 : 29.08.09 - klo:19:50 »

Voin mä siirtää tuon kannun keskemmälle pölkkyä, niin teidän ei tartte pelätä, on se aika reunalla. :-)) Oravia siinä ei kyllä juurikaan käy. Joskus talviruokinnalla voi käydä.
Helpotuksen huokaus kuuluu täältä.  [:-DD]
Pyris varmaan löytäis hymiönkin.  [:-DD] [:-DD]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #109 : 29.08.09 - klo:19:51 »

Minä en kyllä malttaisi tuota ulkona pitää. Se olisi minulla jossain näkyvällä paikalla sisällä, että kaikki saisivat sitä ihailla.  [:-)]

Tossa pöllin päällähän se on paraatipaikalla! Näen sen aina kun käyn tupakalla. [:-DD] Eikä täällä paljon muita käykään. [:-DD]

Mutta jos vaikka Olli Orava tulee vauhdikkaasti häntää heilauttaen tarjoilusta nauttimaan.....  [:-I]
Nii, ja sitte sinne menee Jska ja sitte alkaa piirileikki ja kannu putoo ja menee rikki  :-O. Sus, mee äkkiä laittamaan se kannu ihan keskelle  :-)) :-))
Kirjattu

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #110 : 29.08.09 - klo:19:52 »

Juu, hienoja kuvia tässä ketjussa ym. juttua! [:5]

Käytiin jo saunassa noin reilu tunti sitten ja kuivateltu ym. Koneella olen ollut jo hetken aikaa. :)
Niin, täällä alkoi sitten taasen kunnollinen vesisade ja nyt taas tihuuttaa hieman. Tuulta oli kovasti puuskittain.
Nyt taas aikas tyyntä.
Mittarissa päivän ylin lukema ehti olla +21,9 sekä nyt +15,2oC.

Teidän lintujutuista tuli sen verran mieleen, että tässä on näkynyt nyt joka päivä useita nuoria mustarastaita. Taitavat käydä syömässä marjoja pensaista. Sen mitä noissa vanhoissa pensaissa nyt yleensä onkaan.
Sitten punarintoja ja rautiaisia on näkynyt kanssa. Niin ja tietysti pajulintu. :)
Kyllähän lennossa näkyy vielä lintuja kanssa.
Kohtahan alkaakin tällä alueella syysmuutto ja silloin taas enemmänkin lintuja näkyvissä. :))

Nyt lukemaan viestejä.  [:22]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Sus

• Vieras
« Vastaus #111 : 29.08.09 - klo:19:52 »

Nii, ja sitte sinne menee Jska ja sitte alkaa piirileikki ja kannu putoo ja menee rikki  :-O. Sus, mee äkkiä laittamaan se kannu ihan keskelle  :-)) :-))

Käskystä. [:-DD]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #112 : 29.08.09 - klo:19:52 »

HUOOOOH!!!

Nyt voin helpottunein mielin mennä TV:tä katsomaan  [:-)]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #113 : 29.08.09 - klo:19:55 »

Kannu keskellä pölkkyä. :-))

Se on jo ittessään painava ja vielä painavampi, kun on täynnä vettä.
Kirjattu

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #114 : 29.08.09 - klo:19:56 »

:-))

Tosi nätti on tosiaan tuo Susun kannu. [:-)]

Niin ja, hyviä juhlan jatkuja sinne Kemijärvelle Kaijan ja Pasin porukoille! [KIPPIS]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #115 : 29.08.09 - klo:19:58 »

Rankka lauantai on nyt sitten illassa. Ensin piti nukkua pitkään, koska takana on raskas työviikko.
Ja sitten iski - minä olin taas aivan huovuksissa.

Tein ensin yhden kukkasen, testasin ja totesin, että sen tekemiseen menee noin yksi tunti. Siis kun tietää jo mitä ja miten tehdään.

Sitten rupeasin kokeilemaan jotain hatun tekelettä. Ei ollut käsitystäkään, miten ja mikä siitä tulee. Halusin vain saada näppeihin sen tuntuman, kuinka villa huopuu. No, huomenna on sitten taas uudet ideat ja ehkä syntyy uusi hattukin taas.

Ja nyt yritän roikkua tässä koneella, mutta Arvo tälläsi itsensä viereen ja odottaa rapsutuksia koko ajan. Ole siinä sitten jumalisesti näitten kanssa! [:-DD]

Samalla kun näpyttelee koneella voisi varpailla rapsuttaa Arvoa ja kumppaneita [:10] [:10] [:10]     [:10]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #116 : 29.08.09 - klo:20:00 »

Kannu keskellä pölkkyä. :-))
Helpotti.  :-))
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #117 : 29.08.09 - klo:20:00 »

Terveiset Kemijärveltä!  [:-)]
Päivä on mennyt työntouhussa ja itseasiassa mä tykkään enemmän juhlien valmisteluista kuin varsinaisista juhlista. Mä olen pilkkonut niin monenlaista, että pelkäsin, etten osaa lopettaa sitä ollenkaan vaan pilkon keittiön pöydänkin, kun pääsin vauhtiin  [:-DD]
Kaikki onnistui hyvin ja ruoka oli taivaallisen hyvää.  [:-P]

Nyt pieni hengähdyshetki pöntöllä.  Yli 30 hengen tiski odottaa pientä talkooporukkaa jossain vaiheessa, mutta sitä ehtii murehtia myöhemmin!
Kiva on tehdä ja touhuta ja tuntui tosi hyvältä, kun Pasin sisko sanoi, että ilman meitä olisi ollut vaikea saada kaikkea tehtyä  [:-)]

Pst. niistä perunoista mä kuorin 2/3. Se meni oikeastaan ihan näppärästi, kun kuorimaveitsi oli hyvä ja mä lupasin itselleni lonkeron  [KIPPIS] kun urakka on hoidettu!  [:5]

Hyvä tietää jos tiedossa olisi halkojen hakkaamista [:-)]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #118 : 29.08.09 - klo:20:09 »

Terveiset Kemijärveltä!  [:-)]
Päivä on mennyt työntouhussa ja itseasiassa mä tykkään enemmän juhlien valmisteluista kuin varsinaisista juhlista. Mä olen pilkkonut niin monenlaista, että pelkäsin, etten osaa lopettaa sitä ollenkaan vaan pilkon keittiön pöydänkin, kun pääsin vauhtiin  [:-DD]
Kaikki onnistui hyvin ja ruoka oli taivaallisen hyvää.  [:-P]

Nyt pieni hengähdyshetki pöntöllä.  Yli 30 hengen tiski odottaa pientä talkooporukkaa jossain vaiheessa, mutta sitä ehtii murehtia myöhemmin!
Kiva on tehdä ja touhuta ja tuntui tosi hyvältä, kun Pasin sisko sanoi, että ilman meitä olisi ollut vaikea saada kaikkea tehtyä  [:-)]

Pst. niistä perunoista mä kuorin 2/3. Se meni oikeastaan ihan näppärästi, kun kuorimaveitsi oli hyvä ja mä lupasin itselleni lonkeron  [KIPPIS] kun urakka on hoidettu!  [:5]

Hyvä tietää jos tiedossa olisi halkojen hakkaamista [:-)]

[:-DDD]
Kirjattu

tahmatassu3

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylivieska
« Vastaus #119 : 29.08.09 - klo:20:09 »

Hyvä Sus kun kävit kannua siirtämässä, minäkin täällä kauhulla katsoin, että pysyykö tuo tuossa.
Onko se vielä Arabian kannu, täällä ne maksaa kirpparilla reilusti yli 100 €, varsinkkin jos ovat hyväkuntoisia. [:-)]
Kirjattu
Kaikkea saa tehdä, kaikkea pitää tehdä, kaikkia ovia täytyy tempoa, kaikkia kuita kurkotella.
On vain yksi ehto, elinehto; Värisevää sielua ei saa tallata.
- Tommy Tabermann -

Sivu luotiin 0.244 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.