Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Lauantai 29.8. 2009.  (Luettu 1963 kertaa)

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: Lauantai 29.8. 2009.
« Vastaus #45 : 29.08.09 - klo:10:08 »

Huomenta.
Hiljalleen sataa vettä ja on hämärää.
Puolen päivän aikoihin lähden Wanhuksen kanssa Jykylään moikkaamaan edesmenneen siskon poikaa ja perhettään.
Täytyy taas kokeilla, onko ruista ranteessa ja vääntää pojan kanssa kättä.  :-))

Haikeus mullakin oli, kun likka muutti pois kotoa.  Sit onnittelin itteeni, etten takertunut häneen kiinni.  Elon tilanne oli sellainen, et niikin ois voinut käydä.
Sitäpaitsi  oinas ja härkä  [:-DD] oli taistelupukarit, joskin välit aina selvitettiin.  :-))

Ei ole ollenkaan kivaa, ettei öistä pääse lähtemään silloin kun pitää.
Saako siitä mitään korvausta?  Makoisia unia zeenerille.  [:-)]

Anniinan koiran käytöstapa sai multa  :-)).  Koiran rupsaus on niin viaton, mut haiskahtava teko.  :-)) [:24]

Kivaa lauantaita kaikille.  [:45]

Ai niin, imittekö pienenä peukaloa? 
Mä imin ja hoitsut oli vihaisia.  Oisko ollut turvattomuuden puutteeseen? [:-I]
Kirjattu

mir

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • kaikkimullehetinyt
« Vastaus #46 : 29.08.09 - klo:10:08 »

Aamupuurot keitelty ja syöty. Kaupassakin ehdin käydä, kumma vaan menen vaan ostamaan vaan maitoa ja kaalia, niin rahaa kuluu yli 50 euroa. :-O Noh, tuli samalla ostettua kahvia, lihaa, kalaa ja muutakin pakastimen täytettä, ei tarvitse aina olla kaupaan mennä jokaisen vähän asian takia.

Susu kertoi Nöpöstä. Meillä kumpikin on varsinaisia sievistelijöitä, varovia ja sulavia liikkeiltään, mirri varsinkin, vaikka onkin puolet isompi, taikka siis painavampi, kuin pentu. Nii ja missihän on suunnilleen Nöpön ikäinen, ja aika pieni sekin, mutta niin oli sen emokin, on se kuitenkin emoansa isompi.
Edellinen tyttökisu oli samanlainen hienostelija, taiteili ikkunalaudalla, ilman että kukkaruukut olisi koskaan putoilleet yms.
Kirjattu

inke

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Pohjanmaa
« Vastaus #47 : 29.08.09 - klo:10:16 »

Huomenta.   [:-)]
Täälläkin sataa tihuuttaa. Lämmintä on 16,5o.
Jatkanpa kohta tallenteiden katsomista.Eilen jäi vielä viimeinen jakso Koleasta talosta katsomatta.
Zeenerille   [:1] hyviä vapaita, Meselle ja iipalle   [:1] [:1]
Lokoisaa lauantaita pönttöihin.   [:-)]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #48 : 29.08.09 - klo:10:16 »

Olettepa olleet ahkeria kirjoittajia tänään. Mukava oli lukea.

Kaarin, en oo imenyt peukkua.

Anniinan koirajutulle  :-)) :-))

Iipalta kaunis kukkakuva. Tuoksuuko se hyasintiltä?

Zeenerillä mukava yllätys lehdenhakureissulla.

Mese, eikös pomoa aina tarvita?

Kaijan porukalle mukavaa juhlapäivää!

Aivan ihana kissaraportti Susulta  [:36]

Aamutoimet suoritettu. Tosi lämmin ilma oli kun koiran kanssa kävimme kävelyllä metsässä.

Mukavaa lauantaita kaikille!
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #49 : 29.08.09 - klo:10:17 »

Juu ja sit Nöpö on semmonen salaperäinen HIIPPARI.  :-)) Välillä piileskelee nurkissa, livahtelee karkuun, sit yllätyksellisesti yhtäkkiä heittäytyykin hellittäväksi, mut VAAN kun itse niin päättää. Ja aamuisin hän tulee mua herätteleen hellästi... hehe... tänä aamunakin useampaan otteeseen, siis työntää tassunsa vikkelästi peiton alle mun varpaisiin ja piikittää kynsillä. [:29] Nimenomaan kynsillä! Semmonen salamannopea teko. Ja minä siinä pakkaamaan varpaita peittoon niin, että sinne peiton alle ei pääse. Tänä aamuna niin tein taas, niin seuraava piikytys tulikin pehvaan! Siitä kohdasta puuttui peitto. [:-DD]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #50 : 29.08.09 - klo:10:18 »

[:-DD] [:-DD]
Kirjattu

Jaska

• Vieras
« Vastaus #51 : 29.08.09 - klo:10:19 »

Sus:..."isokokoinen"...
Sori Jaska... [?-/] mutku emmie sinuu... [?-/] ... tarkottanu...
 [:-DD]

Oikein hyvin sopii, kissaan verrattuna ainakin, ja onhan tota pituuttakin yli 170 cm, kiloja ei ees tarvitse mainita... [:-DD]

Kaija: Apuhenkilökunta onkin mahdottoman tärkeä, kokkipaha ei ehtis millään kaikkea !  [:-)]
Telkkarissa kun on näitä ruanlaitto-ohjelmia, kaikki vihannekset sun muut on valmiiksi pestyjä, kuorittuja ja pilkottuja. Apuhenkilöä ei edes näytetä.
Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #52 : 29.08.09 - klo:10:20 »

Siellä se muhii uunissa taas! Mustikkapiirakka meinaan... ei tässä osaa joutenkaan olla  [:-I] Välillä pitää pitää "silmällä" noita isännän hommia  :-))
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #53 : 29.08.09 - klo:10:20 »

Suloinen herätys pehmeällä kissan tassulla [:-DD] [:-DD]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Jaska

• Vieras
« Vastaus #54 : 29.08.09 - klo:10:23 »

Mustikkapiirakka...mmmmm...uskaltaskohan sitä viikonlopun kunniaksi..meilon toi laihis ollut olevinaan menossa. Välillä tökkii... [:-I]

Pilvillä on tapana huomauttaa mulle tällä työtuolilla istuessani just samalla tavalla, kynnet esillä, että "huoltotoimenpiteitä tarvitaan !". Nopea napautus ja sitten häntä pystyssä matkoihinsa.  [:10] Ja jollei tehoa, toisto ja pitkä valittava naukuminen.................................nauuuuuuuuuuuuuuuuuuu...
« Viimeksi muokattu: 29.08.09 - klo:10:27 kirjoittanut Jaska »
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #55 : 29.08.09 - klo:10:31 »

Kirsikka tekee kans noin niin kuin Pilvi. Ja sylissä viihtyy n. 5 sekuntia ja sitten kaikki kakskymmentä piikkiä töröttää esillä, kuuluu surkea maaaau ja pahimmassa tapauksessa ponkaisu kynnet pystyssä mun vatsan kautta karkuun. Siitä saa vatsaan kivan 15-senttisen naarmun, paidan läpi.

Äitin oma rakas suloinen mussukka. [:34] [:-DD] [:10]
Kirjattu

Jaska

• Vieras
« Vastaus #56 : 29.08.09 - klo:10:37 »

Kirsikka tekee kans noin niin kuin Pilvi. Ja sylissä viihtyy n. 5 sekuntia ja sitten kaikki kakskymmentä piikkiä töröttää esillä, kuuluu surkea maaaau ja pahimmassa tapauksessa ponkaisu kynnet pystyssä mun vatsan kautta karkuun. Siitä saa vatsaan kivan 15-senttisen naarmun, paidan läpi.Äitin oma rakas suloinen mussukka. [:34] [:-DD] [:10]

Niinhän se on ! Keväällä, kun olin Pilvin mielestä aivan luvattoman kauan tässä koneella, ihan töitä tekemässä, olin aikamoisilla naarmuilla. Nyt älyän pompahtaa pian ylös tai jos on tärkeää, poistaa kissan oven ulkopuolelle siksi aikaa.  [:10]
Kirjattu

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #57 : 29.08.09 - klo:10:45 »

Sateista on ulkona ja välillä sataa melko rankastikin
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #58 : 29.08.09 - klo:11:02 »

Jos kokeilisi ulos lähtöä...
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #59 : 29.08.09 - klo:11:28 »

Huomenia, aurinko paistelee pilvien lomitse [:-)]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.175 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.